![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 december 2014 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ow my god... dit moet pijnlijk zijn om te lezen voor witte kaproen, of bolleke wol. Catalonië !!! het centrum van de wereld, waar de democratie nieuwe vitaminen krijgt.
Die mannen zijn het débacle van schotland nog niet te boven, houden hun kop recht met verwachtingen rond catalonië en nu stamp jij, een rasechte vlaams-nationaliste hen in de realiteit door droogweg te zeggen dat je niet weet in welk land 'catalonië' ligt. En onze kaproen die dacht dat eerst schotland, en nadat dat verhaal niet bleek te kloppen dan maar catalonië aan 'vlaanderen de weg ging wijzen naar de onafhankelijkheid". Het blijft een grappig fenomeen, dat nationalisme... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die stinkend rijk is maar die het opvalt dat het Vlaamse plebs hem 167 euro per maand schuldig blijft...
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Stinkend rijk ben ik niet. En neen ik rijd niet rond met een dikke mazout verslindende 4X4. In tegendeel van sommige arme Antwerpse zatte stakkers van stakers zoals vandaag te zien was op een youtube filmpje. Is geen probleem. Zolang ikzelf en mijn vrouw onbezorgd kunnen leven tot ons overlijden ben ik al heel tevreden.Zeker als ik mijn kinderen dan nog een mooi geschenk kan nalaten. En of ik nu bij het plebs hoor of niet? Wat maakt het uit? Mijn grootvader moest voor zijn groot gezin de kost verdienen als seizoenswerker in een Duitse bietenbedrijf, of brikkenbakkerij. Later stond die met een schop langs de weg. Braaf zijn klak afnemend voor de bazen. Ik ken mijn roots. Ben daar niet beschaamd over. In tegendeel. Trouwens, ge kent de streek hier. Dan weet ge ook dat hier bitter weinig onderscheid gemaakt wordt volgens 'de stand'. Dat ge hier niet het klassenverschil hebt zoals ge dat in Antwerpen en Brussel wel nog vindt. Of ik mijn op dit forum vergooi weet ik nog zo niet. Ik denk/hoop dat ik toch enkelen van mijn ideeën heb kunnen overtuigen met argumenten. EN wat betreft mijn kennis vna de eigenschappen van sommige forummers: sommigen wisselen even veel van nicknaam als van ondergoed. Ik lees dus niet te veel de naam, wel de argumenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is mij allang duidelijk dat de Belgische nationalisten er gerust in zijn en op twee oren slapen. Het is een grappig fenomeen, dat Belgisch nationalisme....
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mileu's ken ik al evenmin als Calalonië.
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Voor ge begint te zeuren: ik ben mijn eigen baas, en bepaal dus zelf hoe veel, hoe lang, en wanneer ik werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Barcelona een mooie stad maar home van gedrogeerden en pick pockets. Voor de rest relatief veel industrie die voor een groot deel van de EEG afhangt. Niet mijn geliefkoosd deel van Spanje. Het was mooier ten tijde van Franco. Laatst gewijzigd door Gipsy : 17 december 2014 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet maar al te goed dat ik mij niet schaam omdat we arm waren. Integendeel. Mijn vader was kleermaker. Toen de confectie opkwam na de oorlog ging hij in de mijn van Zolder werken. Niemand van ons is in de criminaliteit beland en toch hebben we het allemaal vrij goed gedaan. Je weet ook maar al te goed dat IK niet op het plebs neerkijk. En je weet ook wie dat wél doet. D�*�*r horen we jou echter nooit kritiek op geven. Ook nu weer niet. Je verbaasde je erover dat er na twee uur nog niemand gereageerd had op de transfers die Aynerand aanhaalde, maar je reageerde er zélf niet op, noch op de transfers die robert t aanhaalde.
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat klinkt Catalaans? Mileu's of Calalonië?
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs het oude vissersdorpje Estepona, niet ver van Marbella, is onherkenbaar aan het veranderen. Het ziet er al héél lang niet rooskleurig uit voor het nochtans nog steeds toeristische Spanje. Andalusië werd veel telang stiefmoederlijk behandeld. Geen wonder dat "Madrid" met geen geweld van Catalonië af wil. Je kan dat vergelijken met de federation Bruxelles-Walloni. Dat redt het ook niet zonder Vlaanderen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 december 2014 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |