![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk en ik weet ook dat dat in een EU land niet (meer)kan.....de regels om tot de club te behoren zijn wat ze zijn en moeten worden nageleefd door ieder lid. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 juli 2015 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() En die uiteindelijk bij de Griekse staat toch niet terecht zal komen want ze maken geen factuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Het zijn de Grieken zelf die hun economie kapot maken door de ontvangen BTW niet door te storten en de netto inkomsten niet aan te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wist Europa al jaren en toch was 't daarvoor geen probleem...
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarvoor ging alles heel goed...van het moment dat het minder goed begint te gaan valt de gammele constructie die de Euro is in duigen.Zolang er niet meer Europa komt zal de ene crisis de andere overlappen..Het zal veel meer samenwerken moeten worden of terug naar mekaar tegenwerken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is het aangenamer om mensen die klagen, te laten klagen. Klagen is ook een recht, als onderdeel van de vrije meningsuiting. dank. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als luchtvaartmaatschappijen vermoeden dat ze niet betaald gaan worden, dan zouden ze goed zot moeten zijn om contracten aan te gaan en kosten te maken. Stel je eens voor dat jij als toerist in Griekenland zit, en van plan was om een auto te huren voor 2 weken. Ga jij cash op voorhand de waarborgsom betalen, met risico dat je er de kloten van terug gaat zien ? Ga je zelfs die auto huren als je het risico loopt dat er overmorgen geen nafte meer te koop zou zijn ? En de enige schuldige in gans dat spel, is Griekenland (en de Grieken) zelf. Wie leent er nu zo straf dat de deurwaarder moet komen dreigen met alles in beslag te nemen, en dan nog van zijn gat maken dat men niet nog meer wil uitlenen zonder zicht op mogelijke terugbetaling. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zal wel gekalmeerd zijn tegen dan zeker ? Vermits de geldwolven Tsipras op de knieën gedwongen hebben zal Griekenland in de Europese Unie blijven... Zoniet...Als de banken toeblijven en de mensen van de honger tegen de muren oplopen ga ik daar niet naartoe, geen zin om met duizenden euros cash op zak rond te lopen. Het is zo rap gestolen dat geld, zelfs in de flikken daar heb ik geen vertrouwen. Vooral in de flikken in feite... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het valt tegen he ...als je hoort dat je geliefkoosde drug in Indonesie niet meer vrij te koop is....Ik kan dat heel goed begrijpen.Het leven en de vakantie zien er plots heel anders en minder plezant uit zonder trappist ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 juli 2015 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vermits hier bijkomend geld GEGEVEN moet worden, kan men moeilijk van geldwolven spreken. Voor de rest akkoord ; het is dwaas in zulke landen met pakken cash rond te lopen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Des te beter. Reizen moet voorbehouden zijn voor travellers, niet voor toeristen, voor dat soort plebs zijn er vetplekken als Benidorm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, in Sanur is het behoorlijk fatsoenlijk, maar Kuta beach ... olala .. 't is dan ook daar dat die bomaanslag gepleegd werd over tien jaar. Illegale drugs vind je overal, maar toch vooral op plaatsen waar prostitutie samen gaat met iets zwaarder uitgaansleven. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verleden jaar heb ik serieuse problemen gehad op de luchthaven van Bali omdat ik allerlei soorten rare Chinese kruiden bijhad, ben wel even beginnen zweten. Vroeger ging je zo zonder problemen door de luchthaven maar dat is gedaan. Laatst gewijzigd door Gipsy : 10 juli 2015 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook al het geld dat men hen tot vandaag " gegeven " heeft ( tegen een flinke rente = geldwolven ) gaat niet naar het Griekse volk, maar rechtstreeks van één bank naar een andere. De Griekse man in de straat ziet daar geen rotte centiem van. Nu zijn er twee mogelijkheden : of je wist dit allemaal al, en dan ben je van slechte wil, of je wist het niet, en dan was je onwetend. Dat excuus heb je dus niet meer in elk geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1 Verkies democratisch een overheid, maak gigantisch veel schulden. 2 Verkies nieuwe overheid, verklaar schulden ondemocratisch. 3 ???? 4 PROFIT ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee akkoord gaan betekent nog niet dat de rest er moet voor blijven betalen. Eutanasie is trouwens in dit landje hier een wettelijke verworvenheid. Ik vind echt niet dat, wat Griekenland betreft, anderen moeten opdraaien voor verdere palliatieve zorg.
![]() |