![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Toen ik twintig jaar geleden naar het middelbaar ging, liepen daar nonnen rond. Drie keer raden wat die aanhadden van kledij... Ik heb er in die zes jaar geen één van de trap weten weten donderen hoor. Inderdaad, en ik kan zelfs lezen. Zoals dat schoolreglement bijvoorbeeld, waarin nergens staat dat lange rokken of jurken verboden zijn. Er staat enkel dat de kledij net en aangepast moet zijn en ik zie niet in hoe een lange rok of jurk daar niet aan zou kunnen voldoen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallo, dat is wel een quote van Marx, je behoort in zwijm te vallen van bewondering.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De school bepaald wat wel of niet veilig is, en wanneer je niet inziet waarom lange jurken( tot op schoenen) daar niet aan voldoen is er iets mis met je bevattingsvermogen. Laatst gewijzigd door alice : 1 april 2015 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soms vraag ik mij af hoe het komt dat onze generatie niet enkel bestaat uit hypergefrustreerde mensen, die dat allemaal niet mochten, die nog straffen kregen, die strafstudie hadden, die nog gebuisd werden bij slechte prestaties,..... Ach, ik denk dat ik het antwoord weer weet : wij RESPECTEERDEN die mensen die boven ons stonden, wij werden niet in de watten gelegd en op onze wenken bediend, wij moesten werken en studeren om een diploma te halen om het later te kunnen waarmaken en, raar maar waar, de meesten hebben het ook waargemaakt en konden hun kinderen een goed leven geven. Helaas zal dit niet zo blijven. iedereen moet zich neerleggen bij het feit dat er regels zijn in een samenleving en dat iedereen plichten heeft naast rechten. Als zij willen in hun streekgebonden kledij lopen, dat ze dan naar hun streek terugkeren, maar daar zullen ze niet opvallen ! Laatst gewijzigd door omaplop : 1 april 2015 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het daar niet mee eens. Fascisme is een reactie op religie. Religie is ouder dan fascisme. Uiteindelijk zegt de bange blanke man; nog liever fascisme dan religie. Nog liever de commies, de anarchisten, de sossen, de imperialisten, de kapitalisten, de koude wetenschap dan fucking religie. Nog liever dood dan terug naar religie !
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groucho of Harpo ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 1 april 2015 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Vroeger had men geen moslima op de scholen en toch waren er kledingvoorschriften, dus je redenering houdt geen steek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, ik gaf de verkeerde referentie
Het is 'You Bet Your Life' with Groucho Marx.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt oma, maar die werden gewoon geaccepteerd, er werd hoogstens gemord (mini en lange broeken mochten niet voor meisjes) maar de school bepaalde wat en hoe en die regels waren er voor iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen van hen dacht eraan de kranten en de BRT te verwittigen omdat ze gediscrimeerd werden vermits ze met blote benen naar school moesten. Zelf rolde ik in volle Mary quant tijd mijn uniformrok op aan mijn middel zodat die boven de knie kwam. Bij inspectie rolde ik die netjes terug naar beneden. Ook ik heb geen klacht gaan indienen wegens pesterij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.vecip.com/default.asp?onderwerp=1314 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik snap niet wat daar niet aan te begrijpen valt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als leerlingen geen keukenmessen mogen meebrengen naar school, dan mogen er geen keukenmessen meer geproduceerd worden.
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij laten het uitschijnen dat de moslima's geviseerd worden. Nochtans geeft de directie klaar en duidelijk aan dat het reglement voor iedereen geldt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |