![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lance : 5 september 2015 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergeet dat vrouwen seks met liefde associëren en zich er niet altijd van bewust zijn dat er onder mannen exemplaren bij zijn die hen enkel voor de seks willen. Het kind hoeft daar niet de dupe van te zijn, dan had de "vader" (ik noem dat een verwekker, maar soit) maar z'n banaan in z'n broek moeten houden! Eigen schuld, dikke bult!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een volwassen, gelijkwaardige relatie wordt zoiets deftig besproken, en NIET even tussen de soep en de patatten voor den TV. Dat bedoel ik. Je had je "probleem" ook net iets minder aanvallend kunnen voorgelegd hebben ipv van "verplichtingen" enz. Besef heel goed dat jouw vriendin je helemaal NIKS verplicht is. Zeker geen abortus! Ik zeg mss niet de dingen die je graag hoort he Lance, maar wel de waarheid. Zie onder ogen dat jijzelf niet je verantwoordelijkheid hebt genomen. Spijtig, heel zeker maar leer er uit! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Lance heeft duidelijk aangegeven dat de kwestie besproken was. Op eigen houtje stoppen met de pil in die situatie is hormonaal egoisme en misbruik van vertrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zie eigenlijk geen probleem. Ge wordt vader. Wees blij. In plaats van u in uw zelfmedelijden te wentelen. Ge hebt 9 maanden om u eigen te herpakken. Meer dan tijd genoeg, zou ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou eerlijk gezegd een moord moeten overwegen. Wat ga je daarvoor krijgen ? 20 jaar ? Met uw joenk zit ge even lang opgescheept. En in 't gevang moet ge tenminste niet werken voor kost en inwoon. Probeer het natuurlijk doen te lijken op doodslag, en niet "met voorbedachten rade", he. Het simpelste is bijvoorbeeld van haar kop in te slaan met een zwaar voorwerp dat voorhanden is (een beeldje of zo). Maak vooral eerst ruzie dat de buren U horen. Sla haar dan de schedel in, en ga U dan bleitend aanmelden bij de politie ![]() Ok, in 't gevang met tralies zijn er andere nadelen zoals dikke venten die uw kontje lekker vinden. Maar bon, ge moet kiezen tussen het gevang met het joenk, en het gevang met de tralies en de vieze venten. Wa peisde ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpelijk. Maar jij moet ook begrijpen dat hetgeen je schreef heel kleinerend en bijzonder vrouw-onvriendelijk overkomt! (verplichten tot abortus??)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen de soep en de patatten, zelfs voor de TV! pfffffffffffff
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Dat is geen zelfmedelijden. Ik panikeer gewoon. Weet ge waarom? Omdat ik goed kan rekenen. We hebben momenteel elke maand over: 50 eurocent. Rara, wat zullen we over hebben wanneer er een kind bij komt? Laat staan een gezond kind. Voor hetzelfde geld is het een ziek kind dat nog veel meer zorg en geld behoeft. En gezien de huidige economische situatie denk ik ook niet dat het kindergeld zal stijgen. Integendeel. De schooltoelagen, kinderopvang, voeding, dokter, etc... worden alleen maar duurder! Ik ben realist. En in deze tijd is een realist hetzelfde als een pessimist. Vindt ge dat ik overdrijf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee NéNéke, tussen de soep en de patatten voor de TV heeft ZIJ al grappend gezegd dat ze stopte met de pil.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Ik heb Columbo ook gezien. Een stuk ijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat de reden ook moge wezen, neemt niet weg dat de vrouw een levend wezen is met gevoelens en rechten om haar kind later in zo goed mogelijke omstandighden op te voeden .. Dat de verwekker dat anders ziet is niet haar probleem .. like i said: dan had ie maar z'n broek moeten aanhouden! Ts moet zich maar niet als oversekste puber gedragen, wie is hier nu degene die alleen met zijn hormonen kan redeneren? duh! Laatst gewijzigd door bembem : 5 september 2015 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog beter is natuurlijk om een mes uit ijs te maken. Ik had ooit geprobeerd om ijspijlen te maken om met een kruisboog te schieten, maar dat lukte niet goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk heeft u als vrouw volledige controle over uw eigen lichaam, dat is een voordeel dat ik uiteraard niet heb als man. Snapt ge het nu of nog niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat er hier niet om om de ideale moord te plegen. Het idee is gewoon om het gewoon laten over te komen als een doodslag, een half ongeluk, en vooral geen voorbedachte rade. Als ge U bovendien nog goed gedraagt in het gevang, kan dat spel misschien na 7 of 8 jaar achter de rug zijn, terwijl ne kleine (en het wijf dat erbij hoort) U anders bij uw dingskes heeft voor meer dan 20 jaar. En bovendien hebt ge wraak genomen.
|
![]() |
![]() |