![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk ben ik jonger Piero.
Het is ver daarvoor op off gegaan. Maar ik heb hier toch maar alles en iedereen te kakken gezet waar ik me nog maar een vierde op toelegde. Tuurlijk sloeg ik de bal er al eens naast, maar dat gaf ik dan ook meteen toe. En onthoud, ik deed niet eens moeite he. Ik hoop dat uw uitspraken ook groffer mogen ontwikkelen om mij in het proces nog meer te sterken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is ook de eigenschap van de piek, namelijk dat je niet hoger kan en dus naar beneden moet. Overigens: in mijn atoomtheorie is onze evolutie slechts pas begonnen. Want die paar miljard jaar van leven stelt helemaal niks voor bij de triljoenen jaren die we voor de boeg hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan overigens ook heel sexy staan, als je het met trots weet te etaleren. Vele vrouwen vallen er voor. Laatst gewijzigd door harriechristus : 11 november 2015 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kinderen kunnen weldra geboren worden zonder erfelijke ziektes en onze levensverwachtingen zal blijven stijgen. Maar owee als iemand met geboortebeperking op de proppen komt ![]() Op de piek leven is essentiëel en daarop moeten we blijven omhoog gaan... We face infinity... En als ge valt, staat ge weer op om omhoog te gaan he harrie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo heeft de mens zijn hebzucht helemaal niet in bedwang, waar de wereld aan ten onder zal gaan. Citaat:
Citaat:
Dat heeft in China ook tot veel problemen geleid. Citaat:
Bij een piek ga je daarna omlaag. Dat is ook de dialectiek van het leven. Tegenstellingen dus. Citaat:
Citaat:
Tenzij aan de andere kant, in de hemel dus. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
https://www.google.nl/search?q=ich+b...jYKsbiPev_jagD |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik word kaal omdat door mijn hoog testosteron een natuurlijk chemisch bestanddeel zich hecht aan mijn haarzakjes. Daardoor heb ik dus een zekere uitgroei, maar blijf ik onderaan een bosaap. Het is een jammer feit, en ik overweeg haarintransplantatie. OMFG. Gisteren herinnerde ik mezelf nog maar eens aan mijn leeftijd en ik voelde een nieuwe depressie opwellen. Ik word oud harrie! Ik overweeg al een tube anti aging gel te kopen :'( Toen ik eens mijn haar afschoor zakte mijn vrirendin in een depressie, die mooie haardos is niet meer teruggekomen. Wat zou dat kosten zo'n haarintransplantatie? Laatst gewijzigd door Peche : 11 november 2015 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is uitgroei een Vlaams woord voor kaalheid? Volgens internet heb je last van uitgroei als je je haar verft. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met een keer afscheren kan de boel toch niet verdwijnen? Citaat:
Dat heb dan nog enig nut. Gun harriechristus zijn pleziertje, want Silja is zo'n lekker diertje.... ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja uitgroei is al bijna kaal he. Citaat:
Citaat:
Luister wat naar Russell Brand op youtube om Silja te vergeten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Wel, ik ben hier door bepaalde mensen wel eens verbaasd van hun kunsten.
De beste discussies zijn echter jammer genoeg gevoerd, en waar het nu heet is, ga ik me niet verbranden. Ge hebt wel wijsheid in U. Maar als ik U vraag, op wat legt ge ze het meeste toe? Wat zou ge dan antwoorden? Wat boeit U meest in het leven en hoe heeft die interesse het meeste impact op U gehad? |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er gaat niks boven een jong, mooi, zacht. lief velletje. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Ja, dat voordeel heb je wel met hoeren.
In een monogame relatie wordt dat velleke alleen maar ouder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Socrates dacht daar anders over. Zelfkennis was voor hem het begin van alle wijsheid. En dan begon hij een discussie met sofisten (gefingeerd natuurlijk) waarmee hij hen in het nauw dreef, met zogenaamd rationele argumenten. Volslagen idiote vergelijkingen en krompraterij. Laten we daar maar van afzien. Laatst gewijzigd door Piero : 12 november 2015 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Wel Piero... Over synchroniciteit gesproken.
Zeg nog eens wat meer over Socrates. Trouwens. Zo diep waren de vragen niet. Er schoot je vast wat te binnen, maar je durft wellicht niet sharen. ![]() |
![]() |
![]() |