![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar Chaperon Blanc is wel grappig, met zijn ineen gekunstelde verhalen over voeren. Of de geluidsopnames aan boord van buitenlandse vliegtuigen. Altijd dolle pret met Kaproen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat betreft het "indroctineren, opvoeden, verdraaien of verzwijgen" door de (seculiere) pers, heb ik niet zoveel schrik: Zij die geloven strijden voor de zaak van Allah maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan voorzeker Satan's plan is zwak. Koran An-Nisa 4:76 Dit geschiedde en voorzeker is Allah degene Die het plan van de ongelovigen verijdelt. Koran Anfaal 8:18 Willen zij een plan smeden tegen u? Maar de ongelovigen zullen door hun eigen plan worden gevangen. Koran Toer 52:42 Voorwaar zij smeden een plan. En ook Ik smeed een machtiger plan. Koran Taariq 86: 15-16 Als u iets goeds overkomt verdriet het hen en als u iets kwaads overkomt verheugen zij zich er over. Maar indien u geduldig blijft en God vreest zullen hun plannen u in het geheel niet schaden voorzeker Allah weet hetgeen zij doen Koran Imraan 3:120 Laatst gewijzigd door Guinevere : 6 mei 2015 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
20j geleden bestonden Facebook, twitter, instagram en al die andere sociale media nog niet. de overheid is niet in staat die kanalen te controleren en jouw mond te snoeren. je lult dus feitelijk uit je nek Citaat:
nu ja, ik had ook kunnen zeggen dat je altijd gewoon je eigen krant kunt oprichten. dan kun je schrijven wat je wil en de wet op de persvrijheid zegt ervoor dat je niet vervolgd kunt worden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik sta VOLLEDIG achter de persvrijheid, maar de journalisten moeten zich dan wel beperken tot het weergeven van de gebeurtenissen, en GEEN veronderstellingen maken en de lezers of luisteraars hun "eigen mening" opdringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan er democratie heersen als de media, die de burgers moet inlichten monddood is gemaakt en buiten regime reclame en indoctrinatie haar mond moet houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik geef grif toe dat het waarschijnlijk al veel te laat is en zelfs ik zie niet in wat de NVa er nog veel aan kan veranderen; met dank aan de Vlaamse collabo's die steeds meer en meer hun pluimen verliezen en die ook geen enkel positief Belgisch verhaal voor Vlaanderen meer kunnen opdissen of het moet zijn samen de afgrond in..., waar ik denk dat het Belgische scenario eerder is, Vlaanderen eerst en als het enigsinds kan alleen de afgrond in |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://de-bron.org/content/waarom-de...ofwaardig-werd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je beter zou zwijgen in plaats van nog meer slapende beleevers wakker te schudden... Enfin, van mij mag je verder doen, zo veel te vlugger de mensen het door hebben zoveel te beter... Laatst gewijzigd door marie daenen : 6 mei 2015 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Ik veronderstel dat jij met je vraag bedoelt: bezit jij kennis van de hele Waarheid en het antwoord daarop is neen. Maar de vraag of ik kennis heb van elementen van de waarheid, dan is het antwoord daarop ja en dan geldt dat voor iedereen die hier denkt te moeten meepraten of anders zitten jullie hier gewoon wat uit jullie duim te zuigen, wat natuurlijk ook altijd mogelijk is.
Je weet wel persvrijheid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door marie daenen : 6 mei 2015 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Eerst moet jij bewijzen geven dat de pers gemuilkorfd wordt door de politiek zoals jij beweerd.
jouw wilde beweringen zijn alleen maar fantasie. en nee, een opiniestukje is geen bewijs.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 6 mei 2015 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet evengoed als ikzelf dat dat voorstel gewoon een dooddoener is en de alternatieve media zoals 'de bron' en 'doorbraak' bewijzen genoeg hoe moeilijk doenbaar het is..., maar ze zullen er op de duur wel komen, vooral als de officiële media qua inhoud nog verder en verder afzwakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Ik doe niet anders dan voortdurend bewijzen geven, maar men moet ze ook willen begrijpend lezen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat dit laatste eigenlijk wil zeggen dat elke hond met een hoedje aan eender wat kan schrijven, gaat kolonel Therie dan weer aan voorbij. Er staat in dat hele epistel niets tastbaar dat de raad voor journalistiek haar werk niet doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Teveel vragen ? Gewoon dat je eindelijk eens antwoord zou geven op datgene waar je zo graag over orakelt : welk établissement deelt hier de lakens uit in La Belgique ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Negationisme Ik dacht dat deze wet algemeen bekend was. Blijkbaar niet.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |