Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2015, 20:33   #81
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
95% is dan ook de moeite van het lezen niet waard. De overige 5% maakt dan toch dat ik niet volledig afhaak.
Zelfs voor 95% dat de moeite van het lezen waard is kwam ik zelfs niet terug na een ban.
Alleen voor forumverslaafden volstaat 5%.
Oud 1 juni 2015, 20:43   #82
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Wie stemt voor?
Voor!!!
Ik ben groot genoeg om zelf te bepalen wat ik wil lezen, en wat niet.

Misschien wel uitzondering maken voor spammers en flooders.
Hele bladzijden scrollen, is niet echt comfortabel.
Oud 1 juni 2015, 21:15   #83
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Wie stemt voor?
Ik ben voor.
De dubbelkicks zouden vanzelf verdwijnen.
Het enige wat je moet doen is ze op de negeerlijst gooien.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2015, 21:31   #84
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik ben voor.
Tegen het afschaffen. Bannen moet blijven.

Jij gaat trouwens ook akkoord met de mogelijkheid tot bannen, want je hebt je akkoord verklaard met het forumreglement - dat heel soepel is - toen je je registreerde.

Je moet hier trouwens al een serieus kalf zijn om je te laten bannen. Hoe sommige mensen dat hier kunnen om zich elke maneschijn te laten bannen, ik zal het nooit begrijpen. En nooit is het hun schuld, ho maar, altijd die van een ander, net kleine kinderen.

Een handvol simpele reglementjes, meer is er niet aan, maar zelfs dat is voor een aantal te hoog gegrepen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2015, 21:35   #85
Edward De Vere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht

Jij gaat trouwens ook akkoord met de mogelijkheid tot bannen, want je hebt je akkoord verklaard met het forumreglement - dat heel soepel is - toen je je registreerde.

Je moet hier trouwens al een serieus kalf zijn om je te laten bannen. Hoe sommige mensen dat hier kunnen om zich elke maneschijn te laten bannen, ik zal het nooit begrijpen. En nooit is het hun schuld, ho maar, altijd die van een ander, net kleine kinderen.

Een handvol simpele reglementjes, meer is er niet aan, maar zelfs dat is voor een aantal te hoog gegrepen.
Ik denk dat velen het reglement niet onderkennen hoor. Het is meer een beeld dat ze hebben, van hoe het in hun ogen (en eerlijk gezegd ook in die van mij) anders/beter zou zijn.

Ik onderken het forumreglement en weet dat een ban een gevolg kan zijn op overtreding van genoemde regels. Toch, ben ik voorstander van het afschaffen van een ban, met uitzondering van het soort volk dat je om de haverklap a real not fake identity card wil verkopen.
Edward De Vere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2015, 21:45   #86
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edward De Vere Bekijk bericht
Ik denk dat velen het reglement niet onderkennen hoor. Het is meer een beeld dat ze hebben, van hoe het in hun ogen (en eerlijk gezegd ook in die van mij) anders/beter zou zijn.

Ik onderken het forumreglement en weet dat een ban een gevolg kan zijn op overtreding van genoemde regels. Toch, ben ik voorstander van het afschaffen van een ban, met uitzondering van het soort volk dat je om de haverklap a real not fake identity card wil verkopen.
Het forumreglement kan altijd beter, daar niet van. Maar als er compleet niet gemodereerd zou worden, doet iedereen maar op en verwateren de meeste draden in persoonlijke aanvallen, reclame, blogs of worden ze volgezet met dubieuze links.

Hetgeen na een tijd veel mensen zal doen afhaken. Mij in elk geval.

Citaat:
Toch, ben ik voorstander van het afschaffen van een ban, met uitzondering van het soort volk dat je om de haverklap a real not fake identity card wil verkopen.
Tja kijk, het begint al, je bent tegen bans, maar toch niet geheel tegen blijkbaar. Sommigen mogen blijkbaar alvast geband worden.
Oud 1 juni 2015, 21:50   #87
Edward De Vere
Banneling

Standaard

Citaat:
Het forumreglement kan altijd beter, daar niet van. Maar als er compleet niet gemodereerd zou worden, doet iedereen maar op en verwateren de meeste draden in persoonlijke aanvallen, reclame, blogs of worden ze volgezet met dubieuze links.

Hetgeen na een tijd veel mensen zal doen afhaken. Mij in elk geval.

Tja kijk, het begint al, je bent tegen bans, maar toch niet geheel tegen blijkbaar. Sommigen mogen blijkbaar alvast geband worden.
Kijk, iemand die in het parlement frisco's staat te verkopen, die wordt er uitgegooid. Iemand die in het parlement wat onnozele uitspraken doet, iemand beschuldigd, of gewoon continue domme opmerkingen maakt, die blijft zitten. Hij wordt waarschijnljk niet ernstig genomen, toch hij blijft zitten.
Oud 1 juni 2015, 21:58   #88
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Het forum kan niet anders dan zich aan de Belgische wetgeving te houden, zelfs al beperkt die de vrijheid van meningsuiting.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2015, 22:03   #89
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, iemand die in het parlement frisco's staat te verkopen, die wordt er uitgegooid. Iemand die in het parlement wat onnozele uitspraken doet, iemand beschuldigd, of gewoon continue domme opmerkingen maakt, die blijft zitten. Hij wordt waarschijnljk niet ernstig genomen, toch hij blijft zitten.
En waar trek je de grens ?

Het is allemaal gemakkelijk gezegd "oh laat vallen dat bannen" maar in de praktijk is het net iets minder simpel.
Oud 1 juni 2015, 22:04   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Oud 1 juni 2015, 22:04   #91
Edward De Vere
Banneling

Standaard

Citaat:
En waar trek je de grens ?

Het is allemaal gemakkelijk gezegd "oh laat vallen dat bannen" maar in de praktijk is het net iets minder simpel.
Dat is waar.

Gelukkig hebben mensen in de loop van de geschiedenis, op momenten dat iets niet simpel leek, toch verder gedaan.
Oud 1 juni 2015, 22:12   #92
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dank je.
Oud 1 juni 2015, 22:17   #93
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelukkig hebben mensen in de loop van de geschiedenis, op momenten dat iets niet simpel leek, toch verder gedaan.
Je mag altijd zelf een forum oprichten, dan zul je zelf zien hoe leuk het is om elke vijf minuten een PM te krijgen van forumleden die hun klachten doen over andere forumleden en die je vragen om in te grijpen.

Kun je je lekker verdiepen in de privé-oorlogjes van sommige forumleden. En maak je geen illusies, vroeg of laat zit je er toch tussen.
Oud 1 juni 2015, 22:18   #94
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Het forum kan niet anders dan zich aan de Belgische wetgeving te houden, zelfs al beperkt die de vrijheid van meningsuiting.
Dat klopt.
Het Centrum voor Gedachten Kontrole en Repressie loert.
CDH-ers die er door hun partij worden uitgewinkeld wegens het niet erkennen van de Turkse genocide op de Armeniërs lopen geen gevaar, maar wee de negationisten en revisionisten van de holocaust.
Oud 1 juni 2015, 22:20   #95
Edward De Vere
Banneling

Standaard

Citaat:
Je mag altijd zelf een forum oprichten, dan zul je zelf zien hoe leuk het is om elke vijf minuten een PM te krijgen van forumleden die hun klachten doen over andere forumleden en die je vragen om in te grijpen.

Kun je je lekker verdiepen in de privé-oorlogjes van sommige forumleden. En maak je geen illusies, vroeg of laat zit je er toch tussen.
Ik geloof niet dat wanneer binnen een forum een 'no ban principe' van toepassing is, er elke vijf minuten verzoeken daartoe zullen verzonden worden hoor.
Oud 1 juni 2015, 22:22   #96
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik geloof niet dat wanneer binnen een forum een 'no ban principe' van toepassing is, er elke vijf minuten verzoeken daartoe zullen verzonden worden hoor.
Kiko weet duidelijk beter.
Oud 1 juni 2015, 22:23   #97
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou er niet te veel geld opzetten.

Plus je hebt zelf al gezegd dat sommigen verbannen kunnen worden. Een ban is dus mogelijk.
Oud 1 juni 2015, 22:26   #98
Edward De Vere
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou er niet te veel geld opzetten.

Plus je hebt zelf al gezegd dat sommigen verbannen kunnen worden. Een ban is dus mogelijk.
Uiteraard, binnen de van toepassing zijnde regels van dit forum, uiteraard.
Dat onderken ik niet.

En zolang dat de regels zijn, moeten we dat respecteren.

Los daarvan, mag toch ook gezegd worden wat jij als pesoon anders zou doen, of hoe jij het anders ziet? Niets mis mee toch mag ik hopen?
Oud 1 juni 2015, 22:33   #99
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard, binnen de van toepassing zijnde regels van dit forum, uiteraard.
Dat onderken ik niet.

En zolang dat de regels zijn, moeten we dat respecteren.

Los daarvan, mag toch ook gezegd worden wat jij als pesoon anders zou doen, of hoe jij het anders ziet? Niets mis mee toch mag ik hopen?
Je begrijpt het niet.

Je hebt zelf al gezegd dat bannen van sommige personen sowieso steeds mogelijk moet zijn, ongeacht het type forum of de moderatoren.

Dus dan kun je nooit van een "no ban rule" spreken.

Ofwel ban je, ofwel ban je niet. Indien jij een forum zou beheren, zou je dan beschikken over een banmogelijkheid ja of neen ?
Oud 1 juni 2015, 22:45   #100
Edward De Vere
Banneling

Standaard

Citaat:
Je begrijpt het niet.

Je hebt zelf al gezegd dat bannen van sommige personen sowieso steeds mogelijk moet zijn, ongeacht het type forum of de moderatoren.

Dus dan kun je nooit van een "no ban rule" spreken.

Ofwel ban je, ofwel ban je niet. Indien jij een forum zou beheren, zou je dan beschikken over een banmogelijkheid ja of neen ?
Dan zou het uitgangsprincipe zijn om niet te bannen; toch niet voor redenen die hier wel een aanleiding vormen.

Uiteraard zijn daar uitzonderingen. Ik heb er één genoemd. Die mannen die continue draden openen om paspoorten en dergelijke te verkopen. Die gaan eruit.

Ik voorzie uiteraard ook een negeerknop; en promoot het gebruik daarvan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be