![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben zelfs net een nieuwe voorzitter gekozen, van het coiffeurs type.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel moet eraan toegevoegd worden, dat iedereen recht heeft op (politieke) mening en die mag vertilleren. Ook een (zogezegde) BV mag dat , maar niet in zijn/haar functie van omroeper. Bv. in een praatprogramma kan iedereen zijn zegje doen. Bref, het gaat hier om een storm in een glas water, vooral aangestuurd door een anti-N-va sentiment, terecht iets om zich niet al te druk over te maken, wat gelukkig de N-va zelf niet doet.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Mja, ze werd door de VRT op de vingers getikt omdat ze de deontologische code van de zender zou overtreden hebben.
Blijkbaar heeft ze dus ergens toch iets gezegd dat ze eigenlijk niet had mogen zeggen. Ik snap eigenlijk dit topic niet. De topicstarter maakt zich druk omdat sommigen zich ergerden aan haar uitspraak en zich erover zouden beklaagd hebben terwijl haar werkgever die klacht dus ontvankelijk verklaarde door haar te interpelleren. De VRT is neutraal, of mevrouw Croonenberghs deze neutraliteit aan haar laars heeft gelapt of niet laat ik nou nog in het midden. Wat mij ten zeerste verwondert is dat er hier toch minstens een paar mensen openlijk die neutraliteitsplicht aanvechten. Als het in hun kraam past, maar pas alleen in dat geval hé, laat ons duidelijk wezen, dan mag Andrea zeggen wat ze wil. Hoe diep kun je nou nog zinken zeg? En Pandareus, je bent te intelligent om je onder het laagste van beide kampen te begeven en hieraan deel te nemen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() U vergist zich schromelijk (bis), want de echtgenote in kwestie is sinds enige tijd geen lid meer van de RvB van de VRT ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Voordragen' was in dit geval in de praktijk zo goed als 'benoemen'. En dat ze 'nu geen lid meer is' , bewijst alleen maar dat ze werd benoemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
En aangezien ze "nu geen lid meer is" heb je nog altijd geen antwoord gegeven op de vraag Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de nu actieve journalisten alleszins Kathleen Cools, Lieven Verstraete en Ivan De Vadder. Laatst gewijzigd door dalibor : 2 januari 2015 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok, ik zal het anders formuleren: "NVA stelt de vrouw van Ben Weyts voor voor de RVB VRT". Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel mijn vrouw vaak voor. Is maar beleefd.
![]() |
#91 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=24 Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 2 januari 2015 om 17:52. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ken geen gelijkaardig geval bij andere partijen. Misschien kunt U daarbij helpen ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mevrouw heeft een adviesbureau, de N-VA een hoop geld waar ze geen blijf mee weet. De rest kan ieder voor zichzelf wel invullen zeker? Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 januari 2015 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA is het ACW niet he Jack.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar de NVA is wel een rasechte traditionele partij geworden. Met alles erop en eraan.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 januari 2015 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. zeker weten ..weliswaar onder de noemer van zuidflank ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Jij hebt echt geen flauw hoe het systeem met adviesbureaus werkt, he Xeno?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 januari 2015 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is alles toch ok?
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, de traditio's zijn daar al heel lang mee bezig.
![]() |
![]() |