![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als we dan nog wat blikken vooruit schoffelen zoals JVDL dat handig deed, dan is er van een afstraffing geen sprake. ![]() Zeker niet nadat de vloekers nu die spijt zouden hebben van hun keuze snel zullen inzien dat het komende spelletje "om het meeste links" vanuit de oppositie nu ook niet echt hun belangen dient en hun eitjes toch maar liever de andere kant gaan uitdragen. Ik heb trouwens niet het idee dat de liberalen spijt hebben en liever de roden in de plaats hadden genomen van N-VA. Jij wel?
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
![]() Citaat:
De leeftijd naar 67 brengen is gezien onze buurlanden dezelfde stappen hebben gezet, nu niet onlogisch te noemen. Dat zal geslikt worden. En diegenen die nu slikken zullen meehelpen om zij die even de dans ontsprongen zijn, hun deel later te laten slikken. Citaat:
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Dus ze zal moeten besparen op de uitgaven?
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Op haar eigen werking. Door haar wetgeving simpeler te maken waardoor er minder ambtenaren nodig zijn om de taken van de staat en de administratie te handhaven.
Ik geef een voorbeeld: verminder de vakjes op een bealstingbrief tot enkel de broodnoodzakelijke, belast alle inkomsten gelijk, en je hebt ofwel veel minder ambtenaren nodig om dat te controleren, ofwel veel meer ambtenaren voor controles. Schaf de verschillende statuten en bijberonde administratie af (RVP, PDOS, fusioneer die). Enz enz.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Alleen de uitgaven die anderen raken natuurlijk, anders moeten ze ervan afblijven.
Laatst gewijzigd door dpg : 28 juli 2015 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wel het duurste staatsbestel van Europa. De rekening is snel gemaakt hoor. Maar zoals Mises al zei: je hebt een probleem als een heel groot deel van de kiezers op de payroll van de overheid staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Risico is en moet een factor zijn net als jij verwacht dat jou studies en hersencellen een factor moet zijn in het akkoord met de werkgever.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dergelijke momenten zijn enkel waardevol voor één ding : ter illustratie dat 'directe democratie' en 'referendums' bullshit zijn om tot goede besluitvorming te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn het niet dikwijls eens hee quercus, maar hier zeker en vast. Dit is bullshit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Werd die mensen ook gevraagd of ze nieuwe verkiezingen wilden?
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werd de val van de regering ooit gekoppeld aan de massale import van asielzoekers, illegalen, nieuwe Belgen, en godbetert godsdienstfanaten? Of wie denkt dat 80% van de bevolking daar happy mee is?
![]() |
![]() |
#99 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Controleartsen zijn om te kopen. Sommige ziektes zijn niet te controleren (depressies, burn outs, chronische pijn...). Enz enz.... Ik ga ook niet werken tot 67. Ik zeg niet dat ik ga frauderen. Ik ga niet travakken tot ik met een rollator moet gaan rijden. Ook al doe ik mijn werk heel graag. Ik vermoed dat ik als zelfstandige tegen 100 euro/uur wat consultancy ga doen een dag of twee per week. Maar ik kan mij inbeelden dat iemand die geen specialiteit heeft of een specifieke beroepskennis, gewoon de ziekenkas op zal gaan.... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Belgique heeft all�*ng heel wat kenmerken van een dictatuur.
![]() |