![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wilde er eerst een peiling aan toevoegen. Maar de vraagstelling was dan ingewikkeld. Het is geen kwestie van ja of nee, er is ook nog de grootte van de bijdrage, de mensen voor wie die al dan niet moet gelden, etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kandidaat- vluchtelingen moeten niet betalen, waarom zegt u dan dat " asielzoekers moeten betalen"?
Juist niet, wel nieuwkomers wat dus bijvoorbeeld mensen zijn in het kader van gezinsvorming of hereniging. Het lijkt me niet onredelijk iets te vragen voor de hele adminstratieve afwikkeling, maar het bedrag lijkt me wel hoog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vervoegen is dus geen absoluut recht meer, en terecht, je moet wel voor iemand kunnen zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik hoor van hen wel totaal andere zaken dan u beweert, maar dan liegen die dames dus allemaal? Ik hoor hoe je eenmaal dat je in Eoropa leeft, torenhoge bedragen moet betalen aan familie om op achtergebleven kinderen te letten die steevast slechter worden behandeld dat eigen kinderen. Het kost moeite die kinderen terug te krijgen want dan vallen immers inkomsten weg waar een hele uitgebreide familie gewoon van leeft, kind zelf ziet amper iets van dat opgestuurde geld. Je moet ook als Afrikaan opletten, wanneer je op bezoek gaat en er is geweten dat je in Europa leeft, betaald je voor alles veel meer dan een Afrikaan, corruptie is heel gewoon, en zorgzaamheid maar al te vaak gekoppeld aan opbrengsten. Zo ideaal is het dus allemaal echt niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Club Med ook, tussen haakjes. Dat is echter een ander topic waard. Eentje over stijgende beurskoersen van het aandeel.
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
recht verdiend mijn beste... laten we eens kijken....het gaat dus om madam en haar twee kinderen ,verwekt door hem blijkbaar ,en vooral waar ergens,in den belziek,,,dacht het niet..... En moeten wij gelijk gaan opdraaien om kansloos nummer vier,de verwekker van nummer twee én drie hier gratis naartoe te halen om verder kosteloos op onze arbeid rustig verder te gaan leven in het kader van de gezinshereniging... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 4 januari 2015 om 02:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben u niet gemist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er staat ze niets in de weg om terug te keren naar hun betere oorden. Veel te weinig die 225€. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal, omdat ik het zo hilarisch vind:
de titel van de draad zegt totaal het tegenovergestelde van de tweede zin in de tekst van het geciteerde krantenartikel in de openingspost. D�*t moet je maar doen. titel: Asielzoekers zullen 225 euro moeten betalen krantenartikel: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met steeds grotere schepen. De Italianen zouden ze moeten naar Brussel brengen en voor de ingang v.h. EU-parlement laten kamperen. Laatst gewijzigd door Boduo : 4 januari 2015 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet akkoord,...terug naar afzender. Maar dan kunnen ze zich niet elders gaan aanbieden want dan komen ze terug op die zelfde dienst terecht waar hun gegevens met foto al bekend zijn. Een ander verhaal ophangen wordt dan ook onmogelijk. Laatst gewijzigd door Garry : 4 januari 2015 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |