![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het idee in in andermans hoofd is ook geen god, het is enkel een idee. mijn idee dat 'god niet bestaat' is ook geen god, het is enkel een idee. god bestaat niet. ![]()
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 24 december 2015 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan het libertarisme een slechte ideologie vinden en daar kritiek op uitoefenen zonder dat ik de personen wil kwetsen die het libertarisme aanhangen. Het is enkel als personen zich volledig vereenzelvigen met een bepaalde overtuiging, dat het moeilijk wordt de overtuiging aan te vallen zonder de persoon zelf te kwetsen (er blijft namelijk geen verdere persoonlijkheid meer over). Maar uzelf zo vereenzelvigen is een erg ongezonde houding en dient sowieso vermeden te worden. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 24 december 2015 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() éwel, wat is het criterium tussen droom en werkelijkheid? Hoe meten we zoiets? In een droom lijkt alles ook écht.
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() ridiculisatie is geen kritiek.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 24 december 2015 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar dit doet er niet toe in deze discussie. god is niet echt. het idee (dat god bestaat) is echt.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 24 december 2015 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() waarom?
Er is ook geen enkel bewijs dat god bestaat. Jij moet dus ook zwijgen? leuk zo, als iedereen moet zwijgen kunnen we direct deze discussie afsluiten en deze topic op slot.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 24 december 2015 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar bon, men mag zich ergeren. Ik doe dat ook. Jammer genoeg betekent "ik erger me" bij de linkse social justice kliek "je moet monddood gemaakt worden, al dan niet via media-lastercampagne of shunning en misschien moet zelfs jouw mening moet strafbaar zijn en we gaan dat ...-fobie noemen". Zolang ik daar niet voor moet betalen, doen ze maar. Dat geld was misschien net zo goed besteed aan een psychiater, maar mij niet gelaten.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 24 december 2015 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is mogelijk dat ik het bij het verkeerde eind heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Recent wetenschappelijk onderzoek laat zien dat er eigenlijk maar weinig verschil is tussen mannen en vrouwen (neurologisch gezien). Veel zaken zijn vooral cultureel opgelegd. 2: ok |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
idem.
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut niet, waarom denk je dat?
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat betekent niet dat ik passief moet toezien hoe die zogezegde god ingeroepen wordt om mijn morele opvattingen op een dogmatische wijze in vraag te stellen. Ja, dan ridiculiseer ik dat symbool dat god dan is. En dat is mijn goed recht.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral als het moslims zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() On-topic: mensen die op deze manier "progressief willen zijn" kun je op 1 hand tellen... op wereldvlak.
Het lijkt me geen prangend probleem in de Belgische samenleving ofzo? Dus bedankt om weer 30 sec van m'n tijd te verspillen. Laatst gewijzigd door Guinevere : 29 december 2015 om 11:20. |
![]() |
![]() |