Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2014, 17:49   #81
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Heel die heisa gaat gewoon over niets! Is om de mensen bezig te houden en zo zijn er nog zoveel van die bliksemafleiders, de ene al wat idioter dan de andere;
dubbele achternamen, hernoeming van een straat, plein of provincie, wie de volgende gouden schoen krijgt, wie de voice wint,...
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2014, 17:51   #82
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Heel die heisa gaat gewoon over niets! Is om de mensen bezig te houden en zo zijn er nog zoveel van die bliksemafleiders, de ene al wat idioter dan de andere;
dubbele achternamen, hernoeming van een straat, plein of provincie, wie de volgende gouden schoen krijgt, wie de voice wint,...
Een samenzwering !

Wel een beetje een idiote, onhandige en vergezochte samenzwering, maar desalniettemin: een heuse samenzwering !!

Ik ben blij dat je mij de ogen geopend hebt.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2014, 18:04   #83
Coldwave
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Jij had helemaal niets door want het is niet zo.
Nee?

Ik begrijp dat niet, allemaal van die politiek correcte dwangmatigen die staan te roepen dat het zwarte van de piet van de schoorsteen komt en dat het een oude traditie is...

En of het een oude traditie is, een traditie uit de tijd dat racisme gemeengoed was, negers een bezienswaardigheid en Hergé 'Kuifje in Afrika' schreef, en traditie uit een tijd dat kinderen nog bang gemaakt moesten worden met de roede, kidnapping naar Spanje en zwarte meneren. Het racisme is net zo goed onderdeel van de traditie als het onderdeel van onze geschiedenis is.

Ik vind het geen reden om het feest aan te passen, maar die krampachtigheid om er iets anders van te maken dan het is slaat ook helemaal nergens op.
Coldwave is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2014, 18:13   #84
Klojo eerste klas

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coldwave Bekijk bericht
Nee?

Ik begrijp dat niet, allemaal van die politiek correcte dwangmatigen die staan te roepen dat het zwarte van de piet van de schoorsteen komt en dat het een oude traditie is...

En of het een oude traditie is, een traditie uit de tijd dat racisme gemeengoed was, negers een bezienswaardigheid en Hergé 'Kuifje in Afrika' schreef, en traditie uit een tijd dat kinderen nog bang gemaakt moesten worden met de roede, kidnapping naar Spanje en zwarte meneren. Het racisme is net zo goed onderdeel van de traditie als het onderdeel van onze geschiedenis is.

Ik vind het geen reden om het feest aan te passen, maar die krampachtigheid om er iets anders van te maken dan het is slaat ook helemaal nergens op.
Ik kan enkel voortgaan op wat ik zelf nog weet uit mijn kindertijd. En, inderdaad, Zwarte Piet was zwart omdat hij door de schoorsteen kwam gekropen om de cadeautjes binnenshuis te brengen. Dat die op andere plaatsen misschien een (gelieve hier zelf het voor jou correcte woord dat onze donkere medemens beschrijft in te vullen) was, dat kan mij geen zak schelen. Bij ons was 't zwart van 't roet. Punt.
En dat er nu zo'n onnozelaars een kinderfeest bederven door hun enggeestigheid.....d�*t, aan de andere kant, kan mij wel een zak schelen.
Oud 23 november 2014, 18:19   #85
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het zijn inderdaad de zwarten zelf die menen dat het over hen gaat, terwijl ze er NIKS mee te maken hebben.

Maar van hùn feesten moeten we afblijven, in volle respect ervoor door de knieën gaan, bloederige slachtfestijnen toelaten etc... Alleen, wat eigen is aan de mensen die hier al generatielang wonen, neen d�*t moet worden aangepast hoor!

En dat is voor mij de essentie van deze discussie!
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=50

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2014, 18:20   #86
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Bewegingen in de tijd zoals 'Black Power' zijn natuurlijk ronduit racistisch. Vaneiges.
Ah , dank u !!

breedbandwurger 1967

Oud 23 november 2014, 18:47   #87
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een samenzwering !

Wel een beetje een idiote, onhandige en vergezochte samenzwering, maar desalniettemin: een heuse samenzwering !!

Ik ben blij dat je mij de ogen geopend hebt.
Wist je dat nog niet? Het gaat erom dat de Surinamers uit Nederland die in plaats van terug naar Afrika te gaan wonen, liever tussen de nazaten van hun slaveneigenaars wilden wonen, nu met alle middelen proberen schadevergoeding los te peuteren voor dat slavernijverleden! Meer hoef je er niet achter te zoeken.

In Iran is een zwarte slaaf-piet, die zelfs gecastreerd werd nog uitgeroepen tot werelderfgoed. Daar mag het wel, terwijl hier de zwarte piet in sommige versies vooral een VRIJGELATEN slaaf was. De sint had hem beter zijn ballen afgesneden, blijkbaar vinden de negertjes dat beter! (Althans, en dit terzijde, vonden de arabieren dat beter. Zij castreerden alle mannelijke slaven, 25% overleefde dit gewoon niet, maakt niks uit er liepen genoeg zwarten rond in Afrika. Resultaat is dat er nu in Amerika en overal waar de nazaten van de niet-gecastreerde slaven (dezen aangekocht door de blanken) rondlopen, hopen problemen zijn. Al eens gehoord van rassenrellen in de arabische landen? Nee natuurlijk niet, daar wonen geen nazaten van hun zwarte slaven nietwaar!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 november 2014 om 18:49.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2014, 18:48   #88
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coldwave Bekijk bericht
Je beseft toch dat je een gefantaseerde figuur, met onduidelijke roots daar bovenop, aan het overanalyseren bent ?

Citaat:
1. Racisme is nog steeds gemeengoed hoor, jij doet net alsof het een relikwie van vervlogen tijden is.

2. Gesteld dat in het verre verleden Zwarte Piet een min of meer racistische ondertoon had - gesteld ! - dan is dat anno 2014 al lang niet meer van toepassing. Zwarte Piet is momenteel de vrolijke helper van de Sint, niets meer, niets minder. Mensen die problemen hebben met de huidskleur van de vrolijke helper van de Sint zijn de echte racisten.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2014, 18:50   #89
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zwarte Piet is momenteel de vrolijke helper van de Sint, niets meer, niets minder.
Helemaal mee eens !!

breedbandwurger 1967

Oud 23 november 2014, 20:08   #90
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseAllochtoon Bekijk bericht
waarom geen zwarte sinterklaas met witte pieten,of is dat racistisch
Dat mag niet van Liesbeth Homans. Dat zou namelijk de inburgering tegengaan.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2014, 20:23   #91
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wist je dat nog niet? Het gaat erom dat de Surinamers uit Nederland die in plaats van terug naar Afrika te gaan wonen, liever tussen de nazaten van hun slaveneigenaars wilden wonen, nu met alle middelen proberen schadevergoeding los te peuteren voor dat slavernijverleden! Meer hoef je er niet achter te zoeken.

In Iran is een zwarte slaaf-piet, die zelfs gecastreerd werd nog uitgeroepen tot werelderfgoed. Daar mag het wel, terwijl hier de zwarte piet in sommige versies vooral een VRIJGELATEN slaaf was. De sint had hem beter zijn ballen afgesneden, blijkbaar vinden de negertjes dat beter! (Althans, en dit terzijde, vonden de arabieren dat beter. Zij castreerden alle mannelijke slaven, 25% overleefde dit gewoon niet, maakt niks uit er liepen genoeg zwarten rond in Afrika. Resultaat is dat er nu in Amerika en overal waar de nazaten van de niet-gecastreerde slaven (dezen aangekocht door de blanken) rondlopen, hopen problemen zijn. Al eens gehoord van rassenrellen in de arabische landen? Nee natuurlijk niet, daar wonen geen nazaten van hun zwarte slaven nietwaar!
Proficiat Circe. Het is met hoogste onderscheiding dat je de meest absoluut retardataire racistische posting op dit forum hebt gezet. Zelfs het strontvolk dat op Stormfront rondzwerft zou terugdeinzen voor dergelijke drek.
Castratie als middel tot 'raszuiverheid' en domesticatie van de bevolking tot kalmte.
Eichmann en Goebbels zouden je op het schild ronddragen voor jouw wijsheid.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2014, 20:50   #92
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Proficiat Circe. Het is met hoogste onderscheiding dat je de meest absoluut retardataire racistische posting op dit forum hebt gezet. Zelfs het strontvolk dat op Stormfront rondzwerft zou terugdeinzen voor dergelijke drek.
Castratie als middel tot 'raszuiverheid' en domesticatie van de bevolking tot kalmte.
Eichmann en Goebbels zouden je op het schild ronddragen voor jouw wijsheid.
Als je enkel iets leest zoals je het wil lezen, dan alleen kom je tot dit besluit!
Ik lees hier iets helemaal anders. Mijn kop steekt niet in het zand.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2014, 00:47   #93
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Als je enkel iets leest zoals je het wil lezen, dan alleen kom je tot dit besluit!
Ik lees hier iets helemaal anders. Mijn kop steekt niet in het zand.
ik dacht al, ben ik nu zo onduidelijk geweest?
Bedankt Jakob, je bent echt de ware.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 24 november 2014, 06:38   #94
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe durft ge! Zo'n leuke bloederige slachtpartij is verrijkend! Iets wat onze kinderen tenminste vooruithelpt in het leven.

Racist!
circe ,ge heeft mij ook al blindelings zomaar verweten voor racist ! kreeg je ook strafpuntjes neen hé , ik was zo vrij om het zo te laten , maar hier zitten mensen die weer meer mogen of anderen...overal het zelfde liedje op forums,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2014, 09:32   #95
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
circe ,ge heeft mij ook al blindelings zomaar verweten voor racist ! kreeg je ook strafpuntjes neen hé , ik was zo vrij om het zo te laten , maar hier zitten mensen die weer meer mogen of anderen...overal het zelfde liedje op forums,

Derk de Tweede gaat dat niet doen hoor! Die weet wel beter! Dat is een clevere gast.

Laatst gewijzigd door circe : 24 november 2014 om 09:32.
Oud 24 november 2014, 09:37   #96
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Muile, ik wil NIET het schoolmeesterke uithangen maar: ge "heeft" mij verweten... + meer mogen "of" anderen...
Let een klein beetje op je taal a.u.b.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2014, 15:03   #97
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Dit zegt het allemaal:

Oud 24 november 2014, 15:50   #98
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe durft ge! Zo'n leuke bloederige slachtpartij is verrijkend! Iets wat onze kinderen tenminste vooruithelpt in het leven.

Racist!
Wanneer gaan moslims eens eindelijk inzien dat hun Almachtige God Allah maar weinig gediend is met het slachten van een schaap. Dat bloederig gedoe is eerder een belediging aan Zijn adres.

Ook nog zo'n gewoonte die een overblijfsel is uit vervlogen tijden. Net als de figuur van Zwarte Piet. Afschaffen!!

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 november 2014 om 15:51.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2014, 17:52   #99
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
Hmmm, hoe heb je dat precies waaruit afgeleid?
Lijkt me geen logisch geldige redenering te zijn geweest.
Blijkbaar voldoende om je handtekening te wijzigen.......
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2014, 10:00   #100
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Muile, ik wil NIET het schoolmeesterke uithangen maar: ge "heeft" mij verweten... + meer mogen "of" anderen...
Let een klein beetje op je taal a.u.b.
Ja in zo'n perfecte ontwikkelde wereld steek het wat tegen hè .... kweet t ut,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be