![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar gaat dat naartoe?
De flaminganten hebben geen Belgicisten meer nodig! Ze delen aan mekaar kaakslagen uit! ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 13 juli 2015 om 08:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar om terug te komen op uw post 60. De eerste wereldoorlog is ook al honderd jaar voorbij; denk je nu echt dat de kinderen van de lagere school daar veel interesse voor hebben? Het belgisisme tracht ze nu op allerlei manieren te overtuigen van de waarde van dat stuk van onze geschiedenis. Maar ook in dit geval kwam er al 21 jaar later een tweede wereldoorlog. Maar ik verwacht niet dat ik je met deze post het zwijgen heb opgelegd hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Linksen en sparen, dat heeft nooit gematched. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooie uitslag. Zeker geen kaakslag.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
In 1302 werden politieke conflicten opgelost door mekaars kop in te slagen. Dat is barbaars. Gelukkig doen we dat niet meer. Nu spelen we voetbal tegen mekaar. DAT is het enige relevante. PS Ik zou wel eens willen weten wat een 'politiek ruimte' is.Dat leeg taalgebruik, dat wollig gedoe, ik heb daar zo een aversie van. PSS hebt ge die quote van Churchill al gevonden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dat is nu juist de strijd van Vlaanderen tegen het corrupte la Belgique... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog nooit zo iemand de loftrompet over zichzelf horen of zien spelen. Het is zielig en vooral kleinmenselijk. ![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 13 juli 2015 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Marie, verlies er je tijd niet aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Dat is totaal zinloos!! Byzantium wou op een bepaald moment ook onafhankelijk zijn van Rome. Is dat dan niet 'relevant'?? Als ge maar genoeg trekt en duwt kunt ge elk voorval in de geschiedenis 'relevant' maken. En het feit dat er zo'n een schabouwelijk Nederlands wordt gebruikt, is een bewijs van dat getrek en geduw. Dat gebrek aan respect voor het Nederlands van Vlaams nationalisten, dat is hemeltergend. En hoe zit het nu met die quote van Churchill? Dat gij niet door de grond zakt van schaamte voor uw kemels, ik snap dat niet! Hebt gij dan geen enkele persoonlijke fierheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
mmmm, nee, weer een persoonlijke aanval ![]() NEXT! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel Superstaaf ik heb nog wat leuks voor jou om mee te lachen
![]() Ik kwam daarstraks op dit stukje proza van rechtsactueel uit, over een foute affiche van de VVB. Er staat namelijk ne neger op die affiche! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intellectuele armoede troef, daar bij Rechtsactueel. Stel je voor ! een neger ![]() Sluit je achterdeur maar hoor, en zie dat je dochter binnen blijft. Koop een waakhond. En lees de bijbel, dat is altijd goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |