![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ok.
Vrouwen klagen - begrijpelijk uiteraard - steen en been tijdens de zwangerschap. "Pfff, ik wil er vanaf zijn, ik ben ziek, moe, misselijk, ik voel me lelijk en dik en weet ik veel wat." Ik herhaal dus: waarom zouden mannen daar slechter of beter in zijn ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerlijk: ik voelde mij super tijdens mijn zwangerschappen en heb echt nooit zulke dingen gezegd hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Dus dan bestaat er eigenlijk geen reden om aan te nemen dat mannen de zwangerschap minder goed aan zouden kunnen dan vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze verkouden zijn hebben ze "de griep"... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Mannen zijn inderdaad grotere klagers dan vrouwen wanneer ze kwaaltjes hebben. Maar dat is amper een argument inzake het al dan niet kunnen verdragen van zwangerschappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vrouw kreeg geen kans om een rotte eurocent te verdienen; dat waren de oude tijden. De man krijgt geen enkele kans meer om eens goed te geilen; dat zijn de huidige tijden. En dan verbazen de vrouwtjes zich er nog over dat er wel eens gefrustreerde venten rondlopen die misschien wel eens haatdragend kunnen zijn tegenover vrouwen. Al een geluk dat er nog zoiets bestaat als de hoerenbuurt of de verkrachtingen zouden nog X-aantal keer hoger liggen.....
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 25 maart 2015 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 25 maart 2015 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik startte dit topic natuurlijk niet in de eerste plaats op om te focussen op al dan niet onderdrukte moslimvrouwen, wel op geëmancipeerde vrouwen 'van hier' die wat paranoia zijn geworden en achter elk compliment of opmerking van een man een seksistische boodschap zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 26 maart 2015 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb een kennis van Marokkaanse roots en die is vrijzinnig én homoseksueel, ik moet je niet vertellen dat die bij zijn praktiserende familie niet meer bijster welkom is. Zijn vader wilde erop kloppen, zijn moeder ging te rade bij een islamitische gebedsgenezer, lees duiveluitdrijver. Mijn kennis is destijds (op zijn 18de heeft die zich geout) van huis moeten gaan lopen om niet ten prooi te vallen aan de een of andere 'kuur'. N.B.: dat meisje dat in Antwerpen is gestorven, nadat een 'genezer' haar overtollig veel water heeft laten drinken (en waar recent het proces over is gevoerd), bleek ook lesbisch te zijn en niet enkel aan een eetstoornis te lijden zoals men enkel op Het Journaal heeft vermeld (die poco's wilden dat eerste ongetwijfeld niet melden, want dan zou men die gemeenschap weer gaan 'stigmatiseren'). Nu goed, BDW heeft de jongste maanden in mijn ogen als burgemeester maar één fatsoenlijk ding gedaan en dat is met man en paard benoemen dat er problemen zijn in de gesloten berbergemeenschap in onze Scheldestad. Ik vind het triestig dat we dat anno 2015 nog steeds niet luidop mogen zeggen. Ik kan me zelfs niet van de indruk ontdoen dat de andere partijen (buiten N-VA) terug meer in hun nineties 'poco-huid' kruipen nu het 'electorale gevaar' van het VB wat is gaan liggen. Erg dat ik dat als BDW en N-VA criticus moet toegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Nou, hier op het forum is iedereen goed in klagen.
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien je een lijst zou maken met al wat hier als ongewenste intimiteiten wordt weergegeven en je zou die lijst kopiëren, dan kan je er zonder één enkele uitzondering, de hoofding gewenste intimiteiten boven plakken. Jawel, zonder één enkele uitzondering. Zelfs verminkt en vermoord worden blijkt voor een aantal vrouwen (en mannen) de ultieme seksfantasie... Er zijn mensen die zowat klaar komen als ze aan een verminking van hun lichaam denken. Uiteraard zijn de meest van de norm afwijkende fantasieën ook de meest zeldzame, maar het gegeven blijft. En voor de geviseerde daders hier, de mannen, is het onmogelijk om op zicht of verbaal vast te stellen welke dame al dan niet geïnteresseerd is. Nee is namelijk niet altijd nee en heel vaak zelfs een 'ja!'. Ook een afwijzende houding is heel vaak als uitdaging bedoeld. Het enige geval waarin deze anti mannen bullshit enige realiteit zou vertegenwoordigen is een wereld waarin alle vrouwen onschuldige en volkomen frigide maagden zouden zijn. Gelukkig even ver gezocht als deze raaskallerij...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Als je haar niet kent en als een engerd op straat naroept mag je wie je ook bent en hoe je er ook uitziet best vanuit gaan dat ze niet geïnteresseerd is. Dat is niet anti man, dat is anti eikel. Spieken is prima, maar hou het commentaar maar een beetje voor je.
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke pijn bij de bevalling?
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder ben ik van het principe: als je een snoepwinkel uitstalt, mag je er ook zonder problemen naar kijken. Aanraken en snoepen (zonder betalen) is echter uit den boze. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen zijn zelf de ergste om mannen na te staren. Hun evil eye te laten zien en als ze gedronken hebben verliezen ze alle controle.
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |