![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Soit, ik ben hoogstwaarschijnlijk 'persoonlijk' weer persoonlijk bezig, volgens datzelfde toptalent. Dus ik hou het hierbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...Delhaize.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"complete idioot wsl" ... we hadden toen al kunnen weten dat t om een advocaat ging! ... het had een stroomversnelling in t onderzoek kunnen betekenen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh, wacht, moslims ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Zouden er naast Circe eigenlijk nog veel mensen zijn die het spijtig vinden dat ze hem gepakt hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw lost de Franse gendarmerie een zaak voor de Belgen op. Eerst die Nemmouche die in Marseille van de bus wordt geplukt, nu Nederlandse Jelle bij Parijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Parijs is de kans om op straat gekontroleerd te worden serieus groter dan in Brussel. Moest men het hier willen doen als in Frankrijk, dan springen de sossen op de barrikaden: politiestaat!! Het is ook nooit goed...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn de sossen daar niet aan de macht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Partijlid
|
![]() Het is goed dat hij van de straat is.
Ik blijf het wel raar vinden. Zuurgooien is een haatmisdrijf zoals racisme of stalking. Dat doe je normaal niet voor geld.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is nog altijd iets met een aangenomen arabische voornaam. Alle bekeerlingen nemen een arabische voornaam aan. En in Pakistan is het een nationale sport om je vrouw(en) met zuur te "besprenkelen".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt je belachelijk gemaakt met je post 10, dus maak het niet nog erger voor je. Het is gênant om te zien, écht gênant! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij gebruikte een arabische voornaam (niet officieel natuurlijk, je hebt maar één officiële naam). Er moet dus een reden geweest zijn waarom hij dit deed. Eén reden kan uiteraard altijd het mistgordijn zijn dat hij wou optrekken, een andere reden kan zijn dat de mens in zijn wanen zich heeft bekeerd. In het laatste geval is het zuurgooien wel degelijk een veelgebruikte vorm van "pesterij" die door zijn geloofsgenoten in Pakistan wordt gebruikt. Wat begrijpt ge niet uit bovenstaande ?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die vent wou een supermarkt afpersen. Dacht je dan écht dat hij die dreigbrieven of dreigmails met zijn eigen naam zou ondertekenen?! ![]() En ten tweede: jij bent de énige - o hoe toevallig dat het weer iemand van uw allooi is - die blijkbaar weet heeft van die zogezegd arabische naam. Dat heb ik nog in géén enkele krant gelezen en nog in geen enkel nieuwsbericht gehoord of gezien. Heb je daar eigenlijk bewijzen van, lul je maar wat raak of verspreid je die dingen gewoon die je ergens oppikt omdat ze toevallig in uw kraam passen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 maart 2015 om 09:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk niet. Dit is enkel wat in de krant staat (en wat U duidelijk gemist had).
De feiten staan in de koran, dat weten we allemaal!
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een jihadist. Een die foto's van zichzelf op facebook zet en laat staan waar hij baardloos spek met eieren zit te eten met een sixpack cola naast hem. Je hebt gelijk... ![]() Laatst gewijzigd door SMI94 : 14 maart 2015 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat dat je nog steeds ontgaat. Mogelijk deed hij dat om de politie op een dwaalspoor te zetten. |
|
![]() |
![]() |