![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Ben jij echt zo naief om te geloven dat doodrijders, zuiplappen en snelheidsduivels hun gedrag gaan veranderen door een 5-jaarlijks test?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is het niet van de pot gerukt dat men langs alle kanten de mensen tracht aan het werk te krijgen terwijl men langs de andere kant de jeugd ontmoedigd om één stap buiten de deur te zetten? Dure rijbewijzen, hoge verzekeringen, torenhoge boetes.... Je zou voor minder onderduiken in de werkloosheid/ziekenkas en of OCMW. Plastrons achter een bureau durven de hele economie opofferen aan de illusie van meer veiligheid voor het individu.... Verstand op nul. Op het einde van de maand loon op de rekening - alles in orde..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
De zoektocht naar een job beperkt zich dus tot de buslijn voor ons deur. meer dan voldoende zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zal dat niet alle dodelijke ongevallen wegwerken, maar ook die duizend en een snelheidsbeperkingen gaan dat niet doen. Een jongeling die na het stappen samen met zijn vrienden aan 170 op een boom knalt op een baan met een snelheidsbeperking van 90 Km/u, die ga niet minder dood zijn wanneer ze de snelheidsbeperking daar verlagen naar 70 Km/u hoor. Daarentegen zou meer rijervaring hem misschien hebben behoed van tegen die boom te knallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Volgens u zijn alle mensen te dom om dood te kloppen nietwaar?
Ik mag nu wel uit de biecht klappen, voor volgende feiten zullen ze me wel niet meer komen oppakken.... Hier Johan, al meer dan 30 jaar getrouwd met de beste vrouw van de wereld, een jaartje ouder wel maar dat zou je niet zeggen (ik zie er veel slechter uit...) Vrouwlief had al een wagen en rijbewijs vanaf haar 18 jaar. Geen ENKELE keer heeft zij met haar wagen gereden als we beiden ergens naartoe reden. En waarom? Gewoon omdat ik met mijn 17 jaar al veel meer rijervaring en wegverkeer ervaring had dan zij. Dat papierke met een B op? Wat zegt dat over uw gedrag op de weg?? Nul de botten. Toen niet, vandaag niet en nooit niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, met andere woorden gezegd, of uw zoon echte rij-behendigheid heeft of niet is onder geschikt aan de kostprijs. Dat hij zich de eerste dag dat hij met de wagen naar het werk rijd verongelukt is van geen tel zolang het maar geen geld kost om aan een rijbewijs te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder heb aangehaald, ook het behalen van een vliegbrevet is geen spek voor iedereens bek. Wil dat dan zeggen dat ze de cursussen daarvoor maar half zo duur moeten maken en veel minder moeilijk. Dan hoop ik dat de eerste die dan gaat vliegen met dergelijk waardeloos brevet en zonder vliegervaring op uw hoofd mag terecht komen. Laatst gewijzigd door Garry : 6 december 2015 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Heb jij je kind vanaf de eerste dag met zijn fiets alleen naar school gestuurd terwijl hij nog amper rechtdoor kon rijden? Neen? Straf ... en dat zonder daartoe verplicht te worden door de overheid? Oh... ik snap het jij hebt het verstand om uw kind dat beetje bij beetje aan te leren.... stap voor stap...eerst op een verlaten straat.... dan samen even naar boma een straat verder...en zo stap per stap. Wel, stel u voor dat dat vanaf morgen niet meer mag. Uw kleine vanaf zijn 5 jaar naar de fiets rijopleiding aan 125€ per uur. Na een test in bijzijn van een instructeur gaat die beslissen of uw kind wel met zijn fietsje naar de lagere school mag fietsen. Ik kijk rond en zie veel domme mensen die veel domme beslissingen nemen. En voor slimme mensen kunnen we niet stemmen want die hebben wat beters te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Misschien ben jij wel van het gedacht dat je aan geen hoog diploma raakt als je ouders je geen wagen kunnen permitteren vanaf je 18de verjaardag. Is het dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |