![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Ik ben ooit eens gebanned geweest op een wetenschapsforum omdat ik vroeg wat er nu correct was: het experiment (het vallen van WTC7) of de 3de wet van Newton
![]() Er was eentje die durfde te antwoorden en die zei dat het experiment fout was ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is geen consensus over bv de holocaust, cfr. Le Pen, ergo de holocaust heeft dit plaatsgevonden. er is geen consensus over handafhakkende Belgen in de Congo, op internet vind je minstens 1 onnozele Belg die dit ontkent ergo, de Belgen hebben nooit handen afgehakt in de Congo er is zeker 1 Hutu en/of Tutsi die de massamoord in Rwanda ontkennen, ergo de genocide daar heeft nooit plaatsgevonden er is geen consensus dat men in oostcongo verkrachting als wapen gebruikt, ergo vrouwen worden daar niet verkracht is dat echt je standpunt? Laatst gewijzigd door 1207 : 13 juni 2015 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik ontken niets, ik wil gewoon weten vanaf jij meent dat er een consensus over iets is.
jij weigert te antwoorden en dat is veelzeggend. een citaat dat zou neerkomen dat jij 100% overeenstemming eist. Dit is natuurlijk een absurde eis als iemand politieke belangen heeft bij het ontkennen van bepaalde feiten. de opwarming vd aarde, veroorzaakt door de mens, is net zo'n vaststaand feit als de aantrekkingskracht, aarde die rond de zon draait,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Aarde draait relatief rond de zon ja, maar in werkelijkheid is dat een spiraalbeweging. Aantrekkingskracht is eigenlijk een duwkracht van buitenaf, maar de consensus is dat massa andere massa aantrekt wat een totaal verkeerde opvatting is. En opwarming van de aarde veroorzaakt door de mens? Sja ![]() Daarom dat de ijskappen op Mars ook afsmolten zeker begin jaren 2000 ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Frank51 : 13 juni 2015 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
eerst niet antwoorden, dan ontwijken en nu al op de man spelen ![]() typische retoriek Strikt genomen is er volgens jouw wikilink bv geen consensus over de holocaust en de gaskamers, dit is natuurlijk onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de volgende met z'n semantische lulkoek. zoek bij e volgende post eens een keertje de correcte latijnse wetenschappelijke termen op. dan kom je nog verstandiger over
![]() gelukkig begrijpen de meesten dat er een onderscheid is tussen dagdagelijkse termen en vakjargon. jij begrijpt dat ook maar het is altijd een leuk mistgordijntje voor retoriek |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Frank51 : 13 juni 2015 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, 97 tot 99 betekent bijna consensus. Maar zelfs dat observeert men niet, want indien men werkelijk zo dicht bij een consensus zit zou men er naar handelen. Ook observeren we echter niet. Toch jammer voor de hysterici. Laatst gewijzigd door zonbron : 13 juni 2015 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tsja, aangezien er geen consensus is over eender welke massamoord doorheen de geschiedenis, kies er zelf maar 1 uit, heeft er dus geen enkele massamoord plaatsgevonden.
als je dat echt zelf gelooft houdt het natuurlijk op ![]() jij wil niet geloven dat de mens een invloed heeft op het klimaat en dat is je goed recht, maar feiten zij wat ze zijn en wil je verder het zonlicht ontkennen dan hou ik je niet tegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
0.52%, vind je dat een grote invloed? Laatst gewijzigd door Frank51 : 13 juni 2015 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voordat U mij nog wat woorden in de mond legt, U kan hier mijn mening terzake leren kennen, skip gerust naar de laatste pagina als het een overload betekent: http://forum.politics.be/showthread.php?t=147736 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.sciencedaily.com/releases...0808075457.htm Carleton, and Dr. David Travis, climatologist at University of Wisconsin-Whitewater and Ryan Lauritsen, then an undergraduate at UW-W, looked at high and low temperatures recorded throughout the country during the three days of commercial air shutdown and at satellite photos taken during that time. The satellite photos show where contrails were occurring, mostly absent over the U.S. between Sept 11-14, but still occurring in Canada and northern Mexico. Waarom lezen we zoiets nooit in onze klimaatpaniekkrant? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het kan rap keren, dat was slechts een opflakkering. The Dalton Minimum had a significant impact on global climate, but was a mild event relative to the Maunder Minimum, a period lasting from 1645-1715 when sunspots were 1/1000th of normal. The Maunder Minimum is thought to be the primary cause of the Little Ice Age, a period when glaciers advanced and bitterly cold winters occurred in many regions of the Northern Hemisphere. In 1780, the New York Harbor froze allowing people to walk from Manhattan to State Island. According to research by Solanki et al., sunspot activity during recent decades has been the highest in the past 8,000 years and has likely influenced climate during the 20th century. ![]() Ik hou mijn hart vast. Geef mij maar hittegolven.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het is examenperiode hé, ik ben eens benieuwd hoeveel punten ge krijgt. jij gebruikt consensus in de context van een politieke logica, dat is hier natuurlijk totale onzin maar een schoolvoorbeeld van kleuterklasretorica. soit, 99% vd wetenschappers zijn het ermee eens dat de mens de opwarming veroorzaakt en dat deze opwarming nefaste gevolgen zal hebben voor de mens Deze consensus is geen gevolg van een democratisch beslissingsproces, debat en een referendum maar van objectief wetenschappelijk onderzoek. ik weet dat jij nu een woordje uit bovenstaande tekst zult pikken (stromantechniek) maar dat verandert niets aan de feiten en nog steeds heb je niet op de vraag geantwoord (wat ik ook niet verwacht) |
|
![]() |
![]() |