![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vlijmscherp snijdt je alle oninteressante kennis weg : het overblijvende wat je wèl intresseert wordt met elke post die ik van je lees kleiner...
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe anderen leven, interesseert me niet echt, dat is waar. waarom zou ik me moeten moeien met anderen hun leven?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Atheïsten voor de ramadan!'
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 juni 2015 om 13:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij interesseert ook niet hoe zij 't noemen, maar onder vasten versta ik toch wat anders dan nachtelijke schranspartijen om de dag door te komen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 24 juni 2015 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ook. Maar is dat belangrijk? trouwens, ze doen dat niet allemaal hé, dat schransen.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen doet wat ie wil met zijn lichaam, maar ik hoef 't niet te weten, ik heb geen boodschap aan de eet (of niet eet)gewoontes van anderen in haast alle media.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is het exact soort van kneuterigheid en racistische zever waardoor ik Lijst Dewinter in 2010 verliet.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 24 juni 2015 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
wat verder ibn het jaar eens met wat moslimvrienden mee ramadannen.. Ik heb eens meegedaan in Annaba, maar kon dat niet volhouden vermits mer toenertijds zo breeddenkend was voor niet-moslims de restaurants open te houden net voor zonsondergang ; op het bal populaire na de eerste maaltijd waren ik en mijn eega dan weer wel welkom. De lmeeste moslemischen zijn echt toffe peeën....
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Woord 'racisme' heeft er weer 'n nieuwe betekenis bij. Ik wil niet in alle media op haast elk uur van de dag geconfronteerd worden met de ongezonde eetgewoonten van 'n bepaalde groep mensen. Indien ik zoiets in m'n hoofd haal en 't "religie" noem, wordt dat ook niet in 't lang en breed uitgesmeerd op radio, TV, dagblad, weekblad etc. Let wel op dat je dat woord niet verder blijft uithollen, want op die manier verliest 't aan betekenis en herken je 't niet eens meer, zelfs al schopt 't je in je achterste, bij manier van spreken. Bij jou is de conditionering reeds voltooid.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou eigenlijk moeten zijn: de een al wat (veel) MEER dan de andere.
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doe niet onnozel, u hebt de partij verlaten omwille van persoonlijke ressentimenten, niet omwille van politieke redenen. Jarenlang in een partij militeren om dan in 2010 te besluiten dat het een "racistische" en "kneuterige" bedoening is, heel geloofwaardig is dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lap, vandaag alweer in de Standaard. Of werkgevers rekening moeten houden met ramadannende mohamedanen. Nee, dat moeten ze niet (zou er nog aan mankeren), maar zouden 't beter wel doen. Enfin, lees zelf, maar voor jou maakt dat immers niet uit, zoals ik reeds zei; de conditionering is bij jou al voltooid, want islam is ingeburgerd, is vvrede en hoort nu eenmaal bij ons erfgoed, onze cultuur, waarden en normen. D�*t is immers de reden waarom 't door ieders strot gedouwd wordt dagdagelijks in alle media. Moet je baas rekening houden met de ramadan? Citaat:
De waarheid heeft haar rechten, maar men is bang voor de waarheid want...ze zijn zo tolerant meneer.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik kwam al goed overeen met moslims toen ik nog bij Lijst Dewinter was, dus nogmaals, ik had daar niks (meer) te zoeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Ik vind hun stinkende adem aanstootgevend.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Waarom is vrees voor god nodig? Mij is net duidelijk geworden voldoende je vriend te zijn en in reine te staan om god niet te vrezen. Wie god vreest heeft nog veel werk voor de boeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral als ze koppen snellen e.a. atrociteiten tegen de mensheid en menselijkheid plegen wordt er steevast "allahu akbar" gekeeld.
![]() |
![]() |