![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor mij DE reden om over te stappen. En ik denk voor velen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent alweer mensen aan het belachelijk maken zonder dat daar iets aan gedaan wordt, Pandakneus.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds Dominique Leroy CEO is van Proximus gaat het het bedrijf voor de wind. We kunnen en moeten ons dus de vraag stellen waarom er nog een bestuurder bij moet komen. Een nutteloze en overbodige kost voor het bedrijf volgens mij want zonder hem ging het ook goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overstappen naar waar ? Ik kom net van Telenet (van MobileVikings eigenlijk was al weg bij Telenet zelf) omdat ze in Amerikaanse handen zijn over gegaan. Krijg ik bij Proximus onmiddellijk extra belasting van 2 euro per maand aan mijn broek van De Wever en vrienden en nu kan ik nog een werkloze eurocommissaris erbij onderhouden. De politiek heeft voor een duopolie gekozen, we kunnen nergens heen. Ik had mijn hoop gesteld in 4G maar de twee groten slokken alles op. En dit met zo'n massa 'liberalen' in de regering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze wordt zij ook graag eens uitgenodigd in Toscane ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik overweeg al jaren mijn "vaste lijn"-telefoonnr. over te dragen naar Peewee. Ik blijf dit echter uitstellen. Het probleem is dat er geen enkele VOIP provider in België is die een solide balans heeft. Ik heb de jaarrekeningen van 3starsnet, Peewee en Dommel doorgekeken. Deze zijn allen virtueel failliet en blijven het activiteiten verder zetten bij gratie van de gekheid van investeerders en leverancierskrediet. Tips zijn welkom. Ik kijk nu quasi geen TV meer en mijn kijkverslaving wordt nu verzadigd door Youtube-vedetten en films in de cinema.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |