![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Interesse in een google browser (gesteld dat die er komt) | |||
Ik ben IE en ik blijf IE |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,24% |
Mozilla forever !! |
![]() ![]() ![]() |
23 | 46,94% |
Ik wil die wel eens proberen... |
![]() ![]() ![]() |
12 | 24,49% |
Ik gebruik datgene dat zich bij installatie van mijn computer meester maakt |
![]() ![]() ![]() |
8 | 16,33% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En heeft Uzelf al veel last gehad van de veiligheidsgaten? Ik alleszins nog niet... (maar ik zal die gaten op voorhand rieken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.flashpeak.com/sbrowser/ (slimbrowser: werkt in diverse talen, oa Nederlands)... Enorm veel mogelijkheden (volgens mij althans; pop-upkillers enz.). De aanwezige spyware is gemakkelijk te verwijderen. Wat ook een aanrader is om problemen te voorkomen: winpatrol.com. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mozilla forever !!
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Ha, er is weer eens een oud topic vanonder het stof gehaald.
Na een kort Opera-intermezzo ben ik terug bij Firefox. Groot gelijk, dus.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat google zou kunnen bereiken is het zetten van een nieuwe standaard. Als ook google een gratis browser aanbied, met betaalde extra's, in de bekende google stijl, dan zouden computerleveranciers er toe over kunnen gaan om je geen browser bij te leveren of een simpele gratis browser waarmee je je eigen favoriet kan downloaden. Hoewel ik IE best prettig vind werken zou ik het op die manier openbreken van de markt alleen maar toejuichen. Met besturingssystemen zie je ook dat linux langzaam terrein wint, als het browserproject slaagt zou ook op dat vlak google microsoft een klap kunnen toebrengen.
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zullen teveel add-ons opstaan die de 2.0.0.6 nog niet ondersteunt. Maar ie Googlebrowser zou ik eventueel wel eens willen testen, is er al ergens een beta versie beschikbaar, of is er nog helemaal geen sprake van een Googlebrowser?
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ingewikkeld allemaal!
![]() Op mijn pc staat HP 1940.... ![]()
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik zowel IE, Firefox als Opera. 't Zal wel gaan zeker?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Mozilla Firefox als browser / Thunderbird als emailprogramma / sinds dit weekeinde met mijn nieuwe computer gebruik ik als operatingsystem Linux / Ubuntu (ipv Windows XP / Microsoft suxs....) / met linux veel veiliger ; geen virussen bv
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() das er vast nog eentje op kolen dan
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iemand al (de naar verluidt vreselijk slechte) beta van Safari van Apple voor Windows gebruikt?
ik gebruik Safari zelden. hier ook meestal Firefox, zelfs op de Mac
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Optie 2': Opera forever!!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik. En ik kon zelfs dit forum niet bezoeken. Het heeft dan ook welgeteld vijf minuten opgestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb op m'n werk safari. Nooit problemen mee gehad. Ook niet voor dit forum.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |