![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#82 | ||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.... achteraf niet komen klagen ivm boetes !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tja , wens je je niet aan de wetregels te houden , .... achteraf niet komen klagen ivm boetes !!!! PS: Hoge tijd dat men de vennootschappen hiermee aanpakt !!!! Feitelijk hoop ik dat men zulke zelfs ooit oppakt !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 juli 2015 om 19:50. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het enige waar die snelrijders een probleem mee hebben , de boetes ,
ze willen daarom de snelheidslimiet afgeschaft , liefst overal !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#86 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb al enkele goede vrienden en familieleden aan zelfmoord verloren, moeten ze dan ook alle koorden verbieden?
|
|
|
|
|
#87 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#89 |
|
Minister
|
Absoluut. Gepekelde haring, opgerolde slaapmat, ... allemaal beter dan sukkel en idioot wat mij betreft. Daar steekt tenminste nog wat moeite en originaliteit in. Dat heeft tenminste nog amusementswaarde voor de lezer.
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Minister-President
|
Fair enough
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch niet
Natuurlijk niet !!
|
|
|
|
|
#92 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo zie je maar hoeveel de verkeersregels echt met veiligheid te maken hebben. Sommige limieten zijn zo belachelijk laag, dat de wegbeheerder erom vraagt dat ze overtreden worden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je weet toch als buurtbewoners vinden dat er te hard wordt gereden in hun straat en de politie enige tijd erna controles uitvoert het juist de buurtbewoners zelf zijn die het meest worden geflitst.....Iedereen moet trager rijden behalve zijzelf natuurlijk. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 juli 2015 om 09:37. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Minister-President
|
De E40 is een hel, en dat komt niet door de snelheid die er gereden wordt. Gezien de wegmarkering is het op sommige plaatsen 's nachts zelfs niet verantwoord om 50 te rijden (niet schrikken als je dan tussen twee vrachtwagens sukkelt ...) Er is géén verlichting maar wel gevaarlijk bochtenwerk. En ja er staan gigantische pijlen die wel een lichtflits opleveren bij het begin van de wegenwerken, kwestie dat ze de chauffeurs eerst verblinden vooraleer ze moeten voorsorteren. Zotten...
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Conclusie: ik betaal niets. En daar de vennootschap de brief om in te vullen betreft identiteit bestuurder NOOIT zal terug sturen heb ik NIET te snel gereden. Zolang ze mij niet onmiddellijk tegen houden is het gebakken lucht. En dan nog dan betaal ik die boete gewoon. Pakken ze mijn rijbewijs even af dan boek ik wel een last-minute naar de zon. Verplicht op vakantie gaan. En trouwens wie heeft dat stuk papier nodig om met een auto te kunnen rijden En zo denken en handelen tienduizenden mensen!!! |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oh , en op dat moment , de chauffeur zit als enige in de auto !!
|
|
|
|
|
|
#100 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Leuke betreft de wagen zelf : leasingwagens kan men niet in beslag nemen want die zijn zolang de laatste factuur niet is betaald niet je eigendom! |
||
|
|
|