![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn maar werkmieren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betaal je belastingen eens één dag te laat door een vergetelheid.
Let even niet op als je een snelheidsbord nadert. Laat je even gaan in je jeugd en vrij wat onstuimig met je lief in de auto ... Ik zou nog andere voorbeelden van 'kleine' criminaliteit kunnen geven, maar die hierboven zijn de enige die ik me zie gebeuren. titel: Farid ‘Le Fou’ komt opnieuw vrij link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150410_01623451 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 10 april 2015 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is redelijk goed nieuws, het wil zeggen dat de strafuitvoeringsrechtbanken de zaak ernstig nemen, in Belgie toch een beetje een verademing.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterk.
In uw jonge jaren wanneer je nog gezond bent dood en verderf zaaien. Na een tijd in de nor kom je aan de jaren dat de gezondheid begint te slabakken. En dan de vrijheid verkrijgen omdat je medisch gezien het gevangenisleven niet aankan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel vreemd, iedereen die in hongerstaking gaat kan dus vrijkomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is je punt?
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Is dat echt ? Niet te geloven. Dat word dan ineens met een pennetrek weggevaagd. Ik behoor het niet te zeggen, maar laten we hopen dat hij hervalt in zijn activiteiten van criminele aard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Twijfelt gij daaraan ? Dat berbers geen normale mensen zijn weet het kleinste kind allang. Ten eerste zijn het moslims dus die zijn per definitie alleen al wacko's, ten tweede zitten de gevangenen vol met moslims van de berberse soort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar, en alleszins volgens het spreekwoord "de volhouder wint". Maar volgens het spreekwoord de "allochtoonse volhouder wint" nog iets sneller vrijgelaten. En de "allochtoonse moslim volhouder" hoeft bij wijze van spreken in de toekomst nog maar te dromen van hongerstaking en hij word preventief al vrijgelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat appelen en peren twee verschillende dingen zijn.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga u een geheimpje vertellen. Bamouhammad is waarschijnlijk geen Berber, en is al zeker geen Moslim: hij is Katholiek opgevoed.
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is een Fransman van Algerijnse origine, ergo al zeker geen berber. Hij werd op de leeftijd van 7 jaar bij zijn ouders weggehaald en in een katholieke jeugdinstelling opgevoed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hij werd inderdaad heel vroeg bij de Nonnekes geplaatst.
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen reden om U niet te geloven als gij dat zegt, maar dan is hij toch moslim geworden, of wat ? Is hij een atheist ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Nu zal je mij nooit horen beweren dat moslims het voorbeeld voor ons allen zijn op deze aarde; maar dergelijke veralgemeningen, heb ik maar zelden moeten lezen. Gelukkig maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft de Franse man ons land al gekost ? En dan verbaasd zijn dat de sociale zekerheid of justitie steeds meer kosten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zegt het zelf, 'als je het gevangenisleven niet meer aankan,' dan scheelt er toch iets aan het gevangenisleven? In 'mijn tijd' in de Begijnenstraat, 'de naakte cel,' in gevangenis-jargon, het cachot, dat had een grote venster van plexiglas waar om de centimeter een gaatje doorgeboord was. In de winter, buiten - 15 graden, binnen - 15 graden. Een betonnen talud als bed en een stalen wc, geen dekens en lakens, niks, daar moest de dokter elke dag komen zien of de gevangene de fysieke terreur nog aankon, als zijn gezondheid te sterk achteruit ging, dan mocht de gevangene uit het cachot, ze wilden geen doden vanwege de slechte publiciteit. Je begrijpt toch wel dat er mensen zijn die dit regime fysiek niet aankunnen, laat staan de jarenlange gestructureerde pesterijen die Farid heeft ondergaan. Je moet niet vergeten dat het een Belgische rechtbank was die Farid schadevergoeding toekende wegens mishandeling en dergelijke meer.
![]() |
![]() |