![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Burger
|
![]() Wie kijkt er nog naar zenders?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens welk verschil zie jij nog tussen de VRT en een sportzender? Volgens mij zelfs de reclame niet meer, want het zijn renners van Soudal, voetballers van Belfius etc. Zit allemaal in de prijs van hun producten, die onnozelaars kopen en dan ook nog eens betalen langs inkom of betaal TV. De achterlijkheid slaat toe bij het zogenoemde intellect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is uiteindelijk mijn punt niet. Wel dat de kerntaak van de vrt moet zijn, het verzorgen van objectieve berichtgeving, aangevuld met waardevolle programma's waar de privé geen interesse voor heeft. Niets meer, of niets minder. BTW kijk nooit naar sportzenders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() Ik ga nooit betalen voor die rode, cultureel marxistische zender; opdoeken die handel!
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus ik herhaal: opdoeken die handel!
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft, mogen alle genres aan bod komen. Waarom zou zoiets geen plaats mogen krijgen op een echte openbare zenders?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Graag gedaan ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Für internetfähige PC und Handys muss Rundfunkgebühr bezahlt werden - das hat nun das Bundesverwaltungsgericht in Leipzig höchstinstanzlich bestätigt. Dus niet te hard roepen dat je computer het gaat overnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Een paar jaar geleden moest in Wallonié een studente kijk-en luistergeld betalen omdat ze betrapt werd toen ze op haar PC een TV-programma bekeek.
In Wallonië betalen we nog steeds kijk- en luistergeld. Dus via een ander medium kijken of luisteren haalt niets uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Omdat je dan programma's maakt voor 3 man en een paardenkop,zelf luister ik regelmatig naar Amerikaanse internet radio die mijn favoriete muziek speelt,dan kijk je eens naar de luistercijfers en zie dat er soms maar 40 mensen wereldwijd luisteren.Als iets geen draagkracht heeft moet het idealisme en hobby blijven en moet men niet janken om aan de subsidieuier te gaan liggen.
|
![]() |
![]() |