![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oef. Die correcte komt wel erg laat. De vijgenbladen zijn intussen 8 maanden oud en zelfs adam en eva kunnen daar hun juwelen niet meer achter verstoppen.
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Niets om je over te verheugen dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Pericles mist Raf om te flamen. Ik verheug me er over dat Bembem die hele nare huurdersstory van mij tijdens mijn afwezigheid in haar draad "Nare Huurder Stories" geplaatst heeft. Het volstaat mijn verhaal daar te gaan nalezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Dat de dag op kantoor er bijna op zit! Snel nog even wat werken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed gezien, Eno! Niemand heeft er echter behoefte aan om er jouw gekronkel, halve en hele leugens nog eens op na te slaan om je uiteindelijk de plaat te zien poetsen als je ontmaskerd wordt.
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Dat Pêche blij is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Mijn dochter is ook altijd superblij wanneer ze een goal maakt, waarna ik altijd met een beteuterd gezicht de bal uit de netten haal...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag de DVD van "Spectre" gekocht
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() AccuRadio punt com. Fantastische Smooth Jazz zonder enige reclame op deze internetradio. Plus een hoop andere genres, afzonderlijk in te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() morgen een vrije dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Iemand met eenzelfde interesse die een pak boeken naar de tweedehands boekenwinkel heeft gedaan. Gebonden, harde kaften, Engels, ... dank u zeer o nobele onbekende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn schuldgevoel over de prijs opzijgezet en de jarige job de mooiste fiets van de winkel cadeau gedaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() 71 geworden en op de piek van mijn détente.
Gister werden de wijnranken gesnoeid op mijn terras. Ik moest het nog geeneens zelf doen. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 maart 2016 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 maart 2016 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oulala
![]() Happy birthday eno ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Verheug jij je daarover?
Off topic: Ik vind het een raadsel waarom ze het heeft over ontmaskeren? Ik wacht nog steeds in spanning om weer tientallen démentis te mogen plaatsen... Laatst gewijzigd door eno2 : 6 maart 2016 om 15:38. |
![]() |
![]() |