Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2015, 18:09   #81
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Schoofje verweet nochtans nog maar net iemand in een andere draad dat de link ontbrak....
Als er bij staat "ik herinner me ...", dan betekent dat iets.

Als er helemaal niets staat, dan betekent ook iets. Namelijk niets.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 18:36   #82
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Het is een mogelijkheid.

Echter, uw manier van redenering en conclusietrekking is op niks substantieel gebaseerd.

Dit is kroegpraat, niet meer of minder.
Het is inderdaad een mogelijkheid, tussen de andere mogelijkheden.
De andere mogelijkheden worden echter nogal straf uitgeschakeld.

Dat is (bijna, toegegeven) een bewijs uit het ongerijmde.

Geef anders maar eens een andere valabele reden waarom een bende (meerdere personen), die bezig waren met heel wat materieel (wapens, auto's ...) bezig waren op een manier waarvan toch een aantal criminelen/kompanen/... mogelijks niet zo gelukkig waren en bijgevolg bereid om te klappen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 26 november 2015, 18:55   #83
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Waar haalt u dat? U maakt van iemand een bepaald imago en de betrokkene moet dan daar aan beantwoorden. U hebt echt dictatoriale trekjes. Marie Daenen heeft inderdaad gelijk wanneer ze uw discours als volgt omschrijft:
Ik heb helemaal geen dictatoriale trekjes. Zeg ik u wat u moet doen? Neen!
Integendeel, u hebt de arrogantie om mij te vertellen hoe ik een post van Schoof moet interpreteren.

U gelooft letterlijk in het OT, en uw oer conservatie opinies zijn daar op geïnspireerd. U gelooft echt dat Noach heeft bestaan.
Als u dat niet gelooft, wel het staat u vrij te ontkennen.

Overigens zijn de Noachitische geboden zeer compatibel met de islam. Het is dan ook niet toevallig dat er een speciale soera is over Noach.

Tenslotte bent u het die regelmatig uw afschuw uit over atheïsten, zoals in de thread over de big bang theorie. Daar reageert u zo op een post van klein licht:

Het verschil is dat uw onzin over de "oer-tet" door u nu uit uw duim is gezogen. Bovendien, ik "verplicht" niemand tot wat dan ook. Maar ik pik het niet allerlei verwijten naar mijn hoofd geslingerd te krijgen omdat ik de vragen rond de Big Bang wil connecteren met het God-begrip uit de Hebreeuwse Bijbel. En daarbij dring ik niemand ook maar iets op. Ik ervaar dit doodeenvoudig als hatelijke atheistische onverdraagzaamheid.

Terwijl er niets verkeerd was aan de post van klein licht. Maar u verdraagt geen enkel commentaar op uw geloof.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 18:56   #84
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Hewel, geef mij dan eens één zinnige reden waarom het dossier naar het zuiden van het land moest vertrekken, zelfs alle bijkomende taalmoeilijkheden die dat meebracht terzijde gelaten???
Kunt gij mij het zeggen?

Was het een complot?
Oud 26 november 2015, 18:59   #85
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Opnieuw duidelijk éénzijdige en overdreven weergave om de waarheid in te verdrinken...
Ik wacht nog altijd op de antwoorden op de volgende vragen:

Wie legt mij in de luren?

Waarom ben ik gecorrumpeerd?
Oud 26 november 2015, 19:09   #86
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is inderdaad een mogelijkheid, tussen de andere mogelijkheden.
De andere mogelijkheden worden echter nogal straf uitgeschakeld.

Dat is (bijna, toegegeven) een bewijs uit het ongerijmde.

Geef anders maar eens een andere valabele reden waarom een bende (meerdere personen), die bezig waren met heel wat materieel (wapens, auto's ...) bezig waren op een manier waarvan toch een aantal criminelen/kompanen/... mogelijks niet zo gelukkig waren en bijgevolg bereid om te klappen.

.
Het is aan u om te bewijzen. Gij beschuldigt, gij moet bewijzen.

Het niet de eerste keer dat ge hier een draad begint met een complottheorie:
Nieuwe mythe of doffe ellende: zelfmoord co-piloot was islam-bekeerling ?
Deze was ook van u. Proficiat daarvoor.

En het interessant om die nog eens te lezen en te vergelijken met deze draad.

Toen ge op die draad tegenkanting kreeg zijt ge uw staart beginnen intrekken, en zijt ge u gaan verschuilen achter 'vrij meningsuiting'. Zo laf...

En toen dat iedereen het op die draad het erover eens was dat het een kwakkel was dat Lubitz een moslim was, en er geen internationaal complot was om dat in de doofpot te steken, was er 1 forummer die hardnekkig bleef beweren dat het een complot was. En rarara, wie was dat? Inderdaad, knuppel:

Welk nieuws hier ook over zal komen, een depressie kan NOOIT een massamoord verklaren.

De co-piloot heeft, welbewust, onmiddellijk de daling ingezet nadat er niemand meer beschikbaar was om in te grijpen. Dat doet alleen een gek. En niet de eerste de beste gek maar een religieuze gek.
(...)

"Men" heeft de moordenaar van Pim Fortuyn ook proberen mooi te praten door hem niet toerekeningsvatbaar te verklaren. Het motief achter die moord is en blijft echter dat Fortuyn de Islam bekritiseerde. Dat was eveneens het motief voor de moord op Van Gogh.

En die is dan verontwaardigd dat ik hem een conspiracynut noemde.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 november 2015 om 19:11.
Oud 26 november 2015, 20:19   #87
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik heb helemaal geen dictatoriale trekjes. Zeg ik u wat u moet doen? Neen!
Integendeel, u hebt de arrogantie om mij te vertellen hoe ik een post van Schoof moet interpreteren.

U gelooft letterlijk in het OT, en uw oer conservatie opinies zijn daar op geïnspireerd. U gelooft echt dat Noach heeft bestaan.
Als u dat niet gelooft, wel het staat u vrij te ontkennen.

Overigens zijn de Noachitische geboden zeer compatibel met de islam. Het is dan ook niet toevallig dat er een speciale soera is over Noach.

Tenslotte bent u het die regelmatig uw afschuw uit over atheïsten, zoals in de thread over de big bang theorie. Daar reageert u zo op een post van klein licht:

Het verschil is dat uw onzin over de "oer-tet" door u nu uit uw duim is gezogen. Bovendien, ik "verplicht" niemand tot wat dan ook. Maar ik pik het niet allerlei verwijten naar mijn hoofd geslingerd te krijgen omdat ik de vragen rond de Big Bang wil connecteren met het God-begrip uit de Hebreeuwse Bijbel. En daarbij dring ik niemand ook maar iets op. Ik ervaar dit doodeenvoudig als hatelijke atheistische onverdraagzaamheid.

Terwijl er niets verkeerd was aan de post van klein licht. Maar u verdraagt geen enkel commentaar op uw geloof.
U blijft maar schandalige onzin uitbraken. Net zoals u, zeer brutaal en dictatoriaal, hier zit te pontificeren alsof u weet wat ik allemaal denk. Met de hatelijke onverdraagzaamheid waarvan u blijk geeft is elk rustig gesprek tussen een niet-gelovige en een gelovige totaal onmogelijk. Gewoon omdat u verschrikkelijk pissig en agressief wordt wanneer u tegenover iemand komt te staan die uw mening niet deelt. Ik kom heel veel in atheïstische kringen. Zij kennen mijn mening en ik de hunne en de relaties zijn hartelijk en hoffelijk. Kortom langs weerszijden is er respect. Op dat punt schiet u schromelijk tekort. U gedraagt zich als een uitermate lompe boer.
Op een forum zoals dit hier is het best dat iemand zoals u wordt genegeerd. Wat ik voortaan dan ook doe.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 00:28   #88
geertvdb

Standaard

Citaat:
U blijft maar schandalige onzin uitbraken. Net zoals u, zeer brutaal en dictatoriaal, hier zit te pontificeren alsof u weet wat ik allemaal denk. Met de hatelijke onverdraagzaamheid waarvan u blijk geeft is elk rustig gesprek tussen een niet-gelovige en een gelovige totaal onmogelijk. Gewoon omdat u verschrikkelijk pissig en agressief wordt wanneer u tegenover iemand komt te staan die uw mening niet deelt. Ik kom heel veel in atheïstische kringen. Zij kennen mijn mening en ik de hunne en de relaties zijn hartelijk en hoffelijk. Kortom langs weerszijden is er respect. Op dat punt schiet u schromelijk tekort. U gedraagt zich als een uitermate lompe boer.
Op een forum zoals dit hier is het best dat iemand zoals u wordt genegeerd. Wat ik voortaan dan ook doe.
Ik kom hier net om opinies te vinden die ik niet deel. Dat is de uitdaging. Met iemand discussiëren die dezelfde mening heeft als ik, dat is saai. En trouwens, niemand heeft dezelfde mening als ik, god zij dank.

Ik ben niet agressief en pissig. Ik ben zeer beleefd en correct. Ook tegen gelovigen. Soms zit ik hier gelovigen zelfs te verdedigen tegen atheïsten. ECHT WAAR!
Maar ... als u onbeschoft bent tegen mij , dan geef ik u gewoon een koekje van eigen deeg. Zo simpel is het.

Ik ben er zeker van dat u de volgende keer 2x zal nadenken eer dat u de noodzaak voelt om iemand hier de les zal spellen.
Ik heb u een wijze levensles bijgebracht, en eigenlijk zou ik uw ouders moeten factureren, want ik doe eigenlijk hun job.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 november 2015 om 00:31.
Oud 27 november 2015, 00:47   #89
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Groot gelijk!
Het is niet de eerste noch de laatste in wiens negeerbox geertvdb verdwijnt. Met iemand die anderen zijn eigen woorden in de mond legt, en die daarna aanvalt is het onmogelijk om een zinnige discussie te voeren.
Oud 27 november 2015, 00:49   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
niemand heeft dezelfde mening als ik, god zij dank.
Oud 27 november 2015, 00:51   #91
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geert vdb
Ik ben er zeker van dat u de volgende keer 2x zal nadenken eer dat u de noodzaak voelt om iemand hier de les zal spellen.
Ik heb u een wijze levensles bijgebracht, en eigenlijk zou ik uw ouders moeten factureren, want ik doe eigenlijk hun job.
Pretentie is het mooiste bewijs van domheid.
Oud 27 november 2015, 01:10   #92
geertvdb

Standaard

Citaat:
Ik misken evenzeer niemand het recht om holebi te zijn. Meer nog ik heb met meerdere onder hen een heel hartelijke en vriendschappelijke relatie. .
Ja ja, vinden uw homo vrienden het ook leuk als u volgende zaken tegen hen vertelt (wat u hier durft te schrijven):

Maar in vergelijking met een hetero-relatie vind ik homofilie niet evenwaardig. Of men het nu graag hoort of niet, ook in deze tijd is de kern van de samenleving nog steeds een gezin dat steunt op een stabiele liefdevolle relatie tussen een man en een vrouw.

Of wat u vertelt over de wetenschappelijke verklaring voor de oorzaak van homofilie:

En dat ondanks verwoed gewroet van een aantal wetenschappers die toevallig ook homofiel waren. Ik denk dat het veeleer gaat om psychologische reacties tijdens de kinderjaren op bepaalde gebeurtenissen of toestanden. Soms kunnen die met een relatief grote zekerheid worden aangewezen maar lang niet altijd.

Of wat u hier verteld, ongetwijfeld zullen uw homo vrienden er hartelijk om kunnen lachen:
Het politiek-correct gedoe kan inderdaad zeer bizarre vormen aannemen. Je hoeft je niet eens vijandig uit te laten tegenover homofilie. Gewoon nog maar zeggen dat dergelijk soort houding u eerder afstoot dan aantrekt is reeds genoeg.

Ongetwijfeld hebt u zeer hartelijke en vriendschappelijke relaties met homo. Yeah right!

En ik kan hier ook een hele waslijst pasten van beledigingen die u post naar andere forummers. Oa. hebt u dit geschreven:
Daarvoor komt hetgeen u hier uit uw toetsenbord klopt veel te primitief en te dom over.
Is dat fatsoenlijk? Wie heeft u manieren geleerd?
En dan bent u verontwaardigd als ik u lik op stuk geef!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 november 2015 om 01:11.
Oud 27 november 2015, 01:13   #93
geertvdb

Standaard

Citaat:
Groot gelijk!
Het is niet de eerste noch de laatste in wiens negeerbox geertvdb verdwijnt. Met iemand die anderen zijn eigen woorden in de mond legt, en die daarna aanvalt is het onmogelijk om een zinnige discussie te voeren.
Slechte verliezers gebruiken de negeerbox.

Ik doe dat nooit. Ik vind dat kinderachtig.

Ik ga iedereen met open vizier tegemoet.

PS ik wacht nog altijd op 1 hard bewijs voor uw complottheorieën.
Oud 27 november 2015, 01:43   #94
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vreemd....De enige uitspraak die jij Quercus in de mond legt, en daarna verwijt, is nergens terug te vinden. Ik raad je aan om je beschuldigingen voortaan met een link te bewijzen.

Je kan de betreffende belediging melden aan de moderatie. Tenminste als je kan bewijzen dat Quercus zou hebben geschreven wat jij hem aanwrijft ....

Ik garandeer je dat je (niet alleen....) van een koude kermis zult thuiskomen met je melding. De belediging die jij Quercus verwijt betreft namelijk niet jou als persoon maar de onzin die jij uitkraamt. En dat mag.

Nog dit.
Het is (niet alleen...) dom om iemand ergens van te beschuldigen dat je niet kan bewijzen. Dat wordt "liegen" genoemd.
Is dat fatsoenlijk?
Wie heeft jou manieren geleerd?
Oud 27 november 2015, 01:57   #95
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Slechte verliezers gebruiken de negeerbox.
Je vergist je.
Het zijn verstandige mensen die (met recht en reden) gebruik maken van de negeerfunctie. Omdat JIJ hen slechte verliezers noemt klopt dat nog niet.

En nu vlieg jij voor mij even vierkant de vergeetput in als voor Quercus en Zipper. Je kan uiteindelijk lekker in discussie gaan met iemand waar je het volmondig mee eens bent. Jezelf.

Veel plezier gewenst.
Oud 27 november 2015, 08:05   #96
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is aan u om te bewijzen. Gij beschuldigt, gij moet bewijzen.

Het niet de eerste keer dat ge hier een draad begint met een complottheorie:
Nieuwe mythe of doffe ellende: zelfmoord co-piloot was islam-bekeerling ?
Deze was ook van u. Proficiat daarvoor.
...
Dat was helemaal geen complottheorie. Dat was een vraag.

Veeg het schuim van je lippen, bedaar, drink een glaasje water en herpak je.

.

Oud 27 november 2015, 10:36   #97
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je vergist je.
Het zijn verstandige mensen die (met recht en reden) gebruik maken van de negeerfunctie. Omdat JIJ hen slechte verliezers noemt klopt dat nog niet.

En nu vlieg jij voor mij even vierkant de vergeetput in als voor Quercus en Zipper. Je kan uiteindelijk lekker in discussie gaan met iemand waar je het volmondig mee eens bent. Jezelf.

Veel plezier gewenst.

Om even ter recapituleren, het is uiteindelijk allemaal hier mee begonnen: onze schuimbekkende geertvdb reageerde zeer verbolgen op de openingsboodschap van Schoof. Ik vond dat nogal eigenaardig. Niets vermoedend gaf ik t.a.v. geertvdb volgend boodschapje:

Citaat:
Och, beschouw Schoof zijn boodschap niet als een formele aanklacht. Hij is tenslotte geen onderzoeksrechter. Beschouw het veeleer als een soort retorische vraag.
Hierop reageerde geertvdb als door een wesp gestoken:

Citaat:
Excuseer? Ik zal wel zelf beslissen hoe ik schoof zijn bijdragen hier 'beschouw'. Ik heb advies van anderen daarbij niet nodig. En zeker niet van iemand zoals u, met een obscure fundamentalistische godsdienst.
Het is mij nog steeds een raadsel wat in mijn berichtje zo aanstootgevend was dat betrokkene het nodig vond er zelfs religie bij te sleuren.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 13:28   #98
geertvdb

Standaard

Citaat:
Vreemd....De enige uitspraak die jij Quercus in de mond legt, en daarna verwijt, is nergens terug te vinden. Ik raad je aan om je beschuldigingen voortaan met een link te bewijzen.
Ik verwijt hem niets. Hij heeft recht op zijn opinie. Maar ik wil gewoon bewijzen dat hij hier onzin verkoopt. Namelijk dat hij niets tegen homo's heeft 'op zich'. Want hij heeft veel homo vrienden. Ik geloof er niets van.
Ik weet niet welke uitspraak ge bedoelt dus ik kan u de link niet geven.
Citaat:
Je kan de betreffende belediging melden aan de moderatie. Tenminste als je kan bewijzen dat Quercus zou hebben geschreven wat jij hem aanwrijft ....
Welke belediging? Gij spreekt echt in raadsels. Leest gij wel wat ik schrijf?
Citaat:

Ik garandeer je dat je (niet alleen....) van een koude kermis zult thuiskomen met je melding. De belediging die jij Quercus verwijt betreft namelijk niet jou als persoon maar de onzin die jij uitkraamt. En dat mag.
Waarover hebt ge het??
Citaat:
Nog dit.
Het is (niet alleen...) dom om iemand ergens van te beschuldigen dat je niet kan bewijzen. Dat wordt "liegen" genoemd.
Is dat fatsoenlijk?
Wie heeft jou manieren geleerd?
Gij moet dat juist zeggen! Gij doet hier niets anders dan loze beschuldigingen uiten zonder bewijs.
Ik wacht nog altijd op uw bewijzen voor volgende complotten waar ge in gelooft:
Bende van Nijvel
Dutroux
moord op Pim Fortuin
Lubniz

Is er eigenlijk een complottheorie waar ge niet in gelooft?
Oud 27 november 2015, 13:29   #99
geertvdb

Standaard

Citaat:
Je vergist je.

En nu vlieg jij voor mij even vierkant de vergeetput in als voor Quercus en Zipper. .
Oi oei oei, dat vind ik heel erg!
Oud 27 november 2015, 13:31   #100
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat was helemaal geen complottheorie. Dat was een vraag.

Veeg het schuim van je lippen, bedaar, drink een glaasje water en herpak je.

.
Natuurlijk.

Dat doen tabloids ook.

Ze schrijven niet:

Koen Wauters heeft een affaire!

Nee, ze schrijven: Heeft Koen Wauters een affaire?

Zo laf.

(PS Ik denk niet dat Koe Wauters een affaire heeft, het is een fictief voorbeeld)

Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 november 2015 om 13:49.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be