![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
In Newsmonkey: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die 4 miljard 'subsidie' dat zijn 4 miljard minder inkomsten op niet betaald loon. Die bedrijfswagens worden niet zo zwaar belast als loon. Dat is die 'subsidiëring'. Op die manier zijn eco en maaltijdcheques ook 'gesubsidieerd'. Hoe kijken mensen daar naar als ze die niet krijgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stiptheid helpt ook, en wachten op aansluitingen evenzo. Als je moet overstappen en je volgende trein rijd voor je neus weg omdat je wat vertraging had dan is dat wordt je daar niet vrolijk van.
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Maar als ik ergens moet op tijd zijn, heb ik er nu een gewoonte van gemaakt niet de trein voor diegene die ik normaal zou moeten nemen, te nemen, maar nog eens die ervoor..... Als je natuurlijk naar of van je werk gaat/komt is dat niet te doen.... Wat tegenwoordig ook zo sympathiek is : De omnibus vertrekt om 10 na 't uur, de direct 1 minuut later. Pas nadat de omnibus vertrokken is roepen ze om dat de direct vertraging heeft......of ze roepen niks om, maar je ziet dan de trein na jouw direct op 't bord verschijnen zodat je zo "geïnformeerd" wordt dat de jouwe vertraging heeft.En soms komt de omnibus in mijn thuisstation daardoor vroeger aan dan die vertraagde directe..... ![]() 't Spoor.....de klantvriendelijkheid druipt er soms af ![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gehoord dat de stakingspiketten van de ASTB gaan zorgen voor ontbijt en BBQ.
Ik wens de ASTB smakelijk eten en drinkt nog een pintje op mijn gezondheid. Ik sta deze week bij de nacht dus misschien krijg ik ook een ontbijtje. Mannen, hou het vol tot het einde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op de tonen van 'in een klein stationneke'.
In een groot stationneke 's morgens in de vroege stond het ASTB piket netjes aan't onbijt hoor het machinisteke draaien aan de BBQ hakke hakke tuut tuut de reizigers blijven thuis. Laatst gewijzigd door Patrick M. : 17 juli 2015 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat zullen we drinken, zeven zaterdagen lang, wat zullen we drinken, wat een dorst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() En dan probeert die kerel van het ASTB in de gazet het volk maar te overtuigen dat zijn vakbond geen bende randdebielen zijn. Dat wordt hier anders wel perfect aangetoond
![]() Laatst gewijzigd door Drosamadaris : 18 juli 2015 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part laten ze de stakers op zondag ook maar thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik moet het toegeven, de actie van het ASTB is volledig mislukt.
Ik heb wel een ontbijtje gehad en het smaakte. Misschien volgende keer geen stakingsaanvraag doen voor zoveel zaterdagen maar een onaangekondigde staking, misschien een idee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik zou toch niet te vroeg victorie kraaien. De cao onderhandelingen zijn bezig en het ziet er naar uit dat het rollend personeel zwaar moet inleveren om het politieke waterhoofd in stand te houden. Als dat zo gaat zijn zou de astb wel eens zeer snel het volledige rollend personeel gaan vertegenwoordigen en rijdt er weken aan een stuk geen trein meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Burger
|
![]() Dat is dezelfde redenering als zeggen dat belastingsvermindering voor bedrijven geen winstsubsidie is. Waar het nochtans wel op neerkomt.
Laatst gewijzigd door caveman1917 : 19 juli 2015 om 15:22. |
![]() |
![]() |