![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgunst is van de zeven hoofdzonden deze waar je zelf als zondaar op geen enkel moment in enige mate vrolijker wordt. Bij de andere zes is er ergens toch nog een moment van genot. Bij afgunst niet. Het laat de executeur achter met een holler gevoel, meer geïsoleerd en met een zware klomp op de maag. Constant galoprispingen ook, mondhoeken naar onder en een verhoogde bloeddruk. Hier kan je nog een vleug kwaadwilligheid, ondermijninggedrag en soms puur pestgedrag aan toevoegen.
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet moeilijk als je bijna al die tijd onderduikt.
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie me zelf niet als een fantastische kerel zoals hij ( beweert te zijn ), en de vrouwen zijn niet klaar om voor mijn gezelschap hoge bedragen neer te tellen ( ik ben al content dat ik er nog kan versieren van tijd tot tijd ![]() ![]() Maar één fout heb ik niet, en kan ik bij anderen niet uitstaan, in tegenstelling tot de meeste andere slechte kantjes van de mensen waarvoor ik wel begrip opbreng : pretentie. Stoeffers en dikke nekken vind ik echt zo belachelijke ventjes, en ik kan het niet laten hen uit te lachen. Meestal zijn het ook vulgaire leugenaars, die de dingen waarover ze opscheppen doodsimpel uit hun duim zuigen. Moet ik op zo een stuk onbenul jaloers zijn ? Je mag vinden van wel natuurlijk, maar als dat het geval is raad ik je aan je eens na te laten kijken, want dan zit je met een probleem. En ik vind het ook wel grappig dat zo een fantastische kerel hulp nodig heeft van zijn vriendjes om mij van antwoord te dienen. Ga daar mee naar den oorlog ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juni 2015 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Opscheppers hebben vaak een probleem . Zij zoeken met obsessie waardering , zijn klaar om daar voor te liegen.
De man die pocht dat hij een vrouw aan elke vinger heeft, dat de vrouwen hopen geld neertellen om met hem te kunnen zijn, zou integendeel wel eens impotent kunnen zijn, of met slecht aanvaarde homosexuele tendenzen kampen... ![]() Degeen die opschept dat hij werkgever is en geld als slijk verdient, is misschien in werkelijkheid de hansworst van den buro, enkel goed voor photocopies te doen, koffie te halen en de wc op te kuisen... ![]() Enz enz |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lijkt mij zeer on topic. Arm, niet meer weten van welk hout pijlen maken, en gelukkig. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juni 2015 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik feliciteer je daarvoor dan ook. Bovendien vind ik het niet erg dat jij al wat je van je af wil schrijven op mij projecteert. Dat maakt de drempel om je therapeutisch proces te starten wat lager. Je maakte een begin, nu volhouden en je Prozac mooi blijven innemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() @ Griezel: Wij zijn de moedigen! Ik heb ook mijn autobiografie geschreven. In de draad: Echt arm zijn is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een autobiografie bevat minder leugens en minder zever.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Maar ik betwijfel of jij echt een autobiografie geschreven hebt. Mij lijkt het eerder een treffende biografie van iemand die behoorlijk naast zijn sokken loopt. Wist je dat hij enorm racistisch uit de hoek kan komen? Vraag het maar aan Nierika.
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juni 2015 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er iemand is die geen hulp van vriendjes nodig heeft om wie dan ook van antwoord te dienen is het Superstaaf. Ik heb nergens gelezen dat Superstaaf zichzelf een fantastische kerel noemt, maar wel dat hij via beeldspraak een en ander loslaat over zijn job. Jij bent stikjaloers omdat het jou nauwelijks lukt om af en toe nog eens vrouw te versieren, terwijl de vrouwen waarmee Staaf zich omringt betalen voor zijn gezelschap. Nergens staat dat hij vrouwen versiert. Dat maak jij ervan. Kortom, hij is er weer in geslaagd om een aantal kallen om te tuin te leiden.
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie écht arm is eet helemaal géén tomaten, maar wel groenten uit eigen tuin. Ik kan het weten want mijn vader kweekte van alles in de tuin maar géén tomaten. Daar is hier een serre voor nodig in glas of plastic en die kosten allebei geld. Geld dat échte armen niet hebben. Zeker niet voor glazen serres, en plastic bestond vroeger niet eens. Wie arm is eet hoofdzakelijk vlees van varkens en konijnen die hij zelf kweekt. Af en toe delen de ouders van negen kinderen voor 20 frank paardenbiefstuk zodat iedereen een stukje van vijf bij vijf centimeter heeft. Ik kan het weten want ik was de oudste dochter van zo'n gezin en zal dat geweten hebben. Ik haalde niet alleen de paardenbiefstuk maar hield vanaf mijn 13de het hele gezin mee recht ipv te mogen studeren. Ik jengel me echter niet te pletter op een politiek forum over armoede of godbetert KANSarmoede, noch start ik er speciale draden over op. Breed zal ik het nooit hebben, maar ik heb wél alles wat ik nodig heb, inclusief een partner die mij aanbidt. Echte armoede is geestelijke armoede, afgunst en ontevredenheid.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 juni 2015 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LOL! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Thx, Knuppelmans! Citaat:
Ik zal het nog zeggen: "Ik bén een geweldige vent!" Als ik de waarheid al niet meer mag zeggen! Dat zou pas erg zijn. ![]() Citaat:
Ik heb een draadloze VISA-terminal. En héél af en toe aanvaard ik in ruil voor mijn selecte gezelschap, mijn wijze lessen, en mijn therapeutische, helende nabijheid ook wel eens betaling in natura. ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is tot hiertoe de beste definitie van echte armoede die ik hier tegenkwam...
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Kallen is een eufemisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Ik mag nu (gratis) mee-eten uit de moestuin van mijn huisbazin.
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juni 2015 om 21:13. |
![]() |
![]() |