![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jij gaat tegen jouw dochter/zoon uitleggen dat ze geen sex mogen hebben? Hoe leg je dat uit? Ik ben superbenieuwd hoor nu! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kind is een leven , en dit gevolg staat men niet bij stil !! Waarom ?? Hoe moet dat kind later gelukkig worden , als de ouders dit niet zijn of kunnen doorgeven ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat hij kamfer in hun koffie zal doen
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees eens duidelijk mijn uitleg !!
Ik kan u zelfs bekennen dat ik geen kinderen heb !! http://forum.politics.be/showthread.php?t=201586
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Moet ik het echt over christelijke waarden hebben, met betrekking op titel van deze draad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Dat is het grote probleem met jullie. Jullie antwoorden als katholiek; niet als individu. Nadenken, hoort er niet bij. Enkel napraten wat het boekje zegt.
Laatst gewijzigd door Edward De Vere : 26 mei 2015 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, waar zouden die kinderen moeten seks hebben? Denk jij dat hier één snotaap binnen komt om aan mijn dochters te friemelen? ![]() ![]() Ze zullen het al mogen doen op de speelplaats of op de trein dan. Maar geen paniek hoor, die doen dat niet want zij zijn uit het goede katholieke hout gesneden. ![]() Laatst gewijzigd door Drukazz : 26 mei 2015 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en tevens opmerkelijk dat de meeste gevallen van tienerouders zich voordoen in landen die hoofdzakelijk christelijk zijn. ...om nog maar te zijgen over het feit dat er onder de allochtonen uit die landen meer tienerzwangerschappen voorkomen dan bij de autochtonen maar dat het omgekeerde zich voordoet als het over Nog Turkse en Marokkaanse meisjes gaat. Blijkbaar werkt die 'goede opvoeding' van het christendom dan toch niet zo goed Laatst gewijzigd door praha : 26 mei 2015 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is een verschil tussen Christenen en niet praktiserende Christenen. Laatst gewijzigd door Drukazz : 26 mei 2015 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We weten ondertussen wel hoe rot dat hout is.
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, het leidt tot minder, maar wel gewenste zwangerschappen.
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Seks tussen een priester en jonge jongentjes, dat is ontucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben wel pro goede opvoeding !!
Voorbehoedsmiddelen ben ik geheel zelfs niet tegen !! Reden: Daar thuis & op school over spreken is zeer nuttig zelfs !! Sommige kunnen zich toch niet inhouden , met of zonder voorlichting !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 mei 2015 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij vogelt alleen om kindjes te maken, dus ??