Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2014, 08:33   #81
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

De mensen wat kloten omdat ze tot hun 62 moeten werken, terwijl de meesten die ze kloten er dan nog eens 5 mogen bijdoen.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 08:42   #82
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wat was nu eigenlijk de wettelijke grond voor die 'agent-vakbondsman' om die burger zijn GSM in beslag te nemen/af te pakken/te stelen ?
Geen enkele. Daarnaast gingen ze ook niet in op de volkomen legitieme vraag naar de namen. Ook dit deden ze niet.

Ik denk dat de advocaat van die man een leuk dossiertje zal kunnen samenstellen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 08:44   #83
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
De mensen wat kloten omdat ze tot hun 62 moeten werken, terwijl de meesten die ze kloten er dan nog eens 5 mogen bijdoen.
Wie heeft hier schuld aan? De mensen die met hun wagen naar het werk rijden en door een dergelijke actie veel tijd verliezen? Het is alsof wij als onderwijzers zouden beslissen alle leerlingen een halfuur buiten te laten staan, omdat we tegen een beslissing van de directeur zijn... Hier worden de verkeerden gestraft. Tegelijkertijd lijkt het me mij een daad van zwakheid en lafheid: zich uitwerken tegen mensen die er niet alleen niet bij betrokken zijn maar ook in een positie verkeren waardoor ze er niets tegen kunnen doen.
Oud 17 december 2014, 08:47   #84
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Kunnen we Jambon niet straffen voor het absurde gedrag van die bediende?
Dat was nu eens HET bewijs hoeveel NVA met een werkende mens inzit masker valt af Jambon komt niet eens tussen om dolgedraaide getergde medemens te helpen , en sjapoo voor de flikken ... mensen treiteren &doen uit hun dak gaan om ze dan zelf in de boeien te slaan ... hoe laag kan een mens vallen... ik blijf mijn gedacht zeggen foert!
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 08:55   #85
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Beeld het je maar eens in.
Je bent flik en een of andere
Citaat:
debiel komt je afdreigen :"Pas op, ik ken Jambon!!!"
Dan weet je toch niet wat eerst gedaan?
Rollen van het lachen of met je matrak over die gast zijn nieren strijken.
Misschien zelfs schaterlachend met je matrak die tist een klets verkopen.
Debiel ? door het lint gaan is niet een debiel zijn, je weet helemaal niet hoe die mens gesitueerd is ? hij kon een drukke agenda hebben ? een zwaar werkschema ? hij was het beu ? debiel van de flikken feitelijk ...om mensen massaal zo te kloten ...na een stakingsdag, zeer laag van niveau voor geschoolde mensen... zeer zeer laag. ik blijf mijn gedacht zeggen foert!
Oud 17 december 2014, 08:57   #86
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stoute Jos Bekijk bericht
De kiezer zal N-VA zeer dankbaar zijn.

U ziet toch wat het links gespuis uitsteekt de laatste tijd?
N-VA is er in geslaagd dat het links gespuis zelf tot de splitsing van dit land zal leiden.

Bestuur stakingsfront: 3 Vlamingen, en 10 Waalse ratten.
Tot zo ver de kritiek op N-VA.
De kiezer zal de nva eerder een stapje opzij laten zetten en de volgende federale regering zal zonder veel moeite een socialer beleid kunnen aankondigen en daar zullen de kiezers dan wel weer dankbaar voor zijn...
Ze hebben tijd genoeg gehad om de stop er uit te trekken...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 08:57   #87
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Debiel ? door het lint gaan is niet een debiel zijn, je weet helemaal niet hoe die mens gesitueerd is ? hij kon een drukke agenda hebben ? een zwaar werkschema ? hij was het beu ? debiel van de flikken feitelijk ...om mensen massaal zo te kloten ...na een stakingsdag, zeer laag van niveau voor geschoolde mensen... zeer zeer laag. ik blijf mijn gedacht zeggen foert!
Als die thuis ook zo tekeer gaat...
Dat hij het wat rustiger aan doet.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 08:58   #88
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent tegen politiecontroles?
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 09:00   #89
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
In plaats van te vragen: "Hebt u alcohol gedronken, meneer?" moeten ze nu beginnen met "Hebt u een zware dag gehad, meneer?"
Oud 17 december 2014, 09:03   #90
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Als die thuis ook zo tekeer gaat...
Dat hij het wat rustiger aan doet.
Thuis een valse zaag van een wijf ,een zaag van een schoonmoeder, 4 klein gasten die zagen dat papa nooit thuis is? een berooide bankrekening naar de feestdagen toe enz.. enz...
Oud 17 december 2014, 09:04   #91
Lange Limburger
Banneling

Standaard

Ik constateer dat nu de naam Jambon gevallen is, de linksen op dit forum plots extreemrechts klinken.
Lange Limburger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 09:07   #92
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lange Limburger Bekijk bericht
Ik constateer dat nu de naam Jambon gevallen is, de linksen op dit forum plots extreemrechts klinken.
Dat viel mij ook op.
Plots blijken ze helemaal voorstander van de politiestaat.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 09:07   #93
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
als die een maatschappelijk gezond doel hebben helemaal niet jong! maar.. zouden we nog verder gaan? straks zelf in de boeien..
Oud 17 december 2014, 09:10   #94
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Den deze verloor nu 'een beetje' zijn geduld, en nu is het wachten tot iemand zijn stoppen echt doorslaan ...
Mensen die op straat wandelen, fietsen, rijden, al dan niet naar werk of school ... die moet ge gerust laten. Dat mensen gerust kunnen genieten van hun vrije tijd, en behoorlijk van en naar hun werk kunnen gaan: d�*t is het werk van de flikken en van de overheid.

Ge kunt daar, voor politieke doeleinden, wat aan morrelen, maar dat zal u vroeg of laat zuur opbreken.

Afijn, ik heb ook eens opgezocht over wie het hier gaat. Facebook en het nieuwsblad:
Vincent De Vroey
Director of Civil Aviation bij AeroSpace and Defence Industries Association of Europe (ASD)

Ik vermoed dat dat iemand is die 'bijdraagt' aan de sociale zekerheid en aan de staatskas.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 09:12   #95
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Thuis een valse zaag van een wijf ,een zaag van een schoonmoeder, 4 klein gasten die zagen dat papa nooit thuis is? een berooide bankrekening naar de feestdagen toe enz.. enz...
Dat hij daar dan wat aan doet, voor hij achter het stuur kruipt.
Oud 17 december 2014, 09:14   #96
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Den deze verloor nu 'een beetje' zijn geduld, en nu is het wachten tot iemand zijn stoppen echt doorslaan ...
Mensen die op straat wandelen, fietsen, rijden, al dan niet naar werk of school ... die moet ge gerust laten. Dat mensen gerust kunnen genieten van hun vrije tijd, en behoorlijk van en naar hun werk kunnen gaan: d�*t is het werk van de flikken en van de overheid.

Ge kunt daar, voor politieke doeleinden, wat aan morrelen, maar dat zal u vroeg of laat zuur opbreken.

Afijn, ik heb ook eens opgezocht over wie het hier gaat. Facebook en het nieuwsblad:
Vincent De Vroey
Director of Civil Aviation bij AeroSpace and Defence Industries Association of Europe (ASD)

Ik vermoed dat dat iemand is die 'bijdraagt' aan de sociale zekerheid en aan de staatskas.

.
Bijdragen aan de sociale zekerheid is een vrijkaart om de jan-m'n-kloten in het openbaar uit te hangen?
Om de kleine te parafraseren: wel wel.
Oud 17 december 2014, 09:16   #97
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Vincent De Vroey

.
Die man zal zich dus wel een peperdure advocaat kunnen betalen. En ik denk zo dat die heel wat elementen uit het gedrag van de politie kan distilleren die in het voordeel zullen zijn van zijn cliënt (afpakken van de gsm, weigeren zich te legitimeren, enzovoort).
Oud 17 december 2014, 09:16   #98
Lange Limburger
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Dat viel mij ook op.
Plots blijken ze helemaal voorstander van de politiestaat.
Maar owee, als de politie VANDALEN tijdens linkse betogingen aanpakt. Dan is het kot te klein.
Maarja, vandalisme is dan ook bijlange niet zo erg dan de naam van Jambon te laten vallen.
Lange Limburger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 09:18   #99
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zuiver afgaand op zijn uiterlijk vermoed ik iemand uit de consultancy. Niets dat geen half dagje langer kon wachten dus.

Correctie: blijkt ene uit de luchtvaartsector te zijn. Soit.

Laatst gewijzigd door dalibor : 17 december 2014 om 09:20.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2014, 09:21   #100
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Bijdragen aan de sociale zekerheid is een vrijkaart om de jan-m'n-kloten in het openbaar uit te hangen?
Om de kleine te parafraseren: wel wel.
Het is nu duidelijk ge zijt een echte flik !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be