Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2015, 22:22   #81
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik kom ook nog vaak in Limburg maar ik heb nog niet opgevangen dat De Wever "een vuile muil heeft en een grote hoop kan schijten" .
Maar ik zal allicht in andere Limburgse regionen vertoeven dan jij....
Ik kan vaststellen dat ge weinig kent van de betekenis van onze Limburgse uitdrukkingen.

PS ter info: 'veul' betekent 'veel'.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2015, 22:29   #82
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, dat kan Robert niet, maar niet om de reden die jij hem verwijt.
Het probleem is dat Robert geen PC-held is. En daar bedoel ik niet Politiek Correct mee maar Personal Computer.
Ik ook niet, maar ik kan er wel een ietsie pietsie beter mee overweg dan Robert. Toch wat betreft opzoekingswerk op het internet.

Ik weet dus wel zeker dat het een moeilijke opgave is voor Robert om in te gaan op jouw "vraag" in verband met wat jij noemt, zijn "flutverhaal larderen met feiten".

Ik heb dat daarom eventjes voor Robert gedaan.
En nu jij weer.

Of mogen we bij deze niet veel meer verwachten van jou?

Nee knuppel, wat jij gedaan hebt is zo basic dat het zelfs belachelijk is om het voor te stellen alsof het een prestatie is.
Iedereen kan in 10 seconden de website vinden waar het resultaat staat van alle verplichte opgaves van mandaten van alle politici in belgië. Zelfs een mongool kan dat vinden.
Daar gaat het dan ook niet over. Die droeve figuur zat hier met veel bravoure preciese bedragen te citeren, "ik weet dat uit goede bron" over termont zijn verdienste met zijn mandaten.
Ondertussen zijn we een+/- jaar verder. Nog altijd niks gezien. Hij kan het gewoon niet, dus ligt de conclusie voor de hand dat hij het uit zijn duim heeft zitten zuigen ofwel dat hij als een debiel iemand zijn cafépraat heeft zitten napraten.

Maar het staat hem vrij mijn ongelijk te bewijzen : dat hij maar afkomt met bewijs voor de bedragen waar hij zo zeker van was.

Weet je wat de gangbare terminologie is voor iemand die bewust de waarheid niet spreekt ?

Laatst gewijzigd door Pandareus : 26 december 2015 om 22:30.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2015, 22:31   #83
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Robert, je bent nu al een keer of twee met dat lulverhaal van financiële mega-cumul van Termont afgekomen. Twee keer kwam je met andere bedragen af, twee keer ben je afgedropen omdat je je bewering niet kon staven.
Ga je het een derde keer proberen, nu liefst met bronvermelding en controleerbare feiten ? Of blijf je liever cafépraat van blokcreaturen na papegaaien ?

Je bent de bedragen toch niet vergeten die je vorige keer (keren) citeerde ?
Ik ben alleszins niet vergeten dan Termont van Gent de watermaatschappij dwong om met miljoenen ook de Ghelamco-arena te sponsoren.

En dan maar kwaken over de hoge prijzen voor de armste gezinnen ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2015, 22:35   #84
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben alleszins niet vergeten dan Termont van Gent de watermaatschappij dwong om met miljoenen ook de Ghelamco-arena te sponsoren.

.
Kent schoofzak het verschil tussen sponsoren en investeren ?
Oud 26 december 2015, 22:37   #85
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

.
Wat hebben uw partijgenootjes die gedropt waren voor een knus zitje in de Watergroep daartegen gedaan?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2015, 22:38   #86
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee knuppel, wat jij gedaan hebt is zo basic dat het zelfs belachelijk is om het voor te stellen alsof het een prestatie is.
Iedereen kan in 10 seconden de website vinden waar het resultaat staat van alle verplichte opgaves van mandaten van alle politici in belgië. Zelfs een mongool kan dat vinden.
Daar gaat het dan ook niet over. Die droeve figuur zat hier met veel bravoure preciese bedragen te citeren, "ik weet dat uit goede bron" over termont zijn verdienste met zijn mandaten.
Ondertussen zijn we een+/- jaar verder. Nog altijd niks gezien. Hij kan het gewoon niet, dus ligt de conclusie voor de hand dat hij het uit zijn duim heeft zitten zuigen ofwel dat hij als een debiel iemand zijn cafépraat heeft zitten napraten.

Maar het staat hem vrij mijn ongelijk te bewijzen : dat hij maar afkomt met bewijs voor de bedragen waar hij zo zeker van was.

Weet je wat de gangbare terminologie is voor iemand die bewust de waarheid niet spreekt ?
Robert de leugeneer?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 december 2015 om 22:39.
Oud 26 december 2015, 22:38   #87
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik kan vaststellen dat ge weinig kent van de betekenis van onze Limburgse uitdrukkingen.

PS ter info: 'veul' betekent 'veel'.
Alleen omdat ik "veul" anders vertaal dan jij ken ik niet veel van "onze" Limburgse uitdrukkingen?

In Limburg bestaan er een pak dialecten. In Bree klinkt jouw "vuil" iets anders dan "veul". Met iets meer "u" er in en korter dan "veul". In Heusden-Zolder klinkt "veul" precies zoals je het schrijft, maar daar betekent het "veel".
Oud 26 december 2015, 23:42   #88
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom vroeg je er hem dan naar als het poepsimpel is om daarachter te komen?

Citaat:
Daar gaat het dan ook niet over.
Natuurlijk wel.

Citaat:
Die droeve figuur zat hier met veel bravoure preciese bedragen te citeren, "ik weet dat uit goede bron" over termont zijn verdienste met zijn mandaten.
Wat zal het zijn, Panda. Kan iedereen de cummuls van politici op tien seconden vinden of niet? Jij trekt conclusies zoveel je wil maar dat Robert iets uit zijn duim heeft gezogen of cafepraat napraatte kan je alleen bewijzen als jij er de juiste cijfers tegenover zet. Vooruit met de geit dus! Of ga je weer ontwijkend antwoorden?

Citaat:
Ik weet niet wat jij met "jouw ongelijk bewijzen" bedoelt. Kan jij andere bedragen voorleggen en bewijzen dan Robert misschien?
Wie belet jou dan om ze te geven?

Citaat:
Ja, dat is een politicus. Oeps... een leugenaar.
Maar dan moet je wel kunnen bewijzen dat Robert bewust loog. Kan je dat? Of wil je ook daarop geen antwoord geven?

Ik hoop dat je beseft dat je Robert in deze ene post ook al een droeve figuur en een debiel noemde. Je weet toch wat hier de gangbare manier van modereren is als dat gemeld wordt?

Robert loog in alle geval niet over de cummuls van Termont waar De Wever niet aan kan tippen. Termont combineerde 3 achtereenvolgende jaren zomaar even 4X zoveel betaalde mandaten als De Wever.

Ik begrijp dus maar al te goed waarom je d�*�*r niet op wil reageren.
Oud 27 december 2015, 08:09   #89
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Robert de leugeneer?
Oud 27 december 2015, 08:12   #90
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weten de arco-spaarders dat verschil?
Oud 27 december 2015, 08:22   #91
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom vroeg je er hem dan naar als het poepsimpel is om daarachter te komen?

Natuurlijk wel.

Wat zal het zijn, Panda. Kan iedereen de cummuls van politici op tien seconden vinden of niet? Jij trekt conclusies zoveel je wil maar dat Robert iets uit zijn duim heeft gezogen of cafepraat napraatte kan je alleen bewijzen als jij er de juiste cijfers tegenover zet. Vooruit met de geit dus! Of ga je weer ontwijkend antwoorden?

Ik weet niet wat jij met "jouw ongelijk bewijzen" bedoelt. Kan jij andere bedragen voorleggen en bewijzen dan Robert misschien?
Wie belet jou dan om ze te geven?

Ja, dat is een politicus. Oeps... een leugenaar.
Maar dan moet je wel kunnen bewijzen dat Robert bewust loog. Kan je dat? Of wil je ook daarop geen antwoord geven?

Ik hoop dat je beseft dat je Robert in deze ene post ook al een droeve figuur en een debiel noemde. Je weet toch wat hier de gangbare manier van modereren is als dat gemeld wordt?

Robert loog in alle geval niet over de cummuls van Termont waar De Wever niet aan kan tippen. Termont combineerde 3 achtereenvolgende jaren zomaar even 4X zoveel betaalde mandaten als De Wever.

Ik begrijp dus maar al te goed waarom je d�*�*r niet op wil reageren.
Ik zei hem indertijd dat het bullshit was, de getallen die hij 'uit goede bron' vernomen had. Je zult dat niet met wat simpel gegoogle te weten komen. Wil je het weten, dan zul je dat via een politicus die mee in de RVB zetelt moeten te weten komen. In elke partij die mee in de RVB zetelt weet men perfect wat Termont voor zijn mandaat in flluxys krijgt, of zijn mandaat in de haven van gent. Er is nog een andere methode : vennootschappen kiezen er meestal voor om in hun jaarverslag niet teveel details op te nemen en publiceren dan een globale post daarvoor. Sommige doen dat echter wel, daar moet onze vriend robert dan ook zijn zoektocht starten. Niet door cafépraat van een blokker als waarheid te poneren.

Ik heb er toen ook op gewezen dat er een belangrijke wijziging kwam : overgang van vennootschap van publiek recht naar een gewone naamloze vennootschap.
Ik zal met belangstelling dat jaarverslag lezen, vooral hoeveel info zij publiceren over het remuneratiebeleid. En uiteraard ook of er eenparigheid van stemmen was daarover. Zo zullen we via die stemming de al dan niet goedkeuring van dat beleid door n-va bestuurders kennen.

En het is niet omdat hij niet weet waar de klepel hangt, dat ik me door jou ga laten in een andere richting duwen hoor knuppel.
Oud 27 december 2015, 08:57   #92
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb er toen ook op gewezen dat er een belangrijke wijziging kwam : overgang van vennootschap van publiek recht naar een gewone naamloze vennootschap.
Ik zal met belangstelling dat jaarverslag lezen, vooral hoeveel info zij publiceren over het remuneratiebeleid. En uiteraard ook of er eenparigheid van stemmen was daarover. Zo zullen we via die stemming de al dan niet goedkeuring van dat beleid door n-va bestuurders kennen.
.
Als N-VA dan toch de harde neo-liberalen zijn, dan kan je dergelijke cumuls van hen verwachten.
Maar wat hebben de sossen als excuus?
Oud 27 december 2015, 09:17   #93
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
dat k�*n niet ! het is de fout van de sossen, en van niemand anders !

Deze morgen heeft onze eminente kenner uit Brakel het hier nog komen declareren in het zoveelste draadje van Demonen.

vandaag in de media, want het kan plots niet meer op voor De Wever:

Vorige week zei sp.a-politicus Johan Vande Lanotte in De Zondag dat radicalisering veroorzaakt wordt door de grote kloof tussen de autochtone en allochtone bevolking. Gevraagd naar zijn dieperliggende verklaring voor de radicalisering van zoveel mensen in ons land antwoordt De Wever: "Dat (de stelling van Vande Lanotte, nvdr) is een deel van de verklaring. De mislukte integratiepolitiek is dat ook. De sp.a is daar mee verantwoordelijk voor. Het is pas sinds N-VA in de Vlaamse regering zit dat er echt werk is gemaakt van een integratiebeleid."

http://www.demorgen.be/binnenland/de...tuur-b49b624f/

Maw: de Vlaamse regering, met inbegrip van de sossen doen en deden al 11 jaar GOED werk volgens De Wever, maar kunnen de radicalisering NIET stoppen. Of is De Wever van mening dat een bevolking met een migratie verleden zijn roods gaat afzweren ?
Denk maar aan Zuhal Demir die haar sympathie voor het terroristische PKK niet onder stoelen of banken steekt.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2015, 09:19   #94
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Bespaart De Wever ook in zijn cumuls?
Citaat:
Geeft hij iets aan de armen of zo?
In Limburg antwoorden ze hierop: bestegek! (wat zou het toch!).
Als ge gaat beginnen te geven aan de armen gaat het nooit ophouden en gaat er feitelijk nooit iemand beter worden , dit is de juiste ingesteldheid niet .
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2015, 09:29   #95
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Door het N-VA beleid zullen we meer van dat zien :

Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2015, 09:29   #96
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk wel dat ik dat verschil ken.

En de hoogstaande taak van een watermaatschappij ken ik ook.
Daar zit sponsoren van een stedelijke tribune, met nog geen eens 100 parkeerplaatsen voor gewone supporters, niet bij.
De enige reden voor de sponsoring was dat de stad Gent centen te kort kwam om hun stadion te betalen.

Verder durf ik het goede (van die watermaatschappij) wel benadrukken ook: ze zijn dynamisch en economisch bedreven en nemen vb. gemeentelijke zwembaden over met de truuk dat zij geen btw moeten betalen volgens de eu-regels.
Dat is geen verdienste van voorzitter Termont, maar wel van de ceo van de maatschappij.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 27 december 2015, 09:30   #97
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wat hebben uw partijgenootjes die gedropt waren voor een knus zitje in de Watergroep daartegen gedaan?
Toen hadden we er nog geen. 't Was voor de big bang ...
En daarbij zitten we in Gent ook nog eens in de oppositie ...

.

Oud 27 december 2015, 09:34   #98
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
...
Denk maar aan Zuhal Demir die haar sympathie voor het terroristische PKK niet onder stoelen of banken steekt.
Ze is dan ook van Kurdische afkomst.
Ik ken in Vlaanderen ook Vlamingen van Baskische afkomst die hun streek nog zeer genegen zijn, in die mate dat ze de onafhankelijkheid ervan wel steunen.

(Calvo, de Catalaan, niet natuurlijk. Die moet Franco-centralistisch gezind zijn, wegens pure domheid)

.

Oud 27 december 2015, 09:41   #99
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Toen hadden we er nog geen. 't Was voor de big bang ...
En daarbij zitten we in Gent ook nog eens in de oppositie ...

.
Ook voor de big bang zaten er al N-VA'ers in alle gepolitiseerde Raden van Bestuur...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 december 2015 om 09:41.
Oud 27 december 2015, 10:18   #100
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kom ook nog vaak in Limburg maar ik heb nog niet opgevangen dat De Wever "een vuile muil heeft en een grote hoop kan schijten" .
Maar ik zal allicht in andere Limburgse regionen vertoeven dan jij....

fail
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be