![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Leeg blad.
Laatst gewijzigd door werkman : 30 december 2015 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de taal die in de handel gebruikt wordt en die wetenschappers gebruiken om gemakkelijk met elkaar te communiceren, heeft niets te maken met wat door de mensen (dikwijls mensen die - al geven ze het zelf niet toe - niets van het Engels kennen) tegenwoordig veel gesproken wordt, een taal die grotendeels bestaat uit uitdrukkingen als o m g of f... of bi... die taal is een ordinair straattaaltje dat onze eigen taal hoe langer hoe meer overheerst en dat afschuwelijk klinkt in de oren van ieder mens die een beetje fatsoenlijk Engels kent. Verder is zoals gezegd het Engels een praktische taal in het internationale bedrijfsleven maar dat wil niet zeggen dat in een gesprek onder Vlamingen om het andere woord een Engels woord moet ingelast worden terwijl er meer dan genoeg goede, duidelijke Nederlandse uitdrukkingen zijn. Dat herinnert mij teveel aan de tijd toen er zoveel mogelijk gepraat werd in het Frans door sommige Vlamingen, gewoon om indruk te maken op elkaar. Belachelijk!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 30 december 2015 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat uw opmerking over de VU betreft, ik vrees dat u zich schromelijk vergist! Ik wou dat ik nog zo jong was, maar helaas ...
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Stop uw fopspeen terug in de mond Marie.
En wat jij zever vindt die niks met de draad van de topic te maken zou hebben is te wijten aan uw onvermogen om iets veelomvattender te benaderen. Graag zou ik te weten komen waar ik mij vergis in mijn opmerking over de VU. En wat uw opmerking betreft over dat jong zijn; waarschijnlijk bedoel je niet oud genoeg zijn; maar met zekerheid weet ik daarover ook nu niks. Maar ik tracht het wel begrijpend te lezen. Alhoewel het mij ook geen barst scheelt of je nu jong of oud zou zijn. Dus U schrijft vooral in raadsels over inhoud die op zichzelf ook niks met de draad van de topic te maken heeft. En dat U anglofiel of mogelijk debiel zou zijn weerhoudt mijn interesse evenmin. Ik beoordeel de mensen a rato van de inhoud van hun bijdragen aan dit forum. En dan valt U wel schitterend uit de boot. Eén advies Marie. Sla gerust mijn bijdragen over. Want via uw reacties en de inhoud ervan ga ik hier ook niks bijleren of van standpunten veranderen. En daarvoor was ik tenslotte op dit forum gekomen. Een mens weet nooit alles alleen. Dus veranderen van denkwijze of uitgangspunten moet kunnen. Bij U ligt het eenvoudiger Marie. Al de rest wat niet strookt met uw wensen of gedachtengang is zever. En U zegt het ook graag en veelvuldig. En gelijktijdig vermeld je graag wie op dit forum zou mogen deelnemen of wiens berichten moeten gebanned worden. Ik zou het mogelijk nog begrijpen mochten wij ooit al eens met mekaar in aanvaring zijn gekomen. Maar ook dat is niet nodig bij U om er direct in te vliegen en met kanonnen beginnen te schieten op de persoon achter een bericht. Diplomatisch zijn en diplomatisch lezen wat er op een forum komt is ook al niet aan U besteed Marie. En..... je leest alleen wat je wil lezen Marie. Ik schreef reeds diverse keren; ook in deze topic zelf; dat ik niks moest hebben van mensen die direct persoonlijke aanvallen uitvoeren; dikwijls nog met one-liners. Dus Marie; wat je leest begrijp je niet. En wat je leest wil je soms niet begrijpen. En wat niet strookt met je opvattingen moet eindigen in oorlog zonder debat. En wat je eventueel wel in het debat gooit zijn algemeenheden en of raadsels. Nu weet ik nog niet dus waar ik mij schromelijk vergist heb en hoe oud je dus bent. Heb er ook geen behoefte meer aan. Houdt het maar voor uzelf. We zijn al ver genoeg afgeweken van de draad van de topic. Ik stop er dus mee met ons onderonsje. Maar ik denk wel dat U waarschijnlijk het laatste woord wil hebben? Houdt het kort Marie. Zeg dat het zever is. En begin aan de volgende topic iemand te zoeken waar je overhoop mee kan geraken. Laatst gewijzigd door werkman : 30 december 2015 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Marie van de koster;7944158]Inderdaad, niemand ontkent dat Engels een werktuig bij uitstek is voor de handel vooral (ik heb ook gewerkt, hoor!)
Maar de taal die in de handel gebruikt wordt en die wetenschappers gebruiken om gemakkelijk met elkaar te communiceren, heeft niets te maken met wat door de mensen (dikwijls mensen die - al geven ze het zelf niet toe - niets van het Engels kennen) tegenwoordig veel gesproken wordt, een taal die grotendeels bestaat uit uitdrukkingen als o m g of f... of bi... die taal is een ordinair straattaaltje dat onze eigen taal hoe langer hoe meer overheerst en dat afschuwelijk klinkt in de oren van ieder mens die een beetje fatsoenlijk Engels kent. Verder is zoals gezegd het Engels een praktische taal in het internationale bedrijfsleven maar dat wil niet zeggen dat in een gesprek onder Vlamingen om het andere woord een Engels woord moet ingelast worden terwijl er meer dan genoeg goede, duidelijke Nederlandse uitdrukkingen zijn. Dat herinnert mij teveel aan de tijd toen er zoveel mogelijk gepraat werd in het Frans door sommige Vlamingen, gewoon om indruk te maken op elkaar. Belachelijk![/QUOTE] Voila!! Nu horen we het ook eens van een ander. ![]() En verdenk mij er niet van dat ik het ingefluisterd heb. Moet er wel bijzeggen dat wij Vlamingen vooral Frans moeten kennen vanuit de school. Maar dat bepalen vooral politiekers; niet wijzelf dus. Dus wat wij meestal kennen als kandidaat anglofielen zijn de Engelse woorden die wij oprapen van TV. Om echt anglofiel te worden moeten wij dus liefst hogere studies aanvangen en dan nog. Waarschijnlijk gaan de anglofielen ons nog herkennen. Maar Engels is inderdaad een der wereldtalen. Maar het is niet aangewezen dat onze jeugd teveel Engels zou kennen. Want dan zouden de Walen gelijkgesteld worden met de Vlamingen en brabbelen we Engels onder mekaar. Op voet van gelijkheid dan. En lag de wereld open voor onze jongeren mochten ze hier niet meer aan hun trekken komen. Die wereld is echter weeral voorbehouden voor de Franstaligen. Die mogen wel Engels kiezen als tweede taalvak. Daarbij mogen we niet vergeten dat bepaalde politiekers en vooral tolken zonder werk zouden vallen in de toren van Babel die Europa is. Mocht er één Europese taal komen dan weten we dus niet meer aan wat we al dat geld moeten uitgeven dat we nu besteden aan vertalingen, vertaalde drukwerken en tolken. En bovendien ook misschien een boel overtallige en goedbetaalde ambtenaren. Maar waarom gemakkelijk als het moeilijk ook kan? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 30 december 2015 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() En al wat hier op deze topic komt en dat niet gaat over klaarkomen en of "sex met je ex" is dus zever. Bon genoteerd dus.
Maar ik ben niet degene die dat verkondigd heeft. Ik heb het ook maar gelezen in deze topic. Maar duchtig mee zeveren is alleen voorbehouden voor sommigen. Als anderen dat proberen dan moet hun bijdrage of zijzelf direct van het forum vliegen. Heb het ook maar weer gelezen in deze topic. Moet kunnen nietwaar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een moslim kan zich verloven, trouwen en zelfs hertrouwen. Laat de begrippen 'ex verloofde' of 'ex man' rustig doordringen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Is het dan ook niet zo dat het vooral de minder succesvolle en bemiddelde moslims zijn, die zich tevreden stellen met occasies?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 december 2015 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms neuken die moslim wijven lekker maar hun preute heeft wel een sterk geurtje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn alleen maar pertes totales. De joint de culasses zijn versleten, er zit spel op de soupappen en er zitten gaten in de uitlaat. De pare choc hangt af en in de koffer is groot genoeg om half Borgerhout in te steken. Al eens in de supermarkt achter zo een wijf gestaan aan de kassa? Neusknijpers zijn niet voldoende.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 30 december 2015 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Guinevere;7944541]In de islam bestaan er geen 'occasies'.[/QUOTE
Bedoelt ge dat de teller teruggedraaid wordt? (Maagdenvllies herstelling zeg maar.) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() back on topic pls mensen, lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() We zijn hier weer aan het lullen en weeral niet tussen de lakens of op de achterbank van de auto.
Vraag me serieus af waarom moslimas dan niet buiten mogen zonder vergezeld te zijn door een bodygard of een toezichtster. Wat kan er hen gebeuren als ze toch geen occasie kunnen geraken? Ergens overschrijdt dit weer mijn denkvermogen. Om wanhopig van te worden. Ik ben niet alleen ongelovig maar dus ook een ongelovige achterlijke. Pffffft! Het staat waarschijnlijk weeral in de koran. ![]() Het papier is weeral op dit forum verduldig. Dat is nu feitelijk mijn probleem met vreemdelingen. Ik geraak er maar niet uit om te begrijpen of ze nu aan het zwanzen zijn of iets serieus menen. Erg he! Heel erg!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Bembem; je moet inkaderen dat er op deze draad ook mensen zitten die dolgedraaid kunnen zijn door bambam-geluiden vanuit de kerktoren.
Dergelijke topic; met deze draad als inhoud; is dus weer een mogelijkheid om zich uit te leven in vastgeroeste bedenkingen wederzijds. De opzet van deze topic zou een dankbaar onderwerp kunnen zijn om een serieus debat te voeren. Maar we zullen er weer niet geraken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt toch geen been, een oog of erger een kloot verloren in uw heldhaftige strijd! Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 december 2015 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |