![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Stemt U opnieuw N-VA? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
56 | 63,64% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
32 | 36,36% |
Aantal stemmers: 88. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een uitspraak van degenen die nationalisten haten. Naar mijn bescheiden inziens ga je geen volksverheffing krijgen zonder chauvinisme.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 14 november 2014 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw voormalige vrienden het mes niet in de rug duwen. Al die N-Va'ertjes die publiekelijk de neus ophalen voor hun zusterpartij, dat is maar een hypokriet gedrag, dat niet eens effect heeft: iedereen weet dat jullie loten van dezelfde tak zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb wel een moment zitten twijfelen om toch maar voor de N-VA te stemmen, uiteindelijk niet gedaan . Vlak na de verkiezingen had ik even spijt, wegens het bijzonder slechte resultaat van het VB en vroeg ik me af of dat ik toch niet beter N-VA gestemd had om hen te versterken. Maar als ik het nu zie , dan vind ik dat ik toch de juiste beslissing genomen heb. Een mens die nooit twijfelt , is niet verstandig , nietwaar Robert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over smaken (en kleuren) moet je NIET discuteren.
+ Geduld is een mooie deugd. Laatst gewijzigd door Boduo : 14 november 2014 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Het zou maar erg zijn als dat niet het geval was. Dat zou betekenen dat volkeren zich superieur achten omdat zij zich verheven voelen ten aanzien van andere volkeren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je wel eerst duidelijk definiëren wat volksverheffing juist inhoudt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien vergis je je deerlijk bij de opsomming en indeling van die belastingen. En ook daar zal ik me geen bal van aantrekken, je doet maar. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, ze gaan plots op de VLD gaan stemmen zeker. ![]() Met dit waanidee is ooit de VU naar de kelder gegaan. Veel zal afhangen van de verbale kwaliteiten van de nieuwe VB voorzitter en natuurlijk ook van de lengte van de rit die Dewever nog zal rijden. Laatst gewijzigd door Pericles : 14 november 2014 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewever zal dat alvast niet zeggen, daar houdt hij zijn smoel over , want hij weet dat dat ontkennen hem honderdduizenden stemmen gaat kosten. Maak je geen illusies. Dewever zal moeten leveren , of hij gaat ten onder, zo eenvoudig is het. Verder lijkt u "racisme" te verwarren met "afkeer van een godsdienst". Er zijn er meer die dat doen. ![]() Wel fijn dat u weet wat andere N-VA kiezers denken. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 14 november 2014 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, als ik jouw woorden ernstig neem stemden de niet-echte racisten van het VB dus voor de N-VA. ![]() De vraag is waarom ze dat deden. Moet ik ook nog antwoorden, of ken je het antwoord maar al te goed? Een andere vraag is waarom de niet-echte VB-ers voor de N-VA zouden blijven stemmen als ze teleurgesteld worden. Wat ga je de Vlaams Belang stemmers in hun schoenen schuiven als blijkt dat de N-VA méér doet aan het zogenaamde "vreemdelingenthema" van het Vlaams Belang dan aan haar eigen thema: de Vlaamse onafhankelijkheid, en de VB-stemmers de N-VA toch de rug toekeren?
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams ja, federaal nog altijd niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn conclusies heb ik idd getrokken de dag dat de N-VA zelfs de herziening van artikel 195 liet schieten. Als dat niet op tafel komt voor deze regering valt zien ze mij niet meer in het kieshok. Robert heeft immers gelijk. Het VB geraakt nooit achter het cordon uit, en dit mede dankzij de N-VA.
![]() |