Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2015, 13:15   #81
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
En gewoon om de twee dagen de benen spreiden volstaat voor mij hoor, je hoeft me zelfs niet aan te kijken of te zoenen. Maar ik zal wel eerst een paar muntjes Frisk zuigen zodat mijn adem wat minder stinkt.
De kont omhoog en achterom is ook een oplossing.
Je spaart uit op dure muntjes.

Citaat:
En voor een kind mag je best zaad gaan halen bij een andere, grotere, slimmere en knappere man, geen probleem.
Grotere, slimmere en knappere mannen geen probleem?
Als je het zelf zegt...

Citaat:
Ik zal het opvoeden alsof het mijn eigen kind is. Ik zal je verzorgen wanneer je ziek bent, ik zal brood op de plank brengen als een echte huisvader en je zal nooit nog wat te kort komen. Ik zal je nooit verlaten en je aan je lot overlaten, wat er ook moge gebeuren. Elke zomervakantie reizen we naar een ander land dat jij mag uitkiezen, te beginnen met Thailand. We zouden het samen zo goed kunnen hebben, jij en ik... En dat meen ik serieus!
Please Pater Damiaan, kruip terug onder je steen.
Het celibaat wordt de eerste 50 jaar nog niet opgeheven.
Oud 29 augustus 2015, 14:51   #82
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Zeer accuraat profiel. En net daarom passen we zo goed bij elkaar bem: Twee dwergachtige inteeltproducten met psycho(somatische) problemen, een lelijk gezicht, sociaal gestoord, een nutteloos, doodlopend leven en een hitleriaanse persoonlijkheid. Wanneer ga je nu eens eindelijk beseffen dat ik jouw perfecte match ben?
Je hoeft heus niet van me te houden, ik geloof niet in liefde, jij ook niet. Wederzijds respect zou al mooi zijn. En gewoon om de twee dagen de benen spreiden volstaat voor mij hoor, je hoeft me zelfs niet aan te kijken of te zoenen. Maar ik zal wel eerst een paar muntjes Frisk zuigen zodat mijn adem wat minder stinkt. En voor een kind mag je best zaad gaan halen bij een andere, grotere, slimmere en knappere man, geen probleem. Ik zal het opvoeden alsof het mijn eigen kind is. Ik zal je verzorgen wanneer je ziek bent, ik zal brood op de plank brengen als een echte huisvader en je zal nooit nog wat te kort komen. Ik zal je nooit verlaten en je aan je lot overlaten, wat er ook moge gebeuren. Elke zomervakantie reizen we naar een ander land dat jij mag uitkiezen, te beginnen met Thailand. We zouden het samen zo goed kunnen hebben, jij en ik... En dat meen ik serieus!
Wieviel war die Körperlänge des Führers? Haben Sie keine Ahnung? Ein meter siebzig oder so etwas?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2015, 06:58   #83
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2015, 17:25   #84
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Ik distantieer mij van Georgina Verbaan: http://www.nu.nl/achterklap/4115584/...arte-piet.html
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2015, 21:24   #85
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Gadverdamme de kleine Makro/Colruyt palettensjouwer heeft het schijnbaar niet begrepen: als een vrouw nee zegt is het "nee" .. En dat ik toevallig een kleurtje heb wil niet zeggen dat ik zal toegeven, like i said: nog liever alleen en jawel, als ik wil kan ik beter krijgen, genoeg Asiaphiles out there met een acceptabele lengte (komaan zeg we leven in het Westen, daar zijn ze globaal gezien toch minstens 1m70 of groter hé), duh; is het nu duidelijk? thx
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2015, 21:28   #86
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Gadverdamme de kleine Makro/Colruyt palettensjouwer heeft het schijnbaar niet begrepen: als een vrouw nee zegt is het "nee" .. En dat ik toevallig een kleurtje heb wil niet zeggen dat ik zal toegeven, like i said: nog liever alleen en jawel, als ik wil kan ik beter krijgen, genoeg Asiaphiles out there met een acceptabele lengte (komaan zeg we leven in het Westen, daar zijn ze globaal gezien toch minstens 1m70 of groter hé), duh; is het nu duidelijk? thx
Distantieer je daar van, want je zit in de foute draad.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2015, 21:36   #87
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oud 30 augustus 2015, 21:55   #88
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Bijgevoegde afbeelding(e)

Lance is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be