![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PS ter info: 'veul' betekent 'veel'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee knuppel, wat jij gedaan hebt is zo basic dat het zelfs belachelijk is om het voor te stellen alsof het een prestatie is. Iedereen kan in 10 seconden de website vinden waar het resultaat staat van alle verplichte opgaves van mandaten van alle politici in belgië. Zelfs een mongool kan dat vinden. Daar gaat het dan ook niet over. Die droeve figuur zat hier met veel bravoure preciese bedragen te citeren, "ik weet dat uit goede bron" over termont zijn verdienste met zijn mandaten. Ondertussen zijn we een+/- jaar verder. Nog altijd niks gezien. Hij kan het gewoon niet, dus ligt de conclusie voor de hand dat hij het uit zijn duim heeft zitten zuigen ofwel dat hij als een debiel iemand zijn cafépraat heeft zitten napraten. Maar het staat hem vrij mijn ongelijk te bewijzen : dat hij maar afkomt met bewijs voor de bedragen waar hij zo zeker van was. Weet je wat de gangbare terminologie is voor iemand die bewust de waarheid niet spreekt ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 26 december 2015 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan maar kwaken over de hoge prijzen voor de armste gezinnen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kent schoofzak het verschil tussen sponsoren en investeren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Wat hebben uw partijgenootjes die gedropt waren voor een knus zitje in de Watergroep daartegen gedaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 december 2015 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() In Limburg bestaan er een pak dialecten. In Bree klinkt jouw "vuil" iets anders dan "veul". Met iets meer "u" er in en korter dan "veul". In Heusden-Zolder klinkt "veul" precies zoals je het schrijft, maar daar betekent het "veel".
![]() |
![]() |
#88 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wie belet jou dan om ze te geven? Citaat:
Maar dan moet je wel kunnen bewijzen dat Robert bewust loog. Kan je dat? Of wil je ook daarop geen antwoord geven? Ik hoop dat je beseft dat je Robert in deze ene post ook al een droeve figuur en een debiel noemde. Je weet toch wat hier de gangbare manier van modereren is als dat gemeld wordt? Robert loog in alle geval niet over de cummuls van Termont waar De Wever niet aan kan tippen. Termont combineerde 3 achtereenvolgende jaren zomaar even 4X zoveel betaalde mandaten als De Wever. Ik begrijp dus maar al te goed waarom je d�*�*r niet op wil reageren.
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Weten de arco-spaarders dat verschil?
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er toen ook op gewezen dat er een belangrijke wijziging kwam : overgang van vennootschap van publiek recht naar een gewone naamloze vennootschap. Ik zal met belangstelling dat jaarverslag lezen, vooral hoeveel info zij publiceren over het remuneratiebeleid. En uiteraard ook of er eenparigheid van stemmen was daarover. Zo zullen we via die stemming de al dan niet goedkeuring van dat beleid door n-va bestuurders kennen. En het is niet omdat hij niet weet waar de klepel hangt, dat ik me door jou ga laten in een andere richting duwen hoor knuppel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Maar wat hebben de sossen als excuus?
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vorige week zei sp.a-politicus Johan Vande Lanotte in De Zondag dat radicalisering veroorzaakt wordt door de grote kloof tussen de autochtone en allochtone bevolking. Gevraagd naar zijn dieperliggende verklaring voor de radicalisering van zoveel mensen in ons land antwoordt De Wever: "Dat (de stelling van Vande Lanotte, nvdr) is een deel van de verklaring. De mislukte integratiepolitiek is dat ook. De sp.a is daar mee verantwoordelijk voor. Het is pas sinds N-VA in de Vlaamse regering zit dat er echt werk is gemaakt van een integratiebeleid." http://www.demorgen.be/binnenland/de...tuur-b49b624f/ Maw: de Vlaamse regering, met inbegrip van de sossen doen en deden al 11 jaar GOED werk volgens De Wever, maar kunnen de radicalisering NIET stoppen. Of is De Wever van mening dat een bevolking met een migratie verleden zijn roods gaat afzweren ? Denk maar aan Zuhal Demir die haar sympathie voor het terroristische PKK niet onder stoelen of banken steekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Als ge gaat beginnen te geven aan de armen gaat het nooit ophouden en gaat er feitelijk nooit iemand beter worden , dit is de juiste ingesteldheid niet .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door het N-VA beleid zullen we meer van dat zien :
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de hoogstaande taak van een watermaatschappij ken ik ook. Daar zit sponsoren van een stedelijke tribune, met nog geen eens 100 parkeerplaatsen voor gewone supporters, niet bij. De enige reden voor de sponsoring was dat de stad Gent centen te kort kwam om hun stadion te betalen. Verder durf ik het goede (van die watermaatschappij) wel benadrukken ook: ze zijn dynamisch en economisch bedreven en nemen vb. gemeentelijke zwembaden over met de truuk dat zij geen btw moeten betalen volgens de eu-regels. Dat is geen verdienste van voorzitter Termont, maar wel van de ceo van de maatschappij. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarbij zitten we in Gent ook nog eens in de oppositie ... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken in Vlaanderen ook Vlamingen van Baskische afkomst die hun streek nog zeer genegen zijn, in die mate dat ze de onafhankelijkheid ervan wel steunen. (Calvo, de Catalaan, niet natuurlijk. Die moet Franco-centralistisch gezind zijn, wegens pure domheid) .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ook voor de big bang zaten er al N-VA'ers in alle gepolitiseerde Raden van Bestuur...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 december 2015 om 09:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |