![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luxe eten ?
Het eten waar ik meest van geniet, is eten in een behoorlijke keuken (dus bij iemand thuis of op fatsoenlijk restaurant) , maar dan uitgenodigd door een derde partij (die betaalt, voor alle duidelijkheid). Luxe eten, nu ernstig, dat is voor mij dat eten dat lang geleden is dat ik het nog eens proefde. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cheesburgers van de Quick met enorme hoeveelheden mayonaise.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij dan een lekker stuk Angus Beef gaar bakken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in La Paz apprecieer is een Koreaans Restaurant. Die mensen verstaan na een paar jaar nog altijd bijna geen Spaans, maar koken wel lekker. Komen veel Aziaten op af. Altijd een goed teken. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2015 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kan ik inkomen. Corporaties azen er soms op om de overheden ertoe aan te zetten om dat te verbieden. Cynisch genoeg wordt daar dan een gezondheidsargument voor gebruikt.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2015 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel lekkere dingen zijn al aan bod gekomen,
-Verse tonijn, dichtschroeien maar zeker niet garen, met wat look en zout -met het voorgaande ingrediënt een lekkere salade nicoise met kraakverse sla -vers afgesneden Pata Negra -langoustines op de houtgrill -Onglet �* l'échalotte, enkel in wallonië en N frankrijk maken ze die goed -zoals Nieuw Noors zei : Paëlla, eenvoudig maar eerlijk en superlekker -kreeft uit de oosterschelde, staat nog op het wenslijstje -zwaardvis, gebakken zoals tonijn, serveren met enkel groentes erbij ik moet stoppen nu, want ik begin te kwijlen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan het ook leren, troost U.
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Kalfszwezeriken - Veuve Cliquot - Chassagne-Montrachet 1er Cru 2001 - Benriach 1972 whisky - Beluga kaviaar
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 juni 2015 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De overheid wil afhankelijke burgers. Afhankelijkheid van het systeem is een belangrijke voorwaarde om burgers te kunnen controleren van a tot z. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat, maar ook corporaties die alzo hun omzet willen vergroten. En die hebben spijtig genoeg een lange arm bij de overheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Rundsvlees
Bepaalde vissoorten (tong, kabeljauw) De meeste merkproducten Frisdrank Streekbier en merkpils Mango's Advocado's |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cheeseburgers van de Quick met enorme hoeveelheden mayonaise.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Suikervrije melkvrije pure chocolade. Koop ik nooit. Te duur. Ook geen gewone chocolade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Alles wat door een ander is klaargemaakt. Restaurant, hotel, e.d. zijn voor mij pure geldverspilling en enkel als ik de Lotto zou winnen zou ik daar geld aan uitgeven. Maar de Lotto winnen is in mijn geval nogal moeilijk, aangezien ik niet meespeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om nog maar om over uw vrouwensmaak te zwijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker. Let wel, niet gecarboniseerd hoor! Het mag binnenin lichtjes roze zijn, maar zeker niet meer. Overigens, ik ben geen grote vleesvreter. Hooguit 70 tot 100 gram per keer en niet eens elke dag.
|
![]() |
![]() |