![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen voor forumverslaafden volstaat 5%.
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor!!!
Ik ben groot genoeg om zelf te bepalen wat ik wil lezen, en wat niet. Misschien wel uitzondering maken voor spammers en flooders. Hele bladzijden scrollen, is niet echt comfortabel.
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tegen het afschaffen. Bannen moet blijven.
Jij gaat trouwens ook akkoord met de mogelijkheid tot bannen, want je hebt je akkoord verklaard met het forumreglement - dat heel soepel is - toen je je registreerde. Je moet hier trouwens al een serieus kalf zijn om je te laten bannen. Hoe sommige mensen dat hier kunnen om zich elke maneschijn te laten bannen, ik zal het nooit begrijpen. En nooit is het hun schuld, ho maar, altijd die van een ander, net kleine kinderen. Een handvol simpele reglementjes, meer is er niet aan, maar zelfs dat is voor een aantal te hoog gegrepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik onderken het forumreglement en weet dat een ban een gevolg kan zijn op overtreding van genoemde regels. Toch, ben ik voorstander van het afschaffen van een ban, met uitzondering van het soort volk dat je om de haverklap a real not fake identity card wil verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
Hetgeen na een tijd veel mensen zal doen afhaken. Mij in elk geval. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Het is allemaal gemakkelijk gezegd "oh laat vallen dat bannen" maar in de praktijk is het net iets minder simpel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig hebben mensen in de loop van de geschiedenis, op momenten dat iets niet simpel leek, toch verder gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Kun je je lekker verdiepen in de privé-oorlogjes van sommige forumleden. En maak je geen illusies, vroeg of laat zit je er toch tussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Centrum voor Gedachten Kontrole en Repressie loert. CDH-ers die er door hun partij worden uitgewinkeld wegens het niet erkennen van de Turkse genocide op de Armeniërs lopen geen gevaar, maar wee de negationisten en revisionisten van de holocaust.
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kiko weet duidelijk beter.
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Plus je hebt zelf al gezegd dat sommigen verbannen kunnen worden. Een ban is dus mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat onderken ik niet. En zolang dat de regels zijn, moeten we dat respecteren. Los daarvan, mag toch ook gezegd worden wat jij als pesoon anders zou doen, of hoe jij het anders ziet? Niets mis mee toch mag ik hopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt zelf al gezegd dat bannen van sommige personen sowieso steeds mogelijk moet zijn, ongeacht het type forum of de moderatoren. Dus dan kun je nooit van een "no ban rule" spreken. Ofwel ban je, ofwel ban je niet. Indien jij een forum zou beheren, zou je dan beschikken over een banmogelijkheid ja of neen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard zijn daar uitzonderingen. Ik heb er één genoemd. Die mannen die continue draden openen om paspoorten en dergelijke te verkopen. Die gaan eruit. Ik voorzie uiteraard ook een negeerknop; en promoot het gebruik daarvan. |
|
![]() |
![]() |