![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er helemaal niets staat, dan betekent ook iets. Namelijk niets. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De andere mogelijkheden worden echter nogal straf uitgeschakeld. Dat is (bijna, toegegeven) een bewijs uit het ongerijmde. Geef anders maar eens een andere valabele reden waarom een bende (meerdere personen), die bezig waren met heel wat materieel (wapens, auto's ...) bezig waren op een manier waarvan toch een aantal criminelen/kompanen/... mogelijks niet zo gelukkig waren en bijgevolg bereid om te klappen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Integendeel, u hebt de arrogantie om mij te vertellen hoe ik een post van Schoof moet interpreteren. U gelooft letterlijk in het OT, en uw oer conservatie opinies zijn daar op geïnspireerd. U gelooft echt dat Noach heeft bestaan. Als u dat niet gelooft, wel het staat u vrij te ontkennen. Overigens zijn de Noachitische geboden zeer compatibel met de islam. Het is dan ook niet toevallig dat er een speciale soera is over Noach. Tenslotte bent u het die regelmatig uw afschuw uit over atheïsten, zoals in de thread over de big bang theorie. Daar reageert u zo op een post van klein licht: Het verschil is dat uw onzin over de "oer-tet" door u nu uit uw duim is gezogen. Bovendien, ik "verplicht" niemand tot wat dan ook. Maar ik pik het niet allerlei verwijten naar mijn hoofd geslingerd te krijgen omdat ik de vragen rond de Big Bang wil connecteren met het God-begrip uit de Hebreeuwse Bijbel. En daarbij dring ik niemand ook maar iets op. Ik ervaar dit doodeenvoudig als hatelijke atheistische onverdraagzaamheid. Terwijl er niets verkeerd was aan de post van klein licht. Maar u verdraagt geen enkel commentaar op uw geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Het niet de eerste keer dat ge hier een draad begint met een complottheorie: Nieuwe mythe of doffe ellende: zelfmoord co-piloot was islam-bekeerling ? Deze was ook van u. Proficiat daarvoor. En het interessant om die nog eens te lezen en te vergelijken met deze draad. Toen ge op die draad tegenkanting kreeg zijt ge uw staart beginnen intrekken, en zijt ge u gaan verschuilen achter 'vrij meningsuiting'. Zo laf... En toen dat iedereen het op die draad het erover eens was dat het een kwakkel was dat Lubitz een moslim was, en er geen internationaal complot was om dat in de doofpot te steken, was er 1 forummer die hardnekkig bleef beweren dat het een complot was. En rarara, wie was dat? Inderdaad, knuppel: Welk nieuws hier ook over zal komen, een depressie kan NOOIT een massamoord verklaren. De co-piloot heeft, welbewust, onmiddellijk de daling ingezet nadat er niemand meer beschikbaar was om in te grijpen. Dat doet alleen een gek. En niet de eerste de beste gek maar een religieuze gek. (...) "Men" heeft de moordenaar van Pim Fortuyn ook proberen mooi te praten door hem niet toerekeningsvatbaar te verklaren. Het motief achter die moord is en blijft echter dat Fortuyn de Islam bekritiseerde. Dat was eveneens het motief voor de moord op Van Gogh. En die is dan verontwaardigd dat ik hem een conspiracynut noemde. ![]() Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 november 2015 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een forum zoals dit hier is het best dat iemand zoals u wordt genegeerd. Wat ik voortaan dan ook doe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben niet agressief en pissig. Ik ben zeer beleefd en correct. Ook tegen gelovigen. Soms zit ik hier gelovigen zelfs te verdedigen tegen atheïsten. ECHT WAAR! ![]() Maar ... als u onbeschoft bent tegen mij , dan geef ik u gewoon een koekje van eigen deeg. Zo simpel is het. Ik ben er zeker van dat u de volgende keer 2x zal nadenken eer dat u de noodzaak voelt om iemand hier de les zal spellen. Ik heb u een wijze levensles bijgebracht, en eigenlijk zou ik uw ouders moeten factureren, want ik doe eigenlijk hun job. Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 november 2015 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet de eerste noch de laatste in wiens negeerbox geertvdb verdwijnt. Met iemand die anderen zijn eigen woorden in de mond legt, en die daarna aanvalt is het onmogelijk om een zinnige discussie te voeren.
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Maar in vergelijking met een hetero-relatie vind ik homofilie niet evenwaardig. Of men het nu graag hoort of niet, ook in deze tijd is de kern van de samenleving nog steeds een gezin dat steunt op een stabiele liefdevolle relatie tussen een man en een vrouw. Of wat u vertelt over de wetenschappelijke verklaring voor de oorzaak van homofilie: En dat ondanks verwoed gewroet van een aantal wetenschappers die toevallig ook homofiel waren. Ik denk dat het veeleer gaat om psychologische reacties tijdens de kinderjaren op bepaalde gebeurtenissen of toestanden. Soms kunnen die met een relatief grote zekerheid worden aangewezen maar lang niet altijd. Of wat u hier verteld, ongetwijfeld zullen uw homo vrienden er hartelijk om kunnen lachen: Het politiek-correct gedoe kan inderdaad zeer bizarre vormen aannemen. Je hoeft je niet eens vijandig uit te laten tegenover homofilie. Gewoon nog maar zeggen dat dergelijk soort houding u eerder afstoot dan aantrekt is reeds genoeg. Ongetwijfeld hebt u zeer hartelijke en vriendschappelijke relaties met homo. Yeah right! En ik kan hier ook een hele waslijst pasten van beledigingen die u post naar andere forummers. Oa. hebt u dit geschreven: Daarvoor komt hetgeen u hier uit uw toetsenbord klopt veel te primitief en te dom over. Is dat fatsoenlijk? Wie heeft u manieren geleerd? En dan bent u verontwaardigd als ik u lik op stuk geef! Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 november 2015 om 01:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Ik doe dat nooit. Ik vind dat kinderachtig. Ik ga iedereen met open vizier tegemoet. PS ik wacht nog altijd op 1 hard bewijs voor uw complottheorieën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd....De enige uitspraak die jij Quercus in de mond legt, en daarna verwijt, is nergens terug te vinden. Ik raad je aan om je beschuldigingen voortaan met een link te bewijzen.
Je kan de betreffende belediging melden aan de moderatie. Tenminste als je kan bewijzen dat Quercus zou hebben geschreven wat jij hem aanwrijft .... Ik garandeer je dat je (niet alleen....) van een koude kermis zult thuiskomen met je melding. De belediging die jij Quercus verwijt betreft namelijk niet jou als persoon maar de onzin die jij uitkraamt. En dat mag. Nog dit. Het is (niet alleen...) dom om iemand ergens van te beschuldigen dat je niet kan bewijzen. Dat wordt "liegen" genoemd. Is dat fatsoenlijk? Wie heeft jou manieren geleerd?
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergist je.
Het zijn verstandige mensen die (met recht en reden) gebruik maken van de negeerfunctie. Omdat JIJ hen slechte verliezers noemt klopt dat nog niet. En nu vlieg jij voor mij even vierkant de vergeetput in als voor Quercus en Zipper. Je kan uiteindelijk lekker in discussie gaan met iemand waar je het volmondig mee eens bent. Jezelf. Veel plezier gewenst.
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veeg het schuim van je lippen, bedaar, drink een glaasje water en herpak je. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Om even ter recapituleren, het is uiteindelijk allemaal hier mee begonnen: onze schuimbekkende geertvdb reageerde zeer verbolgen op de openingsboodschap van Schoof. Ik vond dat nogal eigenaardig. Niets vermoedend gaf ik t.a.v. geertvdb volgend boodschapje: Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||
|
![]() Citaat:
Ik weet niet welke uitspraak ge bedoelt dus ik kan u de link niet geven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wacht nog altijd op uw bewijzen voor volgende complotten waar ge in gelooft: Bende van Nijvel Dutroux moord op Pim Fortuin Lubniz Is er eigenlijk een complottheorie waar ge niet in gelooft? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Dat doen tabloids ook. Ze schrijven niet: Koen Wauters heeft een affaire! Nee, ze schrijven: Heeft Koen Wauters een affaire? Zo laf. (PS Ik denk niet dat Koe Wauters een affaire heeft, het is een fictief voorbeeld) Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 november 2015 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |