![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn er toch ook maar 15 die niet voldoen , Schoof. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, U vergeet te melden welke badkuip U gebruikt.
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of heb je zeker niet graag dat er een evaluatie van het systeem wordt geadviseerd; een systeem waarbinnen die ambtenaren moeten presteren. Volgens sommigen; niet alleen op dit forum maar ook elders; presteren die ambtenaren dus niet.Of onvoldoende. En is de evaluatie een lachertje geweest. Dat is wel een zeer eenvoudige benadering. Men mag wel iets verder zoeken dan de neus lang is. Maar of er op dit forum ooit iets ten gronde zal worden uitgebeend betwijfel ik. Ik heb het alleszins nog niet dikwijls vastgesteld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat de laatste jaren ook sterk opvalt, is de mentaliteit van de universitairen die binnenkomen : voor het overgrote deel ongelooflijk overtuigd van hun kunnen. Zodanig zelfs dat zij eens de boel gaan reorganiseren......met als resultaat dat er na een tijdje meer werk is.......aan het heropbouwen van de diensten. ![]() Wat die evaluatie betreft : ik heb al beschreven hoe het 'bij ons' (niet) werkt en bij Financiën is 't nog slechter....... Mislukt project, noemt men dat ![]() (bijv. is het normaal te noemen dat iemand die voor de zoveelste keer er in slaagt dossiers verkeerd in het archief terug te zetten zodat die spoorloos zijn, een goeie evaluatie krijgt ?)
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Momenteel zou dit dus niet meer zo zijn. Eindelijk zou ik zeggen! Maar er is nog zoveel dat misloopt. Te ingewikkelde wetgeving en procedure waar de fiscale adviseurs; meestal ten onrechte; graag gebruik van maken. Trouwens Europa zegt het nu eindelijk ook. Feitelijk komt het er op neer dat men van alles uitzoekt om de ambtenaren bezig te houden. En dit ten koste van lamentabele resultaten en ontmoediging. En die universitairen? Ik ken er die vlug de job eigen maakten. Maar.....ik ga er geen verdere commentaar op geven. Gelukkig worden die aangeworven met een zekere universitaire basiskennis. Zij moeten dus niet meer studeren tijdens we werkuren om hogerop te geraken. Want niet het presteren telt; wel het lukken van examens. En Schoofzak is op reis in Azië vermoed ik? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 30 april 2015 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |