![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zeg jij als ze je tegenhouden voor een alcoholcontrole: Ik ken Jambon, of zelfs beter: ik ken Siegfried Bracke ![]() http://www.dailymotion.com/video/x2u6lj5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Stel je zelf eens de volgende vraag : alles wordt duurder, is het dan zo verwonderlijk dat ook onderwijs duurder wordt ?" en laat het nu toeval zijn of niet, maar niet alles wordt duurder, sommige dingen, zoals zonnepanelen worden zelfs goedkoper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"en laat het nu toeval zijn of niet, maar niet alles wordt duurder, sommige dingen, zoals zonnepanelen worden zelfs goedkoper" tot zelfs.........GRATIS ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben al aangekomen. Ik ben tenslotte een van de nieuwe arrivisten, nietwaar?
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet dus herhalen wat ik eerder al besloot: u weet gewoonweg niet waarover u spreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De groene, blauwe, rode en oranje ambtenaren weten dat natuurlijk wel....
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Mijn eindejaarspremie is anders precies wel berekend als halftijds...
Nog geen €800.... Wie heeft minder?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u mij dringend de naam van die lagere school geven (en adres natuurlijk) waar een onderwijzer slechts een lessenpakket heeft van 19 uur op weekbasis? Ik zou graag naar die school overstappen. Bij ons geldt immers een heel andere uurregeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrije dag in de week... Meer moet dat niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Neen, de studies mochten voor mij net iets uitdagender zijn...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 december 2015 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag was waarom de privé tot 67 jaar moet werken.
Het antwoord is simpel, omdat de centen op zijn, de staatsschuld blijft toenemen, en de pensioenen en alle andere uitkeringen waarvoor NIET gewerkt wordt niet langer kunnen gefinancierd worden. Deze maatregel komt er wel, (zij pas tegen 2030?) onder druk van onze fantastische EU, en ondanks de verkiezingsbeloften van de huidige regeringspartijen. Waarvan de overgrote meerderheid ook deel uitmaakten van Di Rupo 1. Dit is wat die huidige regeringspartijen (alsook de N-VA die toen vanuit de oppositie sprak) lieten horen: - MR : "sans relever l'âge légal de la pension , il est possible d'améliorer le taux d'activité des travailleurs âgés." - N-VA : "De pensioenleeftijd blijft op 65 jaar" - CD&V : "We behouden de wettelijke pensioenleeftijd van 65 jaar " - Open VLD : "De wettelijke pensioenleeftijd blijft op 65 jaar" Eén maand voor de verkiezingen liet Michel dit nog horen: "Voor de MR is er geen sprake van om te raken aan de wettelijke pensioenleeftijd op 65 jaar." De Wever noemde de verhoging van de pensioenleeftijd pal voor de verkiezingen zinloos in een TV-debat met Magnette. Ik denk dat hij gelijk had, maar je kan hem de geroemde Belgische compromisbereidheid (waartoe hij niet altijd voor 100% bereid was) nu moeilijk kwalijk nemen,hé? ![]() De N-VA heeft geen schuld aan de lege staatskas, noch aan de torenhoge staatsschuld, noch aan de in het verleden genomen beslissingen die tot de de huidige belabberde toestand hebben geleid. De N-VA wordt ook nu alleen maar getolereerd op voorwaarde dat ze de maatregelen steunt die geld in de staatskas brengen (of houden) en die dezelfde partijen bevallen die verantwoordelijk zijn voor de beslissingen in het verleden die het geldgebrek en de hoge staatsschuld van vandaag tot gevolg hebben. Enfin. Dit is de zoveelste draad van Demonen waarin hij zijn stokpaardjes loslaat: de N-VA en de ambtenaren. Dat maakt twee dingen zeker: Demonen is geen N-VA-er en ook geen ambtenaar. Gezien Demonen duidelijk niet veel meer om handen heeft dan hier zijn frustraties uit te schruwelen is het meer dan waarschijnlijk dat hij tot de schare ontevredenen hoort die zich als uitkeringstrekkers te slecht betaald voelen. Met de PS aan de macht zou dat potverkoffie niet waar geweest zijn! ![]()
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Jullie hebben alvast brugdagen,in de privee is dit niet standaard.Vorige vrijdag was er al bijna geen enkele school open,met amper 2 volle weken kerstverlof is dit goed te begrijpen(ik heb 2 dagen 25/12 en 1/1).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de lagere school was er evenwel afgelopen vrijdag wel een lesdag, ook al was de invulling eerder aan de lichtere kant dan normaal. In het middelbaar gaat dat niet om "burgdagen", maar om "klasvrije dagen". Het aantal is decretaal vastgelegd, maar betekent niet dat de leraren niet moeten werken. De leerlingen zijn dan wel thuis, maar de leraren moeten op die dagen een aantal andere decretaal vastgelegde taken afwerken buiten hun lesopdracht. |
|
![]() |
![]() |