![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degenen die hem bij de SP.A binnengehaald hebben daarentegen .... Hij is dankzij die idiote partij nog altijd senator en in Brussel ergens voorzitter van de één of andere vereniging. Anciaux een idioot noemen ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kneus?
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een debiel dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraagje voor jou en voor spitting image : wat heeft hij eigenlijk al als vlaams minister gedaan behalve uiting geven van zijn grote empathie met hondjes die bang zijn van vuurwerk, en de foie gras van het bord van de parlementairen halen ? Gaan jullie nu echt beweren dat je niet ziet dat deze onnozelaar de flurk van deze vlaamse regering is ? Elke ploeg heeft een kneusje, in de vorige was dat pascal smet. De man die een bed & breakfast wou openen maar in de plaats opnieuw minister is. Hier is het Benneke, twee jaar lang de gedoodverfde dauphin van De Wever, tot die zichzelf opvolgde uit plaatsvervangende schaamte. Het idee alleen dat dit creatuur in de zevende dag zou moeten de discussie aangaan met andere partijvoorzitters is nerve wracking. Let op, ik heb respect voor het sociale engagement van n-va dat nu ze groot zijn, ze hun minder getalendeerden van het eerste uur niet dumpen. Maar moest dat nu absoluut minister zijn ??? Hopelijk heeft hij een goede kabinetschef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anciaux is een politieke hoer. Die zou zijn moeder verkopen voor een verkiesbare plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Antwoord op bijdrage 69 van Reservespeler : "Ik ben die idioot!"
Dat zijn er dus al twee. En ik ben er zeker van dat er nog veeeeeeel meer zullen zijn. Ikzelf ken er reeds een paar tientallen en ik heb nog niet gezocht om er nog meer te vinden. Het Vlaamse heir staat immer pal....... tot Schiltz kwam. En toen kwam er een vogeltje met lange snuit en.......was het liedje uit. Plezant hoor om in Vlaanderen aan gedegen politiek te doen. Ik vrees wel dat dit nu een heleboel N-VA'ers gaat overkomen. Er zijn er teveel op de kar "De Wever" gesprongen. Geen erg hoor. Maar er zijn er teveel bij die persoonlijke aspiraties koesterden. Toen de VU haar kieslijsten moest samen stellen vonden we geen kandidaten genoeg. Maar sinds De Wever er kwam hebben we een heropleving van het Vlaamse gevoel. Afwachten hoe lang het gaat duren. En.....ik ben neutraal hoor. Zoek er dus niks achter. Ik ken zelfs de inhoud niet van het programma van gelijk welke partij. Het kan mij trouwens geen barst schelen; die inhoud. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 8 februari 2015 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zit in mijn zetel en overschouw het politieke spel van allemaal.
En ik bevind mij daar heel goed bij. Zalig nietsdoen is gemakkelijker dan partijprogramma's opmaken, debatteren en kieslijsten samen stellen. Zeker als ge nadien bij het vuil wordt gezet. Dat er arrivisten zitten bij iedere partij kan ik nog pruimen want ik weet waarom de meesten aan politiek doen. Voor het gemeenschappelijk belang natuurlijk!Maar dat idiote kiezers ervan uitgaan dat ge wel een collaborateur moet geweest zijn omdat je zag dat er in Vlaanderen teveel verkeerd liep; wel dat kwetst nog meer. Hopelijk schilderen ze nu geen hakenkruisen meer op mijn rolluik; zetten ze geen bloemen meer op straat van mijn tuintje; vegen ze ook geen stront meer aan mijn deurklinken en breken ze mijn brievenbus niet meer af of deponeren ze er ook geen stront meer in. En......waarom zou ik na mijn ervaringen lid moeten zijn van de SP-A? Waarom zou ik a priori nog lid moeten zijn van van een of andere groep partij-knikkers? Ben je soms een verrader indien je de bedoening van op afstand beschouwt? Niet erger worden dan de profeet hoor. Daar moet men kleur bekennen. Maar ik kan mij de luxe permitteren om niks te zijn. Dat is vrijheid! Ik vind het wel erg dat je mij absoluut zou willen inkaderen in een hokje. Is dat het eindresultaat van democratisch denken? Of kan een mens alleen nog maar "particratisch" denken? Echte democratie is wel wat anders dan allen samen op de "poepdoos" of anders ophouden. Denk daar maar eens grondig over na. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie toch één piepklein lichtpuntje: doordat hij zelf ook kandidaat is zal deze keer niet de indruk ontstaan dat de opvolging al door de partijtop werd geregeld.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nah, eerder een ziekelijke N-VA basher.
Zelfs als Tobback zijn vrouw doodslaat zal het nog "onze" schuld zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat was wsl de grootste blunder die Vandelanotte ooit gedaan heeft. Toch voor de SPa dan.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |