![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Wat verkiest u: uitsterven of massale immigratie | |||
Massale immigratie is de enige werkbare oplossing |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,70% |
Nog liever uitsterven |
![]() ![]() ![]() |
17 | 73,91% |
Misschien vinden we nog een tussenoplossing -- die ik dan ook beschrijf in mijn antwoord |
![]() ![]() ![]() |
4 | 17,39% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() dbbl
Laatst gewijzigd door Peche : 21 februari 2015 om 06:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar wij assistentie boden in Libië zijn ze nu verhuisd naar Tunesië wegens uit de hand lopend geweld . Lees, geen fak controle meer. Weldra zal het geweld toenemen in Tunesië en is het hek van de dam. http://www.emnbelgium.be/nl/nieuws/d...-niet-ingedamd En lees: http://vorige.nrc.nl/buitenland/arti...n_asielzoekers [quote][/Het migrantenprobleem is niet nieuw, er komen wel steeds meer vluchtelingen. In 2006 werd 17 procent van alle asielaanvragen in de EU gedaan in Cyprus, Malta, Griekenland, Spanje en Italië. In 2008 was dat 26 procent. Het aantal asielaanvragen in die landen steeg van 34.000 in 2006 tot 61.000 vorig jaar. Italië kwam dit voorjaar met een eigen oplossing: Italië patrouilleert langs de Libische kust samen met Libië. Boten met migranten worden meteen teruggestuurd. QUOTE] De cijfers naartoe 2014 van een andere site eens bekijken? Citaat:
We gaan al paar honderd Syriërs huisvesten dit jaar, dat staat al vast. http://www.unhcr.be/nl/print/activit...uchteling.html Citaat:
Kortom, iedereen op vlucht van het kalief, inclusief kaliefleden zelve.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dus de vervangpopulatie als wij besluiten niet verder te doen.
Het grondgebied Europa blijft natuurlijk, het blijft uiteraard bevolkt, maar met andere culturen. De Europese cultuur gaat dood. En deze keer dus heel bewust uitgelokt door de "multiculturalisten". De opgelegde oikofobie is dus de langzame zelfmoord van de meest succesvolle cultuur ooit bestaan. Proficiat groene en rode khmer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 februari 2015 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Nee nee proficiat zij die ten strijde zijn getrokken.
Europa zal inderdaad ten onder gaan, en dat ligt eerder aan het feit omdat ze haar roots niet trouw is gebleven. Er zal altijd wel iets van Europa overeind blijven staan, maar 't vet van de soep is er af. Er schiet niets meer over en wat erover schiet zal niet naar uw of mijn bek gaan... Al wie oorlog uit de mond kraamde en de ogen dicht knepen voor de oorlogsmisdaden afgelopen decennia zien nu wat er van komt! Er is zelfs totaal geen controle meer op de (illegale) migratie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk staat er toch 2x dezelfde vraag in de OP.
Uitsterven of massale integratie... Sterven we dan niet uit door de massale immigratie? En op zich, culturen etc zijn toch makkelijk vervangbaar? De mens sterft er niet mee uit he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Culturen zijn vervangbaar, maar ze zijn niet gelijkwaardig zoals de groene khmer ons decennialang in de strot wou duwen.
Net daarom willen wij onze kinderen niet overleveren aan een barbaarse cultuur die op ons komt afstevenen. Als men van in het begin het adagio "aanpasen of opkrassen" rigoureus had toegepast, dan was er nu geen probleem. Maar nee, 40 jaar na datum mag een wèl volledig geïntegreerde Nederlander, Achmed Aboutaleb hetzelfde zeggen, maar nu is het te laat. Met heel hun multicultuur gedoe hebben de organizatoren enkel uitgevoerd wat ze voor ogen hadden: "behoud uw cultuur, dan blijf je lekker sociaal achtergesteld en krijgen wij onze stemmers. " Stel je voor dat ze allemaal zoals Aboutaleb, Afshin Elian of Hafid Bouazza zouden heten... dan hadden ze begot geen stemmen meer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=C2C;7548122]
En zo komen we tot een doemscenario: kiezen tussen ontvolking (zeg maar: gradueel uitsterven), of massale immigratie toestaan. QUOTE] Doemscenario. Really. In werkelijkheid is het een noodzakelijke, logische en wenselijke evolutie. De 14° eeuw heeft het voorbeeld gegeven. Naar schatting is toen zowat 50% van de bevolking in Europa verdwenen. Daaruit is een dynamiek ontstaan die Europa lange tijd een overheersende situatie heeft gegeven. De concentratie van middelen bij de overblijvers heeft ongekende mogelijkheden opgeleverd. Een drastische bevolkingsvermindering is een noodzakelijke correctie op een scheef gelopen evolutie. Het zal de sociale zekerheid zoals wij die kennen afschaffen en ruimte geven aan de beste elementen. Daar is niks mis mee. Als de zon uitdooft is iedereen eraan. Heb je daar al een oplossing voor bedacht? Laatst gewijzigd door Conscience : 21 februari 2015 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bezie onze kerstboom bv ![]() ![]() Waar ik eigenlijk op wil komen, als "cultuur" zo'n soepel gegeven is, kunnen wij daar dan niet op inspelen? Was er eigenlijk geen transformatie gaande? Je doet soms alsof men enkel spuwt op onze cultuur en samenleving, maar zie dan toch ook hoeveel men daarvan omarmd heeft. Lees: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...synagoge.dhtml Ik heb daarbij het immigratiebeleid van Noorwegen een keer gelezen. En hun standpunten met Zwitserland, dat scheelt toch een groot pak met dat van hier. Onze regering had daar nog kritiek op ![]() Lees ook op Wikipedia: Islam in Norway en Islam in Belgium Zoek de verschillen. Het ene vertoont educatie, progressie... De andere oudbollige conservativiteit. Hier op elkaar geduwd in mijnen en wijken, in Noorwegen zijn ze innovatief en deftig met immigratie bezig geweest. De info ligt voor rapen. Zijn wij eigenlijk wel innovatief bezig ? Hoeveel "progress" is er geweest bij ons de afgelopen jaren? Op vlak van justitie kunnen ze wel herstructureren, maar de jeugd blijven ze op één hoop smijten in steden die steeds kleiner worden en waar informatie steeds grelliger aankomt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
educatie en progressie krijg je niet als je de culturen van barbaren (Rome) of derdewereldlanden importeert. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar neem de metafoor van de kankerpatiënt: men zegt dat u nog maar 6 maand voor u hebt. Door de ingreep van de massale integratie kan die terminale periode wellicht wat verlengd worden. Welke keuze zou u zelf maken als terminale kankerpatiënt?
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
Ik vind het wel charmant dat de meeste blanke mensen er geen probleem mee schijnen te hebben voorgoed van deze aardbol te verdwijnen. Blijkbaar vinden ze zichzelf niet zo belangrijk. Mooi. Echte Christenen.
Laatst gewijzigd door C2C : 22 februari 2015 om 13:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
![]() Citaat:
Ik behoor namelijk zelf tot de voortrekkers van zij die aan een hybriede bastaardras werken. Mijn genen zijn al vermengd met negergenen. En aangezien ik nu voorgoed -- door die genenvermenging -- met de neger verbonden ben, kan ik niet anders dan de thema's van de immigratie, de zelfgezochte ausrottung van het blanke ras, en de superioriteit van bastaardkinderen au sérieux nemen.
Laatst gewijzigd door C2C : 22 februari 2015 om 13:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De voortzetting van een cultuur heeft volgens mij totaal NIX te maken met de tint van de huid, de kleur van haar en ogen, en de lengte van de penis. Maar voel je vrij om me van het tegendeel te overtuigen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand kent jou?
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
-- Veel vastgoed en rijkdom blijft zowiezo in handen van Vlamingen. En ik pleit er voor de Vlamingen meer vastgoedvoordelen te geven ten opzichte van niet-Vlamingen. Dit laatste wordt gelukkig reeds gedaan. Ik denk dan recht op bouwgronden. Rechten in Sociaal woningen en dergelijke.
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
![]() Ik heb dan ook nooit beweerd geen racist te zijn, in de zin dat ik (zoals alle biologen met een diploma) meen dat uitteelt tot superieure rassen leidt tegenover inteelt, dat tot inferieure rassen leidt. De menselijke aap is daar geen uitzondering in.
Citaat:
Zoals uit de openingspost blijkt, spreken we over lichamen, biologie, menselijke biomassa, genen.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
|
![]() Citaat:
De ziekten die u daar opsomt zijn volledig gedragen door exogene factoren, zoals virussen, bacterieën, klimaat. Die hebben niets te maken met de genetische opmaak van een mensenlichaam. U praat dus volstrekt naast de kwestie. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |