![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() De mensen wat kloten omdat ze tot hun 62 moeten werken, terwijl de meesten die ze kloten er dan nog eens 5 mogen bijdoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de advocaat van die man een leuk dossiertje zal kunnen samenstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft hier schuld aan? De mensen die met hun wagen naar het werk rijden en door een dergelijke actie veel tijd verliezen? Het is alsof wij als onderwijzers zouden beslissen alle leerlingen een halfuur buiten te laten staan, omdat we tegen een beslissing van de directeur zijn... Hier worden de verkeerden gestraft. Tegelijkertijd lijkt het me mij een daad van zwakheid en lafheid: zich uitwerken tegen mensen die er niet alleen niet bij betrokken zijn maar ook in een positie verkeren waardoor ze er niets tegen kunnen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze hebben tijd genoeg gehad om de stop er uit te trekken...
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hij het wat rustiger aan doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Ik constateer dat nu de naam Jambon gevallen is, de linksen op dit forum plots extreemrechts klinken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Plots blijken ze helemaal voorstander van de politiestaat.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den deze verloor nu 'een beetje' zijn geduld, en nu is het wachten tot iemand zijn stoppen echt doorslaan ...
Mensen die op straat wandelen, fietsen, rijden, al dan niet naar werk of school ... die moet ge gerust laten. Dat mensen gerust kunnen genieten van hun vrije tijd, en behoorlijk van en naar hun werk kunnen gaan: d�*t is het werk van de flikken en van de overheid. Ge kunt daar, voor politieke doeleinden, wat aan morrelen, maar dat zal u vroeg of laat zuur opbreken. Afijn, ik heb ook eens opgezocht over wie het hier gaat. Facebook en het nieuwsblad: Vincent De Vroey Director of Civil Aviation bij AeroSpace and Defence Industries Association of Europe (ASD) Ik vermoed dat dat iemand is die 'bijdraagt' aan de sociale zekerheid en aan de staatskas. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om de kleine te parafraseren: wel wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maarja, vandalisme is dan ook bijlange niet zo erg dan de naam van Jambon te laten vallen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Correctie: blijkt ene uit de luchtvaartsector te zijn. Soit. Laatst gewijzigd door dalibor : 17 december 2014 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |