![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U weet dus echt niet waarover u spreekt, he?! Sedert wanneer moet een onderwijzer maar 22 uren les geven? In welke school is dat dan wel? Ik zal mijn directeur dringend moeten inlichten, want bij ons ziet onze lesopdracht er toch een beetje anders uit...
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Behalve mensen van de NMBS en van de bouw. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Mensen van de NMBS en de mensen van de bouw werken hard, lang en veel.
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
JVDB, het artikel vergeten van de leraar die op pensioen was?
Gaf toe dat hij weinig uren gewerkt had maar gaf wel toe dat hij veel verlof had, goed pensioen had en héél véél had gezien van de wereld. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Banneling
|
Geen flauw idee vanwaar dat nu weer komt maar ik heb totaal geen weet van personeel wiens woon werk verkeer als werkuren tellen. Buiten de vrijkaart voor de trein krijgen we zelfs geen kilometervergoeding als we genoodzaakt zijn met de fiets of de auto te komen wat meestal het geval is met de werkuren van een treinbestuurder.
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik herhaal nogmaals mijn vraag: in welke school werkt een onderwijzer maar 22 uur? Ik wil het doodgraag weten, want bij ons geldt een totaal andere uurregeling, net zoals in alle andere lagere scholen die ik ken (en dat zijn er ondertussen heel wat). Geen enkele voltijds onderwijzersbaan omvat maar 22 uur. Geen enkele.
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 14 december 2015 om 21:45. |
|
|
|
|