![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Heel die heisa gaat gewoon over niets! Is om de mensen bezig te houden en zo zijn er nog zoveel van die bliksemafleiders, de ene al wat idioter dan de andere;
dubbele achternamen, hernoeming van een straat, plein of provincie, wie de volgende gouden schoen krijgt, wie de voice wint,...
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wel een beetje een idiote, onhandige en vergezochte samenzwering, maar desalniettemin: een heuse samenzwering !! Ik ben blij dat je mij de ogen geopend hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() Nee?
Ik begrijp dat niet, allemaal van die politiek correcte dwangmatigen die staan te roepen dat het zwarte van de piet van de schoorsteen komt en dat het een oude traditie is... En of het een oude traditie is, een traditie uit de tijd dat racisme gemeengoed was, negers een bezienswaardigheid en Hergé 'Kuifje in Afrika' schreef, en traditie uit een tijd dat kinderen nog bang gemaakt moesten worden met de roede, kidnapping naar Spanje en zwarte meneren. Het racisme is net zo goed onderdeel van de traditie als het onderdeel van onze geschiedenis is. Ik vind het geen reden om het feest aan te passen, maar die krampachtigheid om er iets anders van te maken dan het is slaat ook helemaal nergens op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
En dat er nu zo'n onnozelaars een kinderfeest bederven door hun enggeestigheid.....d�*t, aan de andere kant, kan mij wel een zak schelen.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah , dank u !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Iran is een zwarte slaaf-piet, die zelfs gecastreerd werd nog uitgeroepen tot werelderfgoed. Daar mag het wel, terwijl hier de zwarte piet in sommige versies vooral een VRIJGELATEN slaaf was. De sint had hem beter zijn ballen afgesneden, blijkbaar vinden de negertjes dat beter! (Althans, en dit terzijde, vonden de arabieren dat beter. Zij castreerden alle mannelijke slaven, 25% overleefde dit gewoon niet, maakt niks uit er liepen genoeg zwarten rond in Afrika. Resultaat is dat er nu in Amerika en overal waar de nazaten van de niet-gecastreerde slaven (dezen aangekocht door de blanken) rondlopen, hopen problemen zijn. Al eens gehoord van rassenrellen in de arabische landen? Nee natuurlijk niet, daar wonen geen nazaten van hun zwarte slaven nietwaar!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 november 2014 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
2. Gesteld dat in het verre verleden Zwarte Piet een min of meer racistische ondertoon had - gesteld ! - dan is dat anno 2014 al lang niet meer van toepassing. Zwarte Piet is momenteel de vrolijke helper van de Sint, niets meer, niets minder. Mensen die problemen hebben met de huidskleur van de vrolijke helper van de Sint zijn de echte racisten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Castratie als middel tot 'raszuiverheid' en domesticatie van de bevolking tot kalmte. Eichmann en Goebbels zouden je op het schild ronddragen voor jouw wijsheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Ik lees hier iets helemaal anders. Mijn kop steekt niet in het zand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt Jakob, je bent echt de ware.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() circe ,ge heeft mij ook al blindelings zomaar verweten voor racist ! kreeg je ook strafpuntjes neen hé , ik was zo vrij om het zo te laten , maar hier zitten mensen die weer meer mogen of anderen...overal het zelfde liedje op forums,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Derk de Tweede gaat dat niet doen hoor! Die weet wel beter! Dat is een clevere gast.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 november 2014 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let een klein beetje op je taal a.u.b. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit zegt het allemaal:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook nog zo'n gewoonte die een overblijfsel is uit vervlogen tijden. Net als de figuur van Zwarte Piet. Afschaffen!! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 november 2014 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |