Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2015, 20:06   #81
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Is ze dat wettelijk verplicht dan? Echt? Nooit van gehoord. Geef eens een link. Terzijde: waarom zou alleen de vrouw "verplicht" zijn om een voorbehoedsmiddel te gebruiken? Is makkelijk natuurlijk he! Stap binnen in de eerste de beste apotheek en vraag gewoon een pakje condooms. Schrijf het woord op zodat je het niet vergeet. Is dat echt zo moeilijk als volwassen man zeg?
We waren dat zo overeengekomen. Als ze mij had gezegd: ik wil niks nemen, neem jij je voorzorgen dan zou ik dat gedaan hebben. Snap je? Ik voel mij er daarom bijgelapt. Geflikt. Is dat dan zo mooi van haar?

Laatst gewijzigd door Lance : 5 september 2015 om 20:07.
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 20:07   #82
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
En een vrouw met een greintje verstand zou sex weigeren zonder condoom als ze de pil niet meer pakt. nu gij weer.
Je vergeet dat vrouwen seks met liefde associëren en zich er niet altijd van bewust zijn dat er onder mannen exemplaren bij zijn die hen enkel voor de seks willen. Het kind hoeft daar niet de dupe van te zijn, dan had de "vader" (ik noem dat een verwekker, maar soit) maar z'n banaan in z'n broek moeten houden! Eigen schuld, dikke bult!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 20:17   #83
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
We waren dat zo overeengekomen. Als ze mij had gezegd: ik wil niks nemen, neem jij je voorzorgen dan zou ik dat gedaan hebben. Snap je? Ik voel mij er daarom bijgelapt. Geflikt. Is dat dan zo mooi van haar?
Ik zeg niet dat het mooi is van haar. Ik zeg WEL dat je als volwassen mensen samen de verantwoordelijkheid moet nemen kwestie voorbehoedsmiddelen.
In een volwassen, gelijkwaardige relatie wordt zoiets deftig besproken, en NIET even tussen de soep en de patatten voor den TV. Dat bedoel ik.
Je had je "probleem" ook net iets minder aanvallend kunnen voorgelegd hebben ipv van "verplichtingen" enz. Besef heel goed dat jouw vriendin je helemaal NIKS verplicht is. Zeker geen abortus! Ik zeg mss niet de dingen die je graag hoort he Lance, maar wel de waarheid. Zie onder ogen dat jijzelf niet je verantwoordelijkheid hebt genomen. Spijtig, heel zeker maar leer er uit!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 20:18   #84
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Je vergeet dat vrouwen seks met liefde associëren en zich er niet altijd van bewust zijn dat er onder mannen exemplaren bij zijn die hen enkel voor de seks willen. Het kind hoeft daar niet de dupe van te zijn, dan had de "vader" (ik noem dat een verwekker, maar soit) maar z'n banaan in z'n broek moeten houden! Eigen schuld, dikke bult!
De verwekker had eerst een uitgebreid gesprek met de vrouw aangaande kinderen en anticonceptie. We hadden een akkoord bereikt dat het nog te vroeg was voor kinderen gezien onze financiële situatie en ze stelde daarbij zelf voor op de pil te nemen. Zelfs jij zal dan moeten toegeven dat ze dat vertrouwen heeft geschonden door op eigen houtje te stoppen met de pil. Een vrouw kan men dus nooit of te nimmer vertrouwen. En ga nu maar naar je eigen topics. Bij voorbaat dank.
Oud 5 september 2015, 20:20   #85
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zeg niet dat het mooi is van haar. Ik zeg WEL dat je als volwassen mensen samen de verantwoordelijkheid moet nemen kwestie voorbehoedsmiddelen.
In een volwassen, gelijkwaardige relatie wordt zoiets deftig besproken, en NIET even tussen de soep en de patatten voor den TV. Dat bedoel ik.
Je had je "probleem" ook net iets minder aanvallend kunnen voorgelegd hebben ipv van "verplichtingen" enz. Besef heel goed dat jouw vriendin je helemaal NIKS verplicht is. Zeker geen abortus! Ik zeg mss niet de dingen die je graag hoort he Lance, maar wel de waarheid. Zie onder ogen dat jijzelf niet je verantwoordelijkheid hebt genomen. Spijtig, heel zeker maar leer er uit!
Dat zijn de emoties van het moment die ik even kwijt moet. Ik meen die dingen toch niet letterlijk. Trouwens ze leest hier ook helemaal niks van. Politiek interesseert haar geen hol.
Oud 5 september 2015, 20:28   #86
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog een die duidelijk ook maar alleen met haar hormonen kan redeneren.
Lance heeft duidelijk aangegeven dat de kwestie besproken was.
Op eigen houtje stoppen met de pil in die situatie is hormonaal egoisme en misbruik van vertrouwen.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 20:29   #87
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Dragen uw bijdragen bij tot het vinden van een oplossing voor mijn situatie, want ik heb er nog niet veel van gemerkt...
Dat noemen ze u eens 'tough love'.

Ik zie eigenlijk geen probleem. Ge wordt vader. Wees blij. In plaats van u in uw zelfmedelijden te wentelen. Ge hebt 9 maanden om u eigen te herpakken. Meer dan tijd genoeg, zou ik zeggen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 20:31   #88
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus mijn vriendin heeft het recht om een vertrouwensrelatie zomaar te schenden omdat zij alleen een kind wilt?
Kijk, zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Mannen dienen als bron van inkomsten voor vrouwen die alles voor 't zeggen hebben van zodra ze een kleine in hun buik hebben.

Je zou eerlijk gezegd een moord moeten overwegen. Wat ga je daarvoor krijgen ? 20 jaar ? Met uw joenk zit ge even lang opgescheept. En in 't gevang moet ge tenminste niet werken voor kost en inwoon. Probeer het natuurlijk doen te lijken op doodslag, en niet "met voorbedachten rade", he. Het simpelste is bijvoorbeeld van haar kop in te slaan met een zwaar voorwerp dat voorhanden is (een beeldje of zo). Maak vooral eerst ruzie dat de buren U horen. Sla haar dan de schedel in, en ga U dan bleitend aanmelden bij de politie Ik denk dat je er met 20 jaar vanaf komt, en dat is ongeveer toch de tijd van uw leven die omzeep is met die kleine.
Ok, in 't gevang met tralies zijn er andere nadelen zoals dikke venten die uw kontje lekker vinden. Maar bon, ge moet kiezen tussen het gevang met het joenk, en het gevang met de tralies en de vieze venten.

Wa peisde ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 20:33   #89
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zijn de emoties van het moment die ik even kwijt moet. Ik meen die dingen toch niet letterlijk. Trouwens ze leest hier ook helemaal niks van. Politiek interesseert haar geen hol.
Begrijpelijk. Maar jij moet ook begrijpen dat hetgeen je schreef heel kleinerend en bijzonder vrouw-onvriendelijk overkomt! (verplichten tot abortus??)
Oud 5 september 2015, 20:34   #90
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op eigen houtje stoppen met de pil in die situatie is hormonaal egoisme en misbruik van vertrouwen.
Tussen de soep en de patatten, zelfs voor de TV! pfffffffffffff
Oud 5 september 2015, 20:36   #91
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dat noemen ze u eens 'tough love'.

Ik zie eigenlijk geen probleem. Ge wordt vader. Wees blij. In plaats van u in uw zelfmedelijden te wentelen. Ge hebt 9 maanden om u eigen te herpakken. Meer dan tijd genoeg, zou ik zeggen.
Dat is geen zelfmedelijden. Ik panikeer gewoon. Weet ge waarom? Omdat ik goed kan rekenen. We hebben momenteel elke maand over: 50 eurocent. Rara, wat zullen we over hebben wanneer er een kind bij komt? Laat staan een gezond kind. Voor hetzelfde geld is het een ziek kind dat nog veel meer zorg en geld behoeft. En gezien de huidige economische situatie denk ik ook niet dat het kindergeld zal stijgen. Integendeel. De schooltoelagen, kinderopvang, voeding, dokter, etc... worden alleen maar duurder! Ik ben realist. En in deze tijd is een realist hetzelfde als een pessimist. Vindt ge dat ik overdrijf?
Oud 5 september 2015, 20:37   #92
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Kijk, zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Mannen dienen als bron van inkomsten voor vrouwen die alles voor 't zeggen hebben van zodra ze een kleine in hun buik hebben.

Je zou eerlijk gezegd een moord moeten overwegen. Wat ga je daarvoor krijgen ? 20 jaar ? Met uw joenk zit ge even lang opgescheept. En in 't gevang moet ge tenminste niet werken voor kost en inwoon. Probeer het natuurlijk doen te lijken op doodslag, en niet "met voorbedachten rade", he. Het simpelste is bijvoorbeeld van haar kop in te slaan met een zwaar voorwerp dat voorhanden is (een beeldje of zo). Maak vooral eerst ruzie dat de buren U horen. Sla haar dan de schedel in, en ga U dan bleitend aanmelden bij de politie Ik denk dat je er met 20 jaar vanaf komt, en dat is ongeveer toch de tijd van uw leven die omzeep is met die kleine.
Ok, in 't gevang met tralies zijn er andere nadelen zoals dikke venten die uw kontje lekker vinden. Maar bon, ge moet kiezen tussen het gevang met het joenk, en het gevang met de tralies en de vieze venten.

Wa peisde ?
Ik overweeg eerder zelfmoord. Maar ik had beloofd dat ik dat niet meer zou doen, dusja...
Oud 5 september 2015, 20:37   #93
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tussen de soep en de patatten, zelfs voor de TV! pfffffffffffff
Nee NéNéke, tussen de soep en de patatten voor de TV heeft ZIJ al grappend gezegd dat ze stopte met de pil.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 20:38   #94
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nee NéNéke, tussen de soep en de patatten voor de TV heeft ZIJ al grappend gezegd dat ze stopte met de pil.
Ik zeg het u toch, ze leest enkel wat ze wilt lezen.
Oud 5 september 2015, 20:39   #95
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Wa peisde ?
Met een beeldje? Ik zal je eens iets verklappen si.....het ideale voorwerp is een voorwerp dat achteraf nooit meer kan teruggevonden worden! En wat kan er nooit teruggevonden worden? GOED nadenken hoor! Het is ZO simpel dat niemand eraan denkt.
Oud 5 september 2015, 20:40   #96
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Met een beeldje? Ik zal je eens iets verklappen si.....het ideale voorwerp is een voorwerp dat achteraf nooit meer kan teruggevonden worden! En wat kan er nooit teruggevonden worden? GOED nadenken hoor! Het is ZO simpel dat niemand eraan denkt.
Ik heb Columbo ook gezien. Een stuk ijs.
Oud 5 september 2015, 20:43   #97
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaja geef er maar een draai aan

Wat de reden ook moge wezen, neemt niet weg dat de vrouw een levend wezen is met gevoelens en rechten om haar kind later in zo goed mogelijke omstandighden op te voeden .. Dat de verwekker dat anders ziet is niet haar probleem .. like i said: dan had ie maar z'n broek moeten aanhouden!

Ts moet zich maar niet als oversekste puber gedragen, wie is hier nu degene die alleen met zijn hormonen kan redeneren? duh!

Laatst gewijzigd door bembem : 5 september 2015 om 20:44.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 20:45   #98
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog beter is natuurlijk om een mes uit ijs te maken. Ik had ooit geprobeerd om ijspijlen te maken om met een kruisboog te schieten, maar dat lukte niet goed.
Oud 5 september 2015, 20:45   #99
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaja geef er maar een draai aan

Wat de reden ook moge wezen, neemt niet weg dat de vrouw een levend wezen si met gevoelens en rechten om haar kind later in zo goed mogelijek omstandighden op te voeden .. Dat de verwekker dat anders ziet is niet haar probleem .. like i said: dan had ie maar z'n broek moeten aanhouden!

Ts moet zich maar niet als oversekste puber gedragen, wie is hier nu degene die alleen met zijn hormonen kan redeneren? duh!
Je bent fout en je weet het. Stel jezelf in mijn situatie. Jij wilt niet meteen kinderen en je was met jouw vriend overeengekomen dat hij de pil zou nemen. De mannelijke pil bestaat al langer. Mocht hij dan achter je rug plots stoppen met het nemen van die pil en je zwanger maken, hoe zou jij je dan voelen?
Natuurlijk heeft u als vrouw volledige controle over uw eigen lichaam, dat is een voordeel dat ik uiteraard niet heb als man. Snapt ge het nu of nog niet?
Oud 5 september 2015, 20:48   #100
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gaat er hier niet om om de ideale moord te plegen. Het idee is gewoon om het gewoon laten over te komen als een doodslag, een half ongeluk, en vooral geen voorbedachte rade. Als ge U bovendien nog goed gedraagt in het gevang, kan dat spel misschien na 7 of 8 jaar achter de rug zijn, terwijl ne kleine (en het wijf dat erbij hoort) U anders bij uw dingskes heeft voor meer dan 20 jaar. En bovendien hebt ge wraak genomen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be