Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juli 2015, 10:13   #81
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Toch niet.
Je spreekt gewoon jezelf tegen in je ijver het voor de islam op te nemen.

Maar elders anders zeg je dan weer het tegenovergestelde
Ik zeg nergens het tegenovergestelde, lees nu eens goed.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2015, 10:19   #82
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar gij beweerde dat de hoofddoek in de koran staat, en het staat er niet in. Ge moogt zoveel verzen kopiëren als ge wilt (en geloven dat het de correcte vertaling is) , desalniettemin staat er nergens in de koran dat een vrouw een hoofddoek moet dragen.

In de islam bestaat geen dwang? Laat me niet lachen! Uittreden uit de islam staat gelijk met de doodstraf. Als dat geen dwang is?
1: Jij wil dus de sola scriptura methode loslaten op de islam, ok dat staat je vrij.

Alleen dan is een discussie onmogelijk.

2: Spijtig genoeg is dat in veel islamitische landen zo, inderdaad. Maar theoretisch zou er in de islam geen dwang moeten zijn.

In de koran staat zelfs letterlijk: "er is geen dwang in de godsdienst" (2:256)
Oud 7 juli 2015, 14:17   #83
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Moslims mogen ongelovigen niet imiteren, want dan zijn ze een van hen.
Euh ????

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2015, 14:30   #84
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Lastigvallen van jonge meisjes, het bespugen van badmeesters, etc, etc.

Wederom wordt geweld door de veelal Marokkaanse jongeren doodgezwegen.

http://www.1limburg.nl/allochtone-jo...text=section-1
Deze NOS bedoel je? Was toch niet heel veel google werk.

Wat is het probleem van deze draad precies, dat eikels in een lokaal zwembadje ergens het nationale 8 uur journaal niet gehaald hebben?

Ik ben laatst ook bespuugd, vanaf een scooter. Weet nog steeds niet of die achterste nou een echte eikel met heel veel oefening was of een lamlul die constant in het rond spuugt zonder op te letten. Maar dat hoeft echt het journaal niet te halen hoor.

EDIT:Oké, dat artikel werd pas na dit topic geplaatst. Ze hebben naar Derk geluisterd, ik ben af.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 7 juli 2015 om 14:43.
Bovenbuur is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2015, 17:57   #85
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Deze NOS bedoel je? Was toch niet heel veel google werk.

Wat is het probleem van deze draad precies, dat eikels in een lokaal zwembadje ergens het nationale 8 uur journaal niet gehaald hebben?

Ik ben laatst ook bespuugd, vanaf een scooter. Weet nog steeds niet of die achterste nou een echte eikel met heel veel oefening was of een lamlul die constant in het rond spuugt zonder op te letten. Maar dat hoeft echt het journaal niet te halen hoor.

EDIT:Oké, dat artikel werd pas na dit topic geplaatst. Ze hebben naar Derk geluisterd, ik ben af.
Ik denk dat de NOS dit draadje heeft gelezen.
Oud 7 juli 2015, 21:21   #86
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Jij wil dus de sola scriptura methode loslaten op de islam, ok dat staat je vrij.

Alleen dan is een discussie onmogelijk.

2: Spijtig genoeg is dat in veel islamitische landen zo, inderdaad. Maar theoretisch zou er in de islam geen dwang moeten zijn.

In de koran staat zelfs letterlijk: "er is geen dwang in de godsdienst" (2:256)
Sola scriptura betekent " enkel het geschrift"...en dat " laten wij er op los"??? Denk dat je toch wel weet dan enkel het schrift, de koran bepaald wat of hoe, volgens moslims, dus waar jij met je begripsverwarring naartoe wilt...
Denk dat je misschien zelf de betekenins van het woord niet zo goed begrepen hebt?
De koran staat vol tegenstrijdigheden dus " enkel het geschrift" zal niet lukken, het gaat over een verzameling verzen op lengte.
Mohammed trok van Mekka naar Medina, wat in Mekka werd gezegd werd later in Medina weer herroepen. Denk dat het verbod om het geloof te verlaten boekdelen spreekt...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2015, 21:25   #87
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Sola scriptura betekent " enkel het geschrift"...en dat " laten wij er op los"??? Denk dat je toch wel weet dan enkel het schrift, de koran bepaald wat of hoe, volgens moslims, dus waar jij met je begripsverwarring naartoe wilt...
Denk dat je misschien zelf de betekenins van het woord niet zo goed begrepen hebt?
De koran staat vol tegenstrijdigheden dus " enkel het geschrift" zal niet lukken, het gaat over een verzameling verzen op lengte.
Mohammed trok van Mekka naar Medina, wat in Mekka werd gezegd werd later in Medina weer herroepen. Denk dat het verbod om het geloof te verlaten boekdelen spreekt...
Nee, sola scriptura is een van de uitgangspunten van het protestantisme, reformatie enzo.
Oud 8 juli 2015, 08:41   #88
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

We kennen het fenomeen hier. 20 jaar geleden zat ik in de zomer heel erg vaak in Kluisbergen aan het openluchtzwembad. Een fantastische plek was dat waar zowel jongeren, mensen met kinderen als ouderen een dagje plezier konden beleven. 5 jaar geleden ben ik daar uit nostalgie nog eens naar terug gegaan. Het domein was overspoeld door Noord Franse allochtone "jongeren". Ze kijken u daar gewoon weg, maken continu amok, laten een vuilnisbelt achter en halen gewoon baldadigheden uit. De politie moest daar zelfs staan patrouilleren, maar die durven toch niks doen.

Van het leuke domein bleef dus niks meer over, maar je mag daar niks van zeggen, of je bent racist.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2015, 09:02   #89
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik zie alvast een patroon. De Ster, Bloso domein Hofstade, gemeentelijke of provinciale openluchtzwembaden overal.
Allemaal gratis of goedkope zwemplekken waar jongedames in bikini vertoeven. En ze worden overspoeld door testoreron geteisterde hangjongeren. Geen enkele regel die de boel proper of leefbaar kan houden met mensenmassa's heeft enige vat op die aggressieve apen.
En het enige argument dat ze in toom kan houden mag niet gebruikt worden. Want da's racistisch, gemeen, tegen de mensenrechten, enzoveelandertranzigeneuzel.

Resultaat, men probeerd met halfzachte maatregelen de boel terug in rechte banen te leiden. Uitkomst, daar waar het lukt is het racisme, daar waar het niet lukt blijft het gezeik hetzelfde.
Oud 8 juli 2015, 12:52   #90
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Wat denk je hier van:

Bewaking grijpt in bij problemen en amokmakers wordt permanent de toegang ontzegd. Ze kunnen ook op een lijst gezet worden waar alle recreatiedomeinen gebruik van maken, zodat ze nergens meer binnen mogen als ze zich misdragen.

Dit is namelijk, in tegenstelling tot jullie 'ik-mag-het-niet-zeggen-maar-hou-toch-gewoon-de-bruintjes-buiten'-oplossing, niet racistisch.

Maar ik neem aan dat dat niet racistisch genoeg zal zijn voor jullie?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2015, 15:34   #91
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, sola scriptura is een van de uitgangspunten van het protestantisme, reformatie enzo.
Kom zeg, je haalt het zelf aan in verband met islam! En wanneer die hele redenering de vuilbak in gaat, omdat het nergens op slaat, kom je hier mee af? Wat het is, weten we hoor, het ging over wat jij er van maakt.

Laatst gewijzigd door alice : 8 juli 2015 om 15:34.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2015, 03:04   #92
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Wat denk je hier van:

Bewaking grijpt in bij problemen en amokmakers wordt permanent de toegang ontzegd. Ze kunnen ook op een lijst gezet worden waar alle recreatiedomeinen gebruik van maken, zodat ze nergens meer binnen mogen als ze zich misdragen.
Amokmakers zonder pardon onmiddellijk definitief uitsluiten !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2015, 10:57   #93
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Is dat zo? Zeker van? Hoe weet ge dat ge dat zo kunt vertalen? Iemand maakt u dat wijs en gij gelooft dat?
Lees wat ik schrijf! Gij kopieert een FOUTE vertaling! Wees toch eens kritisch, in godsnaam!
Origineel staat er dus That they should beat their khumurs against their bags. en NIET En laat hen hun hoofddoek stevig over hun kragen slaan. Ga gewoon op het internet en ge vindt oneindig variaties in de vertaling van die passage , omdat de originele arabische passage onbegrijpelijk is. Dat woord 'kragen' is puur verzonnen. En de vertaling in het Engels of het Nederlands is dus niet letterlijk, maar de interpretatie van die passage wordt 'meegenomen' in de vertaling.

20% van de Koran is onbegrijpbaar, en dat komt omdat men geen woordenboek heeft van het Arabisch uit de 7e eeuw, en nauwelijks andere teksten. De Koran staat dus vol woorden waarvan niet weet wat ze betekenen, omdat men oa. in geen enkele andere tekst die woorden tegenkomt. In de 9e eeuw kon men de Koran niet meer volledig begrijpen en men heeft van alles verzonnen, tot in het absurde toe.
Al sloeg je ze half dood, ze gaan het nog niet begrijpen en aanvaarden!
Met wat ze er zelf van maken kunnen ze beter aan de slag...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2015, 11:01   #94
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zeg nergens dat er geen dwang is onder moslims.
Maar je moet je beseffen dat in de islam geen dwang bestaat.

Jouw post nr. 67?
Net zoals de islam de "godsdienst van de vrede is"...
Hoeveel hebben ze er weer afgeslacht de laatste uren?
Oud 14 juli 2015, 11:07   #95
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Maar je moet je beseffen dat in de islam geen dwang bestaat.

Jouw post nr. 67?
Net zoals de islam de "godsdienst van de vrede is"...
Hoeveel hebben ze er weer afgeslacht de laatste uren?
Een religie kan geen wezens afslachten.
Oud 14 juli 2015, 11:20   #96
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mocht de islam niet bestaan zouden ze juist op dezelfde manier reageren?
Zoals het nazisme geen wezens kon afslachten...
Religie's liggen aan de basis van honderdduizenden slachtoffers door de eeuwen heen...
Het mensDOM dat zichzelf die smeerlapperij aansmeert...
Oud 14 juli 2015, 12:09   #97
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een voetbalclub kan zélf geen doelpunten maken, het zijn de spelers die dat doen.
Het zijn dus de spelers, leden van de islamclub die wezens afslachten.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2015, 18:53   #98
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:

Toen ik vorige maand in Frankrijk op congee was heb ik ook over zulke zaken gelezen. Zwembaden die dicht doen omdat ze teveel ambras hebben met groepen jongeren van noordafrikaanse afkomst. Die kloppen op iedereen, bepotelen meisjes enz.
Er zijn er zelfs die in privé zwembaden bij de mensen thuis zichzelf uitnodigen, en de mensen die daar wonen aftroeven. Een gast legde dat uit, hij had een gebroken vinger, twee gebroken ribben, en wat bulten op zijn kop omdat hij zijn vrouw verdedigd heeft, die van een schoelje een lap in haar gezicht kreeg, dit terwijl ze een klein kind in de armen had.
De politie, altijd er zo snel bij om boete's te geven voor slecht parkeren, of omdat je een glas wijn gedronken hebt bij uw eten, zijn in deze zaakjes zoals gewoonlijk de grote afwezigen.
ALS ze komen, is het te laat, de agressors zijn dan al lang weg...
Ik zou zeggen, zet een ploeg in burger rond een zwembad, en wacht tot ze komen. Brengt niet genoeg op zeker ?
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2015, 20:50   #99
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Toen ik vorige maand in Frankrijk op congee was heb ik ook over zulke zaken gelezen. Zwembaden die dicht doen omdat ze teveel ambras hebben met groepen jongeren van noordafrikaanse afkomst. Die kloppen op iedereen, bepotelen meisjes enz.
Er zijn er zelfs die in privé zwembaden bij de mensen thuis zichzelf uitnodigen, en de mensen die daar wonen aftroeven. Een gast legde dat uit, hij had een gebroken vinger, twee gebroken ribben, en wat bulten op zijn kop omdat hij zijn vrouw verdedigd heeft, die van een schoelje een lap in haar gezicht kreeg, dit terwijl ze een klein kind in de armen had.
De politie, altijd er zo snel bij om boete's te geven voor slecht parkeren, of omdat je een glas wijn gedronken hebt bij uw eten, zijn in deze zaakjes zoals gewoonlijk de grote afwezigen.
ALS ze komen, is het te laat, de agressors zijn dan al lang weg...
Ik zou zeggen, zet een ploeg in burger rond een zwembad, en wacht tot ze komen. Brengt niet genoeg op zeker ?
Tja, dat is hun 'cultuur' en de poco's willen niet dat aan hun cultuur geraakt wordt.

Met een beetje fantasie kan men zich voorstellen hoe ons nageslacht ooit behandeld zal worden door het islamitisch crapuul, wanneer zij hier de bovenhand zullen hebben.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 juli 2015 om 20:52.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2015, 21:34   #100
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Een voetbalclub kan zélf geen doelpunten maken, het zijn de spelers die dat doen.
Het zijn dus de spelers, leden van de islamclub die wezens afslachten.
Er zijn bepaalde moslims die andere mensen afslachten, ja.

Wat is je punt?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be