![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Gewoon een BELGA bericht overtypen kan iedereen...
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niettegenstaande er een indexsprong was in 2015, stegen & stijgen de prijzen v.d. dagelijkse consumptiegoederen nog altijd.
??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Staatssecretaris
|
![]() Krisje Peeters zal er nog gauw een tweede indexsprong doorjagen. Want we leven toch nog altijd boven onze stand.
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee, de indexsprong als een vorm van boetedoening. Past bij de christelijke moraal ivm met boetedoening en soberheid.
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoop doet leven.
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Partijvoorzitters, burgemeesters en parlementairen worden verkozen. Belgique zit vol van het soort dat daar al bijna twee eeuwen goed geld aan heeft verdiend, maar d�*�*r piep jij natuurlijk niet over, want dat waren "de goeien". Wat "het politieke spectrum" gaat doen, met of zonder stekkertrekker, is koffiedik kijken. Demonen en peterke hebben zich, in hun roodgloeiende eigenwaan, al eerder zwaar miskeken. De enige die er de buik té vol van zou kunnen krijgen en de pijp voortijdig aan Maarten zou kunnen geven is (in mijn ogen) Michel. Maar zelfs d�*n is de grote vraag wie "de rest van dat politieke spectrum" is die "Bartje en zijn acolieten" uit het politieke spectrum zal kunnen/willen knikkeren. Ik ben (en blijf) er van overtuigd dat het niet de Vlaams-nationalisten zullen zijn die Belgique (mogen) splisten. Zelfs een referendum voorstellen over "Het voortbestaan van Belgique" zal hen nooit toegelaten worden. Idem met het confederalisme. Ook dat zal uit een andere dan de Vlaams-nationalistische hoed getoverd worden. Laat de Franstalige vakbonden maar doen wat ze denken te moeten doen. Als Deborsu schrik begint te krijgen voor de gevolgen hoef ik nergens van wakker te liggen. 'The ties that bind" worden in Belgique niet vernield door de Vlaams-nationalisten maar door de Franstaligen. Altijd opnieuw. Meer dan een eeuw geleden liet er al iemand aan le roi weten dat er geen Belgen waren maar Vlamingen en Walen. Dat was ook geen Vlaams-nationalist maar een Waal. Een Waal én actief in de Waalse vakbond....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 31 mei 2016 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vind jij daar juist erg aan ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb zo'n vermoeden dat je niet goed rond je kijkt wanneer je in het buitenland komt.
![]() |
#93 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hun argument om te zeggen dat de belastingen te laag zijn ingeschat is letterlijk "We zijn het aan de SP.A gaan vragen en die hebben dat gezegd." Ik heb het eens uitgerekend, het gemiddelde inkomen van een koppel volgens de laatste cijfers is 3572, maar een van de argumenten is dat het voorbeeld van 3200 niet klopt. Zo van de pot gerukt lijkt mij dat dan toch niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een 2de indexsprong voor de kindertoelagen.
D�*t hebben ze lang verzwegen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Gouverneur
|
![]() http://www.knack.be/nieuws/belgie/ni...al-758309.html
't Is zover. Na Dehaene moesten we met twee gaan werken. Hoe we het nu gaan fixen ? Vermoedelijk de kinderen van school houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat niet één woord over een tweede indexsprong in het artkel waarvan hij de link geeft. Niet één. Het komt dus, eens te meer, uit zijn bedrieglijke fantasie. Waar het artikel wél over gaat is een omschrijving die opnieuw opduikt maar waar demonen, geen letter van in de mond neemt. Citaat:
Maar dat was demonen, uiteraard, niet opgevallen. Dit is een oude draad. Een jaar later blijkt dat de Vlaamse regering de enige is die een sluitende begroting op tafel kan leggen. Wedden dat demonen "betrouwbaarder" cijfers heeft?
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Demonen zal content zijn. De werklozen en gepensioneerden daarentegen.... Gelukkig komen na de verkiezingen de sossen weer aan de macht. Die maken geen putten en heffen ook geen belastingen.....
![]() |