![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zijn credo:" Het staat niet in het regeerakkoord." Wat doen ministers dan nog? Staat in het regeerakkoord dat er maandelijks 1000 uitgeprocedeerden moeten uitgewezen worden? Dat het leger in Antwerpen zou kunnen ingezet worden bij rellen? Staat er in het regeerakkoord dat nieuwkomers 250 € zouden moeten betalen? "Er is geen andere keuze dan wat we nu doen" orakelt BDW. Een leugen van formaat. Er is altijd een andere keuze mogelijk in het bepalen van een te volgen beleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs al was het uitsluitend terwille van de macht, dan nog kan je dat beter OOK de �*ndere "liberalen" verwijten die eveneens deel uitmaken van de federale dinges. Die daar niet vier maar tien zetels bezetten, plus de premiersstoel. Maar DIE horen we jullie zelden of nooit van machtswellust beschuldigen.
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inkaderen!!!
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 december 2014 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een partij die werkelijk met Belgique wil afrekenen zou blij zijn met dat cordon sanitaire: het bewijst immers dat het establishment schrik heeft.
Maar N-VA is zelf het establishment geworden. Al een tijd trouwens. Vandaar ook dat N-VA braafjes mee het cordon sanitair tegen het Vlaams Belang in stand houdt. Wat de andere liberalen betreft: who gives a fuck, daar weten we al jaar en dag van dat ze tot het belze establishment horen. N-VA bedroog de kiezers jarenlang met de bewering de Kracht van Verandering te zijn, en voor Vlaanderen op te komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar alle gekheid op een stokje: alleen maar om de macht... Kijk, ik ben van degene die opgegroeid zijn met en nog geloven in "Slechts op dit ene wil ikgaarne roemen, geen enkle macht te hebben toebehoord, die 't mensenhart houdt voor een koopbaar ding". Ik geef toe, ouderwets, maar reken mij dan ook maar gerust tot het gild der narren... Laatst gewijzigd door hagel : 5 december 2014 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar alleen een héle grote dommekloot maakt daarvan dat de partijen die met Belgique "willen afrekenen" blij zouden moeten zijn met hun uitsluiting door het regime. Ken je écht geen betere manier om je belachelijk te maken?
![]() |
![]() |
#91 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik die je er moeiteloos van kon overtuigen dat "ze" nooit anders dan het enige probleem van Belgique waren, zijn, en zullen blijven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 december 2014 om 18:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die voor de N-VA stemde wist van tevoren wie de ministers van de federale dinges benoemt, ontslaat, en onder welke voorwaarden. En daar hoort nog altijd de ondemocratische plicht bij om trouw te zweren aan een nooit verkozen, en halve gare oppergaai.
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze waren dus een paar jaar geleden wél de underdog?
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat wordt alleen de N-VA verweten.
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Diegenen die zichzelf belachelijk maken zijn diegenen die nog steeds beweren dat Belgique er "alles, �*lles aan gedaan heeft om ook die partij te vermijden". Dat is pas dikke bullshit. N-VA gaf de eigen principes al op voor de verkiezingen. N-VA wou per sé koste wat het kost deel uitmaken van het Belgisch establishment. N-VA is vandaag dus antivlaams. En ja, partijen die met Belgique willen afrekenen zouden blij moeten zijn met hun uitsluiting door het regime. Zij willen dat regime immers afbreken, niet er bij gaan horen. Welke bizarre kronkels gaan de niveanen nog moeten maken om hun complete knieval goed te praten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je niet zo selectief was in wat je leest had je gemerkt dat het de N-VA niet alleen maar om de macht gaat zoals je jezelf maar al te graag wijsmaakt, maar in de eerste plaats om niet de gevolgen van een cordon sanitaire zonder naam te ondergaan. Ouderwets zijn stoort mij niet in het minst. Niets hindert mij echter méér dan hypocrisie, valsheid en achterbaksheid van een dubbelnicker.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 december 2014 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kan zijn dat mijn mening hindert, maar ik zeg gewoon wat ik vind, en dat vind ik niet hypocriet, vals of achterbaks. Zeker niet omdat ik geen dubbelnicker ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Hmm, nog iets: mijn bijdrage over nieuwe bijdrage over macht, was naar aanleiding van uw reactie: "Maar zelfs al was het uitsluitend terwille van de macht"
Dat impliceert naar mijn aanvoelen dat het opgeven van principes dan gerechtvaardigd zou kunnen zijn. Wel, dat vind ik niet. |
![]() |
![]() |