![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Beetje gezond boeren verstand AUB
De Jeugdinstelling zal toch wel en X aantal tijd geprobeerd hebben de situatie/ het meisje onder controle te krijgen. Wat hen gezien hun specialitijd onbegrijpelijk dus duidelijk niet lukte. De politie werd opgeroepen, hoeveel tijd nam het in beslag tot de politie ter plaatse was, hoeveel tijd heeft de politie besteed om het meisje samen met personeel van de Jeugdinstelling geprobeerd de situatie met het meisje in goede bannen te lijden voordat het Snelle Response Team op geroepen werd. Hoe lang duurde het tot het het Snelle Response Team ter plaatse was. Gelet op de verstreken tijd waar men er niet in geslaagd was het meisje te bedaren heeft het Snelle Response Team gekozen om het meisje fysiek uit te schakelen met minimum schade, een blauwen plek. Wat kan nu onjuist zijn geweest. Het lijkt er sterk op dat die genen die niet instaat waren te doen wat ze moesten doen, nu een paraplusysteem hanteren om hun onkunde te verbergen. Of durfden ze niets ondernemen op dat het meisje 14 jaar was, oorlog vluchteling en lieten ze de hete patten door het Snelle Response Team uit het vuur halen. Om hen nadien te beschuldigden! De wereld van de politiek correcte maakt dat niets meer functioneert zoals het zou moeten, De verantwoordelijkheden verlegt worden en dat is hier terug duidelijk vind ik persoonlijk. Het Snelle Response Team heeft niet alleen kogelvrije vesten nodig meer ook olifanten huid om alle verwijten die hen toegestuurd worden aan te kunnen. In zo een maatschappij zou ik voor geen geld van de wereld de functie bij Het Snelle Response Team aanvaarde, de hete aardappelen voor anderen uit het vuur halen en dan nog pek over je krijgen, neen bedankt hoor.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. hoe voorspelbaar de reacties op dit forum, telkens wanneer rechts geen blijf weet met de gevolgen van hun bigoterie en de gazettenklap van hun aanvoerders : een kind afknallen > puik gedaan ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 11 november 2015 om 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
.. psst .. tussen jou en mij : de Amerikanen zijn nooit op de maan geweest .. ![]() .. vier Beaufort astemblief .. .. Beetje gezond boeren verstand ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 11 november 2015 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig is dat wijkagent, zij doen veel nuttig werk en staan heel dicht bij de burger. Een wijkagent zal dus zelden of nooit een proces uitschrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever heeft tenminste de ballen om zijn eigen politiemensen te verdedigen tegen al die boomknuffelaars. Wees er maar zeker van dat een overgrote meerderheid van de burgemeesters/politici op zo'n moment hun kar zouden keren en ofwel oorverdovend stil zouden zijn ofwel leukweg mee zouden doen met de critici. Ik denk dan aan politici als Tobback, Van Quickenborne, Landuyt, JVDL, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reactie van die clowns/opvoeders van die instelling is ook wel een grap. Zelf waren ze te zwak of te laf om de situatie te ontmijnen en als ze politie dan komt en de situatie volgens eigen inzicht oplost dan gaan ze nog kritiek spuien in de media samen met de rest van het linkse establishment.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Anders ben je gewoon uit je nek aan het l*llen natuurlijk.
![]() |
![]() |
#94 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vraag maar eens aan een ervaren portier wat de gevaarlijkste dingen zijn in zo'n omgeving. Naast vuurwapens zal gebroken glas altijd in de top 3 staan.
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 11 november 2015 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat hier zo'n reactie op komt is volgens mij voornamelijk omdat het in Antwerpen was. Wst zou je reactie zijn mocht dit in Gent of Brussel gebeuren. Dat de mensen van instelling eerst de politie erbij halen ( omdat ze zelf de situatie niet meer te baas waren), on vervolgens commentaar te geven op de politie op deze manoer gaat er los over. De instelling zelf zou toch expert moeten zijn in het inspreken op het kind, niet de politie
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel niets over een of andere kogel, net zoals ik oordeel. Ik stel nogmaals iets vast, nl. dat de opvoeders die beroep deden op de politie, nadien die politie beschuldigen ongepast te hebben gereageerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |