![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Neen jij zegt dat niet, maar dat gaat onvermijdelijk gebeuren he!
Allez, stel dat iedereen wapens zou mogen dragen in Molenbeek en een verhaal brengt waar je niets bewijzen in handen hebt. Zoek dat maar eens uit in een al reeds exploderend rechtsysteem. Ge zijt onschuldig tot tegendeel bewezen is Patrick. En laten we dat zo houden. BemBem haar oplossing zal goe genoeg zijn; Stick to the plan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarentegen, iemand loopt over straat zonder iets te doen, gij haalt uw wapen boven en schiet omdat ge het plezant vindt, die zal niet kunnen aangeven dat hij aangevallen of bestolen werd om het schieten te verschonen. Rechtszaak, en bak in voor doodslag. En dat het rechtssysteem op ontploffen staat, is omdat de staat zich nu met vanalles en nog wat bezig houdt. Als de staat zich ALLEEN MAAR met politie en gerecht bezig houdt, zouden er veel meer middelen (alle middelen !) daarvoor aangewend kunnen worden. De burger zal trouwens stemmen hoeveel middelen hij eraan geeft, maar reeds alle niet-fiscale staatsinkomsten zouden daarheen gaan (leasing van grond en aankoop van grondstoffen).
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 september 2015 om 06:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Het zal moeilijk uit te maken zijn wat er juist gebeurd is als ge pas uw uzi pakt als hij de overal probeert te plegen he.
Ik ben ergens wel voor wapendracht, maar ergens ook niet. Als ik bepaalde mensen zie en hoe zij met zoiets zouden omgaan, denk ik toch dat die dat beter arm dan rijk zijn. Zelfs de meest capabele mensen kunnen daarmee een ongeluk veroorzaken. Verdwaalde kogels.... Vergeet trouwens niet, live by the sword, die by the sword. Zou het niet simpeler zijn de grenzen te sluiten en hen aan de grens hulp en veiligheid te bieden? Laatst gewijzigd door Peche : 8 september 2015 om 06:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een vluchteling die productief is, voor zichzelf zorgt, en bijdraagt voor anderen door zijn productie, is voor mij 100 keer meer waard dan een autochtoon die op zijn gat zit met zijn handje omhoog. Nu is het wel zo dat, om vele redenen, het eerder die vluchtelingen zijn die handje omhoog houden. Het probleem is dus niet die mensen hun afkomst. Het probleem is dat handje omhoog en die criminaliteit. En daar maakt het voor mij niet het minste verschil uit vanwaar het komt. Grenzen zijn daar geen oplossing aan.
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Ja als je geen verschil maakt in een wereld van vandaag heb je weldra een heel nieuw land in huis genomen he. Miljoenen meer op elkaar getsjokt en hoe evolueert dat uit over de komende jaren?
Jullie zien enkel "ah ze werken, ze zijn productief, ... " maar wat als er voor hun kinderen en hun kinderen geen werk meer is? De lange termijn is echt iets dat niet aan bepaalde gegeven is, of ze hebben een verdoken agenda met achterliggende doelen? Wie is het dat u dient? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Maar ge duwt ze wel tussen de gewone bevolking en hun kinderen he....
Moeten zij aanhoren van bezoekers hoe lelijk de geschiedenis van Europa is en dat zij niets hebben om trots over te zijn? Wil je dat echt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de mate dat ze anderen hun vrijheden schenden, moeten ze geelimineerd worden. Citaat:
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 september 2015 om 07:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is dat een andere, die U niks kost, en die uw vrijheden (moet) respecteren, niet stoort.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 september 2015 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meerderheid onder ons is solidair en wil helpen, maar kunnen niet kroppen dat ze zich niet aanmelden waar ze veilig ondergebracht kunnen worden; We willen een lange termijn oplossing en kampen aan de grens. We willen ze niet dood of hun dood op af sturen, maar wel de kans geven daar hun land op te bouwen. Daarvoor moeten we wel weten aan wiens kant zij staan, IS of Assad? Als Assad een struikelblok vormt, waarom is PRATEN met hem het laatste alternatief? Direct weer naar de Franse luchtmacht grijpen en vanbovenuit oorlog voeren. Laatst gewijzigd door Peche : 8 september 2015 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 september 2015 om 08:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo van die solidariteitblaters maar dan wel direct naar oorlog grijpen om iets op te lossen.... Vanuit de lucht dan nog wel.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Ik heb Assad zijn hand weten uitreiken en debat weten opzoeken; dat was wel maanden geleden. If not a year or more!
Tegelijk heeft hij aan alle eisen voldaan die de VN hem oplegde. Zoals het ontwapenen van zijn chemisch arsenaal. Waarvan ik tot op heden nog niet weet of hij nu de bom dropte of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als moslims vrij zouden zijn om te doen en te laten wat ze willen (wat het geval is), maar als anderen ook vrij zouden zijn om hen daarop te beoordelen (en bijvoorbeeld geen moslims toe te laten in hun winkel en zo), dan zouden we geen problemen hebben met onze vrijheden.
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Miljarden voor de vluchtelingen maar een paar miljoentjes voor onze boeren, dat kan niet. Dat ze mij nu niet komen vertellen dat ik moet bezuinigen omwille van een begrotingstekort, hé! Ik schaar me meteen aan de kant van de extreem-rechtsen!
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aantal vluchtelingen gehalveerd? Aantal vluchtelingen terugdringen tot hooguit 10 %. Immers hoeveel mensen wonen er in Syrië? En nu die weten wat een moeite wij idiote West-Europeanen doen om hen te helpen, gaan ze niet ophouden met komen. Ik voorspel voor de komende maanden verdere vluchtelingenstromen met 1.000.000-en aantallen. Bovendien zijn het niet enkel Syriërs. Er zitten ook grote aantallen Afghanen, Irakezen, Iranezen, Jordaniërs, Somaliërs, enzovoort bij deze eerste groep. En het zijn niet allemaal analfabeten in die landen, dus die lezen ook de krant ginder en beginnen hun valieske te pakken! De grenzen sluiten en wat mij betreft een muur rond Europa zoals ze in Hongarije al begonnen zijn!
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 !