![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: geeft je polieke voorkeur, niet van partij, gewoon van oriëntatie | |||
extreem-rechts |
![]() ![]() ![]() |
51 | 33,55% |
rechts |
![]() ![]() ![]() |
38 | 25,00% |
centrum |
![]() ![]() ![]() |
11 | 7,24% |
links |
![]() ![]() ![]() |
22 | 14,47% |
uiterst-links |
![]() ![]() ![]() |
30 | 19,74% |
Aantal stemmers: 152. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
idd, jonaske is blijkbaar zelf ook niet zo verdraagzaam, als je andere mensen al weg wil van een forum......
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel, wat betreft de echte politieke vluchtelingen kan ik alleen maar hopen dat dat internationaal strafhof in Den Haag goed zal werken. Dan moeten die mensen niet meer naar hier komen, of anders alleen maar tijdelijk. En dat is geen probleem, denk ik, om echte politieke vluchtelingen hier voor enkele jaren op te vangen tot het daar weer veilig is. Maar, zoals ik hier al eerder gezegd heb, Europa is op Oceanië na het kleinste werelddeel en het is het dichtbevolkste werelddeel. Alle economische vluchtelingen een verblijfsvergunning geven kan niet. De armoede ginder moet bestreden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Burger
|
![]() Alleen maar een beetje onverdraagzaam tegen Vlaams Blokkers, niet Moralist van mijn kl.t.n? Ge weet wel dat 95% van die Asieltouristen met U lachen. Als ze U niet meer nodig hebben, wat gaat ge dan doen. Hoopt ge op dankbaarheid, dat ge Uw eigen burgers veraden hebt? Ze kelen U evengoed als ge in de weg loopt hoor.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#84 |
Partijlid
|
![]() Wardje toch zo'n taalgebruik jongen. De kristelijke kindjes hier worden schaamrood mijn bengeltje. Alléé in den hoek. Daarna straf schrijven :10 blz en daar schrijft u op: ik zal nooit meer het woordje k.l.tn schrijven
Daarna moet je honderd keren luid opzeggen: het Vb zijn zeer stoute mensen. Misschien is uw zieltje opnieuw wit Amen De moralist van uw kltn |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De stoottroepen van de 'eigen volk eerst'-partij-met-de-bokshandschoen-en-bezem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Burger
|
![]() SS bij jou weet ik al, welk vlees er in de kuip zit. Als er een alochtoon jouw moeder de nek afsnijd gaat ge nog permitteren dat er toch ook "goede" gasten tussen zitten. De goed ingeburgerde "medelanders" houden zelf hun hart vast in wat krapuul ze tegenwoordig binnen laten. Ze worden er zelf door afgedreigd EN over de zelfde kam geschoren.
Haal EERTS het krapuul er uit, en dan kunnen we mischien praten. Nu MAG er over niets gepraat worden of ge word daar s.ll.tj.s als jij in het verdomhoekje geduwd. Jullie proberen zo "verdraagzaam" tegen die indringers te zijn, dat ge Uw eigen mensen verraad. Soms moet ik er zelfs van kotsen. En ik weet waarover ik spreek, ik heb jaaaaaaaren met allerhande rassen en afkomsten gewerkt. Daar zaten ook goede tussen, maar dat veranderde zienderogen navenand ze met meer waren!!!
![]() |
#87 |
Burger
|
![]() En Moralist, een beetje lachen mag altijd.
![]() Ironie kan ik ook smaken ![]()
![]() |
#88 |
Parlementslid
|
![]() mag ik u vragen hoe u uw onderschrift kan verantwoorden tegenover wat u telkens weet te vertellen in uw postings? Het zorgt per posting voor zeker al één contradictie...
![]() |
#89 |
Burger
|
![]() Waarde Pieter Jan. Ik heb altijd mijn schulden betaald. Ik ben nog niet gaan stelen. Ik heb nog niemand vermoord. Ik haat geweld en hou mij aan de wet. Geen sluikstort of hondenpoep gooi ik op straat.
Als iedereen dat zou doen, hadden wij wel een betere wereld. Dus WAT is er FOUT met mijn onderschrift. ![]()
![]() |
#90 |
Parlementslid
|
![]() maar wat hebt u dan verbetert?
![]() |
#91 |
Burger
|
![]() Mijn houding Pieterjan, mijn houding.
Voor de rest moeten de anderen ook zorgen hé. ![]()
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een meerderheid rechts. Zou dat veranderd zijn in de loop der jaren?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai zo veel mensen die al lang weg zijn
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |