Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 januari 2016, 08:16   #81
Peche
Banneling

Standaard

Ge zijt conservatief, maar geen fascist, schoofzak.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 14:07   #82
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En wat heeft Rik Torfs erop te zeggen? Of U?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-kunnen.dhtml

Thuis aan tafel, tot daar aan toe? Maar persoonlijk naar de persoon toe vind ik niet kunnen.
Vrije meningsuiting is absoluut of ze is niet.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 14:09   #83
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Zoiets moet je de kop indrukken met argumenten en bewijzen. Met censuur/verboden laat je het gewoon bewust ondergronds voortwoekeren.
²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 15:39   #84
geertvdb

Standaard

Citaat:
Is dat zo? Soms is Schoofzak opvallend progressief.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 17:38   #85
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Vrije meningsuiting is absoluut of ze is niet.
Waarom zou het ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 17:41   #86
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Is dat zo? Soms is Schoofzak opvallend progressief.
Gelieve bij typeringen over mijn persoonlijkheid nooit te vergeten melden dat ik gevaarlijk ben.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 6 januari 2016, 19:25   #87
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik stel toch maar vast dat de mening van prof Vermeersch en de mijne gelijk lopen.
Bij mijn weten pleit ‘m niet voor de straffen, die jij gul zou uitdelen aan andersdenkenden.
Citaat:
Ook hij pleit om de wet op het negationisme nog even te laten bestaan.
Die wet had er in de eerste plaats nooit mogen zijn, want dat onding rammelt aan alle kanten.

Alleen om iets verborgen/verboden te houden voor het grote publiek, is er een strafwet en strafmaat nodig om dat verbod te ‘wettelijk’ te kunnen handhaven.
Als de ‘officiële’ versie van de Holocaust w�*�*r is, dan is er geen wettelijk verbod nodig wegens de aantoonbare evidentie ervan.
Dus waarom is die (unieke) wet er dan gekomen ?

Je conclusie in deze ?

En toeval of niet, maar de Holocaust is bij mijn weten de énige gebeurtenis in de geschiedenis, waarvan sommige zaken wettelijk niet mogen worden onderzocht of in twijfel getrokken worden.
I wonder why. Toeval ?
Citaat:
Als ik daarom beschimpt word als fascist, dan voel ik me toch in goed gezelschap..
Het ging me om de fascistische impact van je antwoord, Schoof:
Citaat:
Nog eens mijn dada herhalen, en mijn visie illustreren:
Moet de ontkenner van de holocaust daarom in de gevangenis ? Neen. Een formele afkeuring van de vertegenwoordigers van de gemeenschap, de rechter dus, is voldoende. Dat is vb. mogelijk met een geldboete en met de intrekking van het recht om te zetelen in een wetgevend orgaan (van gemeenteraad tot ..) of zich op een kieslijst te stellen.
Dit dus.

Je pleit voor het afnemen van fundamentele vrijheden met geldboetes bovenop, bij iedereen die de Holocaust op een andere manier bekijkt, dan de ‘officiële’ versie toelaat.
D�*t is gewoon puur fascisme, al vind jij zo’n informatieverbod uitermate politiek-correct.

Wel, big surprise Schoof, heb enige tijd geleden nog wat (joodse) studies gelinkt, die andere cijfers aangeven over de Holocaust dan de ‘officiële’ versie, en die zijn tot nog toe nog door niemand weerlegd.

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=96

Wees dan tenminste eerlijk met jezelf en wees dan ook objectief bereid om daar eens je neus in te steken, zodat je al dan niet je mening daarover kan vormen of alles wat er in staat onderbouwd te weerleggen, ipv dit collectieve dogma blindelings te geloven en (internationale) onderzoekers te willen bestraffen, die de Grote leugen hebben doorzien en aangetoond.
Het zou je goedmenendheid sieren.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 19:55   #88
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat heeft Rik Torfs erop te zeggen? Of U?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-kunnen.dhtml

Thuis aan tafel, tot daar aan toe? Maar persoonlijk naar de persoon toe vind ik niet kunnen.
Wat vind jij niet kunnen?
Dat er slechts één historische gebeurtenis bij wet niet mag in vraag gesteld worden?
Oud 6 januari 2016, 19:56   #89
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik ben een echte Fan Van Etienne Vermeersch , die man is echt verstandig jammer dat er maar zo weinig zijn van zijn soort in dit mislukt gehucht , (ik noem het geen land meer hier)...Ja den Etienne heeft gelijk ... jajaja
²
Oud 6 januari 2016, 20:45   #90
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Valt dat niet onder pesten? We moeten onze vrijheid van meningsuiting bewaren, begrijp me niet verkeerd. Maar is een uitbreiding met een aanzet naar pesten nodig?
Onze maatschappij is al zo verzuurd.
Pesten is een heel gerichte actie enkel met de bedoeling te kwetsen. Zelden een uiting van een mening. En ja, in bepaalde contexten kan het ventileren van een mening pesten zijn. Met een beetje verstand kan je dat vermijden, en toch je mening zeggen.
Oud 6 januari 2016, 21:11   #91
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Bij mijn weten pleit ‘m niet voor de straffen, die jij gul zou uitdelen aan andersdenkenden.
...
Hij pleit voor het behoud van de wet op het negationisme, gedurende nog een beperkte tijd.

Beter lezen ?

Voor de rest: over wie zijn we hier bezig ? Een onnozelaar of twee van het Belang die daar hun vuile muil niet over konden houden.

.

Oud 6 januari 2016, 22:27   #92
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ik vind zoiets al confronterend genoeg. Het is verkeerd terug te kijken naar ons verleden. Het vormt ons te lang, nu (her)vormt het heden heel Europa en wij zouden toelating willen op racisme?
Neen, niet op racisme, wel het recht op discriminatie, zoals Storme dat magnifiek uitspelde.
Citaat:
We zijn hier morgen outnumbered he! Vooral in de grootsteden is dat al zo wellicht.
Dan is het hoog tijd om daar vandaag iets aan te doen, want overmorgen zal dan te laat zijn.
Citaat:
Mijn angst is dat zoiets reeds onomkeerbaar is. Ze leggen niet eens een geboortebeperking toe bij vluchtelingen. Die maken hier ter plaatse nog kinderen bij voor extra centen en rechten in het laatje.
Die van de EU weten blijkbaar waar ze mee bezig zijn…
Citaat:
Op de enigste, maar er zijn nog boeken ernaast die we beter niet zouden erkennen.
Geen enkel boek zou moeten verboden zijn, zodat iedereen de teksten kan lezen die er in staan en kan beoordelen of die in overeenstemming zijn met zijn/haar visie/overtuiging.
Argumenten zijn de beste tools, om bepaalde ideeën te toetsen op hun waarde.
Citaat:
Beter een secularisme aanvragen dan. Dan is ineens alles afgehandeld he
Die hebben we toch al ?
Citaat:
Maar waarom zouden we de noodzaak hebben op elkaar te bashen omdat er plots vluchtelingen zijn? Zo komt er een wij zij verhaal en komen we in conflict met mensen waar we eerst in vrede met samenleefden.
Niet dat we al van een geslaagde multi-cultuur konden spreken, alvorens de vluchtelingencrisis losbarstte, eh.
Die extra ‘vluchtelingen’ gaan gewoon verder doorwegen op de reeds bestaande problemen met immigranten en illegalen.
Citaat:
Racisme valt al onder de noemer.
Meisjes lastig vallen op straat ook.
We hebben iets concreter nodig dat de kloof dichter maakt, niet groter.
De EU werkt eraan…
Citaat:
Wij leven decennia samen in vrede met joden, waarom zo ver terug graven? Het hier en nu levert andere problemen waar de holocaust niets mee te maken heeft.
Het gaat niet over joden, maar hoe zionisten de joodse tragedie in Europa pimpen en misbruiken voor eigen gewin, terwijl die feiten anders zijn gebeurd dan ze worden voorgesteld.
Citaat:
Akkoord dat het niet gelijk is aan pesten. Wel niet voor deze tijd, misschien na dit conflict wel?
Staat er een tijd of vervaldatum op feitelijke waarheden ?
Citaat:
Als we nu gaan uitzoeken hoe de holocaust verliep, …
Het meeste ervan is al uitgezocht en openbaar gemaakt.
Citaat:
…verdoen we dan geen tijd in verkrachtingen voorkomen?
Wat heeft het ene met het andere te maken ?
Citaat:
Wat zou Jezus doen?
Die zou zich zonder weerstand laten kruisigen
Citaat:
Wie dan wel? Olie op het vuur smijters?
Geen oliesmijters, maar mensen die deze aangestoken vuurhaard willen doven.
Citaat:
Zoals Tandem een monetaire reset wenst, zou een reset op onze geschiedenis ook geen slechte zaak zijn. Ons laten trekken door een toekomstbeeld en niet achteruit getrokken worden door het verleden. Naar de piek van onze evolutie gaan zoals Russell Brand het verwoorde.
Zolang de EU het tegengestelde doet van wat de bevolking wil, zal het bij mooie woorden blijven.
Citaat:
Niet, want wij stoppen met voortplanten in een wereld als dit.
Dan is het game over, eh.
Try again in a next life.
Citaat:
Je moet echt gestoord zijn uw kinderen mee te geven nog verder te planten. De angst vangt me nog dagelijks omtrent dat.
In elke oorlogssituatie worden nog kinderen geboren en als de donderwolken opgeklaard zijn, komt er ’n nieuwe babyboom de boel aanvullen.
Citaat:
En het geheel dan? Waarom zijn die mensen hier in de eerste plaats? Ik had het nog voorspelt he. En ik zei nog dat je Frankrijk in de gaten moest houden op onze 2e ontmoeting. Daarbovenop een extra conflict creëren dat er los van staat zou de boel alleen maar meer ontwrichten.
Die van de EU zijn er mee bezig …
Citaat:
Orde is nodig.
… en met dit ook.
Citaat:
Zij mogen dat niet. Wij leggen alleen niet zo vaak een klacht in.
Zij mogen dat wel en jij hebt geen enkel recht om daar een klacht voor neer te leggen:

“Jozef De Witte, voorzitter van het Centrum, moet een beetje lachen om de klacht. «Ik meen te mogen zeggen dat ik hier enkele experts in dienst heb die weten wat discriminatie is. Stigmatiseren van een meerderheid hoort daar niet echt bij. Discriminatie is iets dat per definitie een minderheid overkomt.”

http://lvb.net/item/2855

Een meerderheid, wij dus, mag rotgescheten worden...
Is dat dan geen olie op het vuur smijten ?
Citaat:
Enfin haten mag, maar de vrijheid tot die te uiten is echter beperkt.
Elke mening, hoe grotesk ook, moet zonder problemen publiekelijk kunnen geuit worden in een voor iedereen vermijdbare omgeving, zodat je alleen toehoorder/getuige bent van een bepaalde boodschap als je daar vrijwillig vertoeft.
De link die Knuppel aangaf is een goeie inleider voor het absolute recht op vrije mening.
Citaat:
Die positieve discriminatie mag er inderdaad wel uit. Iedereen is gelijk en via een secularisme zou geloof ons niet meer onderscheiden.
Die van de EU zijn ermee bezig …
Citaat:
Vind U het ook niet raar dat Etienne geen woord lapt over een secularisme?
Niet echt. Wat had ‘m daar nog iets nieuw over kunnen zeggen, nadat ie al 2 andere taboes had afgestoft ?
Citaat:
En dat is waar. ik zeg nogmaals wat ik zei: waarom mag de wereld zichzelf blijven maar moeten wij alles uitdelen met de wereld?
Daartegenoverstaat: Als onze leiders de wereld met rust lieten had de wereld ook zichzelf kunnen blijven.
Citaat:
Ze zal het zeker niet meer dekken als ge racisme en negationisme toelaat he?
Wat is er verkeerd mee om voor je eigen bestaan op te komen, terwijl de blanke Europeaan ondertussen zélf het cultureel-marxistisch slachtoffer is geworden, van de gevolgen van het nonbeleid van het multi-dolle EU-racisme/discriminatie tegen de eigen bevolking ?

De vlag is nooit geweest wat ze had kunnen zijn en de verdorven lading al evenmin. Hoogverraad, punt
Citaat:
En daarom is het nu de tijd mensen zonder pardon buiten te zetten. Mensen die zich bewust niet registreren maar illegaal verblijven voldoen aan het profiel. Zij beramen iets jegens ons en zij moeten van ons grondgebied verdwijnen. Mensen die hen hulp verlenen dienen de burgerrechten ontnomen te worden.
Citaat:
Maar ze doen het niet, ze laten het aanmodderen en censureren in de media.
Wijs dus vooral naar de politiek , want zij hebben de kracht tot verandering in handen. Maar hoe hervormde zij het land?
Ze zeggen dat ze ‘r mee bezig zijn …
Citaat:
Nu in de val trappen om elders naartoe te wijzen is naar mijn inziens het conflict verergeren.
De reguliere immigratie heeft al voor een clusterfuck aan maatschappelijke problemen gezorgd.
Gooi daar nog een handvol miljoenen ‘vluchtelingen’ met een averechtse cultuur bovenop, tel daarbij de miljoenen die er de komende jaren nog gaan bijkomen en dan wordt duidelijk, dat de bevolking tussen hamer en aambeeld komt te zitten.

Hoe dan ook, dit zomaar aanvaarden betekent groeiende miserie, maar de gevolgen van de aanval vooruit is dat ook.
Europa beleeft momenteel een dramatisch scharnierpunt, die de komende geschiedenis ervan een geheel nieuwe wending zal geven, zij het ten goede of ten slechte.
Er is slechts één uitkomst mogelijk. We zullen (hopelijk) zien als ’t zover zal zijn.
Citaat:
Zet VB aan de macht en de heat is inderdaad on. Maar we kunnen nu al niet onze grenzen bewaken, verkrachtingen tegenhouden met een verhoogde terreurdreiging. We zijn tot niets in staat op dat vlak. Miljoental mensen tegen enkele duizenden ordehandhavers. Europa is volgeladen met explosieven en meer kogels dan je hoofden tellen kan.
Gezien het VB niet/nooit meedoet aan het staatsbeleid, zijn het dus de ‘correcten’ die de vlam in de pan hebben doen schieten.
Citaat:
It needs to be done subliminal.
Enig werkbaar voorstel om de multi-media en heel ‘t internet te hacken en te voorzien van subliminale peace-boodschappen ?
Citaat:
En waar denk je dat de elite naartoe verhuisd? hm?
Citaat:
Wie niet luisteren wil.....
Wie ? Merkel ? Ja; die heeft geen oren naar de bevolking toe.
Citaat:
Ik volg de oorlog sedert die begonnen is. Ik lees reacties sedert die begonnen is. Mensen riepen langs de zijlijn maar de meerderheid weigerde te luisteren. Stemde op partijen die pro oorlog waren. Wij hebben het kalifaat de oorlog verklaart en het kalifaat bevindt zich nu op eigen grondgebied.
Die van de Eu zijn er mee bezig …
Citaat:
Ik heb niet voor niets gezegd dat wij ons moesten terugtrekken en de witte vlag zwaaien.
Ik heb nog gezegd dat Europese riolen bloed zouden vangen, maar weet je wat men zei? Ik was een dramaqueen.
En ik had me al die tijd nog zacht uitgedrukt.
Iedereen met ogen en hersens in z’n kop, kon voorzien wat er ging gebeuren, alleen degenen die belang hebben bij een EU-dictaat deden het af als the right thing to do.
En idd, de Europese riolen zijn ondertussen rood gekleurd..
Citaat:
We dienen onze grenzen te sluiten en al wie anti Europees gezind is daarover te katapulteren.
Die van de EU zijn er naar ‘t schijnt mee bezig …
Oud 6 januari 2016, 22:31   #93
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Hij pleit voor het behoud van de wet op het negationisme, gedurende nog een beperkte tijd.

Beter lezen ?

Voor de rest: over wie zijn we hier bezig ? Een onnozelaar of twee van het Belang die daar hun vuile muil niet over konden houden.

.
Je gaat stilletjes voorbij aan het feit, dat de wet op negationisme en revisionisme een draak is, wegens aantoonbare feiten die de 'officiële' versie van de Holocaust tegenspreekt en dus gelijk het illegale karakter van die wet blootlegt.

Beter lezen, mss ?
Oud 7 januari 2016, 01:49   #94
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je gaat stilletjes voorbij aan het feit, dat de wet op negationisme en revisionisme een draak is, wegens aantoonbare feiten die de 'officiële' versie van de Holocaust tegenspreekt en dus gelijk het illegale karakter van die wet blootlegt.

Beter lezen, mss ?
Ik ben er nog niet achter gekomen wat nou de officiële versie moet wezen, maar wél dat je de officiële versie niet mag tegenspreken. Of het met aanhalingstekens mag, weet ik niet.

Wat nou de juiste versie is, weet ik ook niet, maar ik denk niet dat we het ooit zullen weten.
Oud 7 januari 2016, 06:51   #95
geertvdb

Standaard

Citaat:
Gelieve bij typeringen over mijn persoonlijkheid nooit te vergeten melden dat ik gevaarlijk ben.

.
He, he, danger is your middle name?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2016, 09:54   #96
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
He, he, danger is your middle name?
Spot daar niet mee.
Ik was nog student toen ik mijn eerste brevet ter zake verwierf: een controle van de bob nabij een flamingant feestje.
Ik veronderstel dat die oudere man destijds mijn naam dan overgeschreven heeft in het boekje van de staatsgevaarlijken.

(en de studente die toen bij mij was, en ook genoteerd werd, zit hier nog steeds bij mij. Maar die is niet echt gevaarlijk.)

.

Oud 7 januari 2016, 10:12   #97
Peche
Banneling

Standaard Waar ben ik aan begonnen :)

Citaat:
Neen, niet op racisme, wel het recht op discriminatie, zoals Storme dat magnifiek uitspelde.

Dan is het hoog tijd om daar vandaag iets aan te doen, want overmorgen zal dan te laat zijn.
Maar wat stel je dan voor? Straks hebben we een wereldoorlog en ik sta echt op onze vrede. Wie is er verantwoordelijk voor dit conflict? Moeten wij nu echt hun zondes erven? Why in my dawning age???? Ik had plannen.
Citaat:
Die van de EU weten blijkbaar waar ze mee bezig zijn…
They rule by religion too. Wij zijn atheïstisch ontwikkeld.
Citaat:
Geen enkel boek zou moeten verboden zijn, zodat iedereen de teksten kan lezen die er in staan en kan beoordelen of die in overeenstemming zijn met zijn/haar visie/overtuiging.
Argumenten zijn de beste tools, om bepaalde ideeën te toetsen op hun waarde.
Het boek niet verbieden, bepaalde handelingen eruit verbieden. Zoals de doodstraf voor overlopen en eremoorden.
Citaat:
Die hebben we toch al ?
Geloof en staat is niet gescheiden zoals het moet. En in principe moeten wij enkel ons cultureel erfgoed erkennen.
Citaat:
Niet dat we al van een geslaagde multi-cultuur konden spreken, alvorens de vluchtelingencrisis losbarstte, eh.
Die extra ‘vluchtelingen’ gaan gewoon verder doorwegen op de reeds bestaande problemen met immigranten en illegalen.
Het was alleszins ooit wel goed. Maar men heeft niet op de lange termijn gedacht, de steden worden te klein en het is niet meer gezellig verplaatsen.
Wij zijn met paar miljoen mensen teveel in ons Belgenlandje.
Natuurlijk dat die gaan wegen en het is daarom dus belangrijk dat de verantwoordelijken ze opvangen. Wie in oorlog gaat en wie ze uitnodigt is er verantwoordelijk voor. Niet de hele EU.
Citaat:
Het gaat niet over joden, maar hoe zionisten de joodse tragedie in Europa pimpen en misbruiken voor eigen gewin, terwijl die feiten anders zijn gebeurd dan ze worden voorgesteld.
Was dat dan slecht? Ik mis echt waar mijn old Europe!

Citaat:
Staat er een tijd of vervaldatum op feitelijke waarheden ?

Het meeste ervan is al uitgezocht en openbaar gemaakt.

Wat heeft het ene met het andere te maken ?
Neen er staat geen vervaldatum, maar het trekt ons wel achteruit. Ons verleden duwt ons niet meer, het weerhoudt ons te zijn wie we zijn. We werken beter aan een toekomstplaatje zonder telkens terug naar gedane zaken te grijpen.
Het ene heeft niets met het andere te maken, maar we gaan aan de prioriteiten voorbij door aan het verleden te hangen.

Citaat:
Die zou zich zonder weerstand laten kruisigen
Dat moeten we nu ook weer niet doen. Maar op de lange termijn is dat wel onvermijdelijk als we in een wij/zij verhaal blijven hangen.
Citaat:
Geen oliesmijters, maar mensen die deze aangestoken vuurhaard willen doven.
En terwijl iedereen daar mee bezig is... Hoeveel van die 30 000 gaan lastig doen? en dan zouden we nog eens vuurke stook gaan spelen met de joden?
't draadje naar een conflict is al zo opgespannen....
Citaat:
Zolang de EU het tegengestelde doet van wat de bevolking wil, zal het bij mooie woorden blijven.

Dan is het game over, eh.
Try again in a next life.
Het is dan ook game over Diego. En sterven doen we allemaal. Beter op een natuurlijke wijze dan naartoe een piekend conflict he.
Begrijp jij het dat onze jeugd zegt: wij maken geen kinderen in een wereld als dit?
En hoe sta je tegenover het leven als je kinderen maakt om ergens voordelen te ontvangen? De EU maakte haar keuze, wij staan aan de kant.
Citaat:
In elke oorlogssituatie worden nog kinderen geboren en als de donderwolken opgeklaard zijn, komt er ’n nieuwe babyboom de boel aanvullen.
Maar als we nu gewoon de donderwolken verplaatsen naar waar ze thuishoren?

Citaat:
Zij mogen dat wel en jij hebt geen enkel recht om daar een klacht voor neer te leggen:

“Jozef De Witte, voorzitter van het Centrum, moet een beetje lachen om de klacht. «Ik meen te mogen zeggen dat ik hier enkele experts in dienst heb die weten wat discriminatie is. Stigmatiseren van een meerderheid hoort daar niet echt bij. Discriminatie is iets dat per definitie een minderheid overkomt.”

http://lvb.net/item/2855

Een meerderheid, wij dus, mag rotgescheten worden...
Is dat dan geen olie op het vuur smijten ?
Zeker, maar we mogen ons niet laten leiden door die figuren. Zelf naar de situatie kijken en prioriteiten stellen.
In plaats van het recht tot racisme te geven, vraag het recht nationaliteit af te pakken. We moeten hervormen wat nodig is. Burgerrechten en nationaliteit kunnen afpakken.
De politiek doet er alles aan ze hier te houden, maar waarom? Als ze willen gaan, laat ze gaan?
Citaat:
Elke mening, hoe grotesk ook, moet zonder problemen publiekelijk kunnen geuit worden in een voor iedereen vermijdbare omgeving, zodat je alleen toehoorder/getuige bent van een bepaalde boodschap als je daar vrijwillig vertoeft.
De link die Knuppel aangaf is een goeie inleider voor het absolute recht op vrije mening.
Zolang we niet vergeten een verlichte maatschappij te zijn die via takt veel meer kan bereiken.
Citaat:
Niets van gemerkt?
Citaat:
Niet echt. Wat had ‘m daar nog iets nieuw over kunnen zeggen, nadat ie al 2 andere taboes had afgestoft ?
De essentie grijpen? Dat racisme ons leven kan kosten en nationaliteit afpakken en opsturen het leven kan redden?
Citaat:
't Kwaad heeft al geschied.
Citaat:
Wat is er verkeerd mee om voor je eigen bestaan op te komen, terwijl de blanke Europeaan ondertussen zélf het cultureel-marxistisch slachtoffer is geworden, van de gevolgen van het nonbeleid van het multi-dolle EU-racisme/discriminatie tegen de eigen bevolking ?
Is racisme opkomen voor je eigen bestaan of een ander zijn bestaan niet gunnen? Ergens in het midden van beide antwoorden zal het wel huizen.
Opkomen voor jezelf en je cultuur is weren wie daar geen deel wilt aan nemen. Wat baat heeft het langs de zijlijn je ongenoegen te uiten als beide misnoegd zijn? Dat ieder dan gewoon blijft waar ie thuishoort? Is al dat taboe gedoe niet meer nodig.
Citaat:
De vlag is nooit geweest wat ze had kunnen zijn en de verdorven lading al evenmin. Hoogverraad, punt
Is zo, daarom rolde ik mijn vlag op. Fuck the new Europe!
Citaat:
Ze zeggen dat ze ‘r mee bezig zijn …
Moet dat zo lang duren?
Citaat:
De reguliere immigratie heeft al voor een clusterfuck aan maatschappelijke problemen gezorgd.
Gooi daar nog een handvol miljoenen ‘vluchtelingen’ met een averechtse cultuur bovenop, tel daarbij de miljoenen die er de komende jaren nog gaan bijkomen en dan wordt duidelijk, dat de bevolking tussen hamer en aambeeld komt te zitten.
Dus kunnen we maar beter manieren ontdekken tot samenleven he?
Citaat:
Hoe dan ook, dit zomaar aanvaarden betekent groeiende miserie, maar de gevolgen van de aanval vooruit is dat ook.
Europa beleeft momenteel een dramatisch scharnierpunt, die de komende geschiedenis ervan een geheel nieuwe wending zal geven, zij het ten goede of ten slechte.
Er is slechts één uitkomst mogelijk. We zullen (hopelijk) zien als ’t zover zal zijn.
Oei? Toch niet wat ik denk?

Citaat:
Gezien het VB niet/nooit meedoet aan het staatsbeleid, zijn het dus de ‘correcten’ die de vlam in de pan hebben doen schieten.

Enig werkbaar voorstel om de multi-media en heel ‘t internet te hacken en te voorzien van subliminale peace-boodschappen ?
Een open debat dat iedereen weet waar ie voor staat.
En bij die verkrachters een duidelijk signaal stellen. Lynchen desnoods.

Citaat:
Wie ? Merkel ? Ja; die heeft geen oren naar de bevolking toe.
Geheel Europa dat haar ogen voor ¨Libië sloot en alle collaborateurs!

Citaat:
Iedereen met ogen en hersens in z’n kop, kon voorzien wat er ging gebeuren, alleen degenen die belang hebben bij een EU-dictaat deden het af als the right thing to do.
En idd, de Europese riolen zijn ondertussen rood gekleurd..

Die van de EU zijn er naar ‘t schijnt mee bezig …
Waarom lieten we het dan zover komen? Ik voelde mij dikwijls alleen in mijn betoog. Er was niet eens een betoging de F16's tegen te houden. Neen iedereen was trots, tot ze hun geliefden uit elkaar zien spatten natuurlijk.
Dan staan ze daar met hun trots.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 00:09   #98
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Maar wat stel je dan voor? Straks hebben we een wereldoorlog en ik sta echt op onze vrede. Wie is er verantwoordelijk voor dit conflict? Moeten wij nu echt hun zondes erven? Why in my dawning age????
Ook al wilden die geen oorlog, onze ouders/grootouders hebben 2 afgrijslijke periodes overleeft en die hun leven ging ook door, in de mate van ’t mogelijke, ntl.
En ondertussen weten we ook, dat de vredevolle meerderheid nooit relevant is in een conflict:

https://www.youtube.com/watch?v=y1l4gGkPziA
Citaat:
Ik had plannen.
Niets staat in de weg je om je plannen te verwezenlijken, alleen een irrationele angst voor de buitenwereld verhindert mensen om voort te gaan op de eigen gekozenweg, gezien ze meestal buiten moeten en onderweg zijn, om dingen te verwezenlijken zoals studie, cursus, job, stages enz.

Da's onvermijdbaar zo te zien, dus kan je beter je existentiële angst in haar volle omvang aanvaarden, proeven, wegen, voelen wat het écht is en gooi dat dan achteloos over je schouder heen, wanneer het moment zal beginnen te dagen dat je zélf die psychische ballast geschapen en opgestapeld hebt en dus tegelijk ook de perfecte vernietiger/oplosser bent, de énige, om jezelf ervan te verlossen en je leven opnieuw de vrijheid te geven dat het heeft als natuurlijk geboorterecht.
Citaat:
They rule by religion too. Wij zijn atheïstisch ontwikkeld.
God is silence, but money talks.
Zij laten zich vooral leiden door macht en geld, de Mammon, niks religieus aan.
Citaat:
Het boek niet verbieden, bepaalde handelingen eruit verbieden. Zoals de doodstraf voor overlopen en eremoorden.
Geen enkele moslim zal dat accepteren, nog geen letter daarvan, gezien de dingen die je vernoemd opgetekend staan in de koran + nog een hoop andere hatelijkheden tegen haramme dingen.
En aangezien koranische tekstverandering of –weglating islamitisch ontoelaatbaar, is het ook onbespreekbaar.

Daarom is een Europees islamverbod op termijn onvermijdelijk en levensnoodzakelijk, indien we binnen deze eeuw niet willen vervallen in Duistere Tijden.
’t Is niet dat er alternatieven zijn, eh, we zullen gewoon niet anders kunnen.
Citaat:
Geloof en staat is niet gescheiden zoals het moet. En in principe moeten wij enkel ons cultureel erfgoed erkennen.
Citaat:
Het was alleszins ooit wel goed. Maar men heeft niet op de lange termijn gedacht, de steden worden te klein en het is niet meer gezellig verplaatsen.
Wij zijn met paar miljoen mensen teveel in ons Belgenlandje.
Natuurlijk dat die gaan wegen en het is daarom dus belangrijk dat de verantwoordelijken ze opvangen. Wie in oorlog gaat en wie ze uitnodigt is er verantwoordelijk voor. Niet de hele EU.
Maak je geen zorgen, die van de EU zijn er mee bezig …
Citaat:
Was dat dan slecht? Ik mis echt waar mijn old Europe!
Het oude Europa bestaat niet neer, Peche, die na-oorlogse periode tot pre-2000 was een strategisch uitgekiende geopolitieke en ‘multi-culturele’ aanloop, naar de maatschappelijke transformatie die we vandaag aanschouwen.
Ik vermoed sterk dat Europa er vandaag heel anders zou uitgezien hebben, verondersteld dat het zionisme gewoonweg niet had bestaan en dus geen invloed zou hebben over onze geschiedenis, al zijn dat ntl vijgen na Pasen.
Citaat:
Neen er staat geen vervaldatum, maar het trekt ons wel achteruit. Ons verleden duwt ons niet meer, het weerhoudt ons te zijn wie we zijn. We werken beter aan een toekomstplaatje zonder telkens terug naar gedane zaken te grijpen.
Het ene heeft niets met het andere te maken, maar we gaan aan de prioriteiten voorbij door aan het verleden te hangen.
Het verleden is een perceptie van iets dat voorbij is en achter ons ligt en dat we kunnen laten rusten.
Echter, voor joden is het verleden hun opgebouwde geschiedenis door de tijd heen.
Die beleven het leven van Mozes, alsof het gisteren gebeurd is en binnen duizend jaar zal dat nog zo zijn.
De meeste moslims hebben dat autistische trekje ook met hun profeet.

Maw, wij laten het verleden rusten, mits enige bijstellingen na nieuwe inzichten te hebben opgedaan, zij (de gelovigen) beleven hun collectieve verleden elke dag opnieuw en stoelen hun leven daarop en zijn daarom (moreel) mede-verantwoordelijk, voor de discrepantie die we vandaag zien tussen geschiedenis en de moderniteit aka het Humanisme.
Citaat:
Dat moeten we nu ook weer niet doen. Maar op de lange termijn is dat wel onvermijdelijk als we in een wij/zij verhaal blijven hangen.
Voila, en aangezien ik geen zin heb om stalen vijfduimers tussen m’n gewrichten geklopt te krijgen, zal er een keuze moeten gemaakt worden, een definitieve.
Citaat:
En terwijl iedereen daar mee bezig is... Hoeveel van die 30 000 gaan lastig doen? en dan zouden we nog eens vuurke stook gaan spelen met de joden?
Orthodoxe en sommige atheistische joden, zullen maar wat blij zijn om te kunnen bijdragen aan de ontmaskering van het zionisme.
Daarmee zou ook veel opgehelderd worden van de geschiedenis van de laatste eeuw+ tot en met de huidige toestand in het Westen en het M-O, wat dan mss zelfseen vonkske begrip en vrede kan instigeren.
Wie weet zelfs een monetaire reset. 

The truth will set you free, no ?
Citaat:
't draadje naar een conflict is al zo opgespannen....
Zoek uit wie het geld, de invloed en de mogelijkheden heeft om oorlog te voeren én daar rijker en machtiger van te worden en je bekomt het motief en gelijk het daderprofiel, van wie die conflicten uitlokt.
Citaat:
Het is dan ook game over Diego. En sterven doen we allemaal. Beter op een natuurlijke wijze dan naartoe een piekend conflict he.
Bwah, de dino’s stonden er slechter voor dan wij, want die maakten geen kans tegen die blitz-meteoor, maar wij hebben nog wél kansen, eh.
Citaat:
Begrijp jij het dat onze jeugd zegt: wij maken geen kinderen in een wereld als dit?
Ja, want ik dacht dat ook toen ik er nog geen had.
Citaat:
En hoe sta je tegenover het leven als je kinderen maakt om ergens voordelen te ontvangen? De EU maakte haar keuze, wij staan aan de kant.
Voor sommige mensen zijn kinderen idd slechts een bron van extra overheidsinkomsten, waarnaar amper wordt omgekeken.
Sad indeed.
Citaat:
Maar als we nu gewoon de donderwolken verplaatsen naar waar ze thuishoren?
Dan moeten we elke moslim die de criminele feiten pleegt en ook die de sharia voorstaan en elke andere vreemde lastpost terugsturen, en liefst met al die poco-uitvreters erbij.
Citaat:
Zeker, maar we mogen ons niet laten leiden door die figuren. Zelf naar de situatie kijken en prioriteiten stellen.
In plaats van het recht tot racisme te geven, vraag het recht nationaliteit af te pakken. We moeten hervormen wat nodig is. Burgerrechten en nationaliteit kunnen afpakken.
De politiek doet er alles aan ze hier te houden, maar waarom? Als ze willen gaan, laat ze gaan?
Hoe, die van de EU zijn er toch mee bezig, dacht ik ?
Citaat:
Zolang we niet vergeten een verlichte maatschappij te zijn die via takt veel meer kan bereiken.
Moslims worden hier al 40 jaar ‘met takt’ aangesproken, met een iets minder taktvolle minachting, als dank voor onze gastvrijheid en wellevendheid.
Takt of geen takt, in hun ogen zul je steeds een onreine dhimmie blijven, alle diplomatie en vrede ten spijt.
Citaat:
Niets van gemerkt?
Echt niet ? Ze zijn er nochtans alle dagen mee bezig, ’t is zelfs moeilijk om er nog naast te kijken...
Citaat:
De essentie grijpen? Dat racisme ons leven kan kosten en nationaliteit afpakken en opsturen het leven kan redden?
Dat is al enkele jaren geleden door een hoop andere weldenkenden ook al voorgesteld, maar dat waren toevallig allemaal racisten, die een bronzen buste van Snorremans op den dressoir in hun living hebben staan, Mijn Kamp (origineel én vertaling) op ‘t salontafel hebben liggen en een XL swastikavlag boven hun bed hebben hangen.

Hoewel ‘m met dat interview zich ook wel wat Godwinpunten op de hals zal halen…
Citaat:
't Kwaad heeft al geschied.
En die EU-kanker zit in het hart van de Europese eenheid genesteld.
Tijd voor een operatieve verwijdering, vooral in het gezondheidsbelang van de patiënt.
Citaat:
Is racisme opkomen voor je eigen bestaan of een ander zijn bestaan niet gunnen? Ergens in het midden van beide antwoorden zal het wel huizen.
Opkomen voor jezelf en je cultuur is weren wie daar geen deel wilt aan nemen. Wat baat heeft het langs de zijlijn je ongenoegen te uiten als beide misnoegd zijn? Dat ieder dan gewoon blijft waar ie thuishoort? Is al dat taboe gedoe niet meer nodig.
Mensen zijn geen planten die hun hele leven op hetzelfde stukje grond doorbrengen.
Het zou al veel schelen, mochten mensen de basisregel hanteren, nl ‘doe niet aan een ander, wat gij niet wil dat u geschiedt’ en dan zouden er al een pak minder mistoestanden zijn, vanaf de straat- tot op het hoogste beleidsniveau.
Citaat:
Is zo, daarom rolde ik mijn vlag op. Fuck the new Europe!
Welcome to the club !
Citaat:
Moet dat zo lang duren?
Op goed werk staat geen tijd, zeggen ze en ze doen gewoon verder …
Citaat:
Dus kunnen we maar beter manieren ontdekken tot samenleven he?
Als iedereen wil meewerken kan dat mss lukken, maar dan ook iedereen, eh, anders begint het spel weer opnieuw en opnieuw en ... …
Citaat:
Oei? Toch niet wat ik denk?
‘k Weet niet, we zullen wel zien.
Citaat:
Een open debat dat iedereen weet waar ie voor staat.
Ja, en voor je ’t weet lopen er weer ’n pak ‘beledigden’ rond, die een sereen debat daarover euh.., verrijken, zeg maar.
En de ‘gematigde’ moslimmeerderheid zal zich blijven gedeisd houden en dus weerom het bewijs, dat de meerderheid geen invloed heeft, op de uitlatingen en daden van een extremistische minderheid.
Noch zij, noch wij.
Citaat:
En bij die verkrachters een duidelijk signaal stellen. Lynchen desnoods.
Pas maar op met zo’n uitspraak, man, die zou zo uit de mond van ’n VB-er kunnen komen.
Straks denken sommigen hier nog dat ge met ne bruine kepi en klakkende legerlaarzen in uw huis rondloopt, naar marsmuziek luistert en lucide droomt van een Derde Rijk, onder een donsdeken met waarop Snorremans levensgroot staat afgebeeld.
Daar zit je snel aan, hoor.
Citaat:
Geheel Europa dat haar ogen voor ¨Libië sloot en alle collaborateurs!
Waarom lieten we het dan zover komen? Ik voelde mij dikwijls alleen in mijn betoog. Er was niet eens een betoging de F16's tegen te houden. Neen iedereen was trots, tot ze hun geliefden uit elkaar zien spatten natuurlijk.
Dan staan ze daar met hun trots.
Het grootste deel van het Europese kiesvee is niet geïnteresseerd in politiek of hebben een poco-indoctrinatie ondergaan, zodat ze het onderliggende systeem niet doorhebben.

Vandaag is het een schokkend ontwaken uit een vredevolle periode – een periode waarin de verzorgingsstaat de maakbaarheid van de mens voor ogen had – waardoor we nu niet meer weten wat (intellectueel) vechten is, om ter vrijwaring van onze fundamentele vrijheden, als volk voor onszelf op te komen.

Daarom dat de politici zo lang en zo veel met alles weg konden, er was genoeg voor iedereen en niemand stelde lastige vragen.
Degenen die dar wél deden werden moedeloos van de verjaarde zaken, werden soms weg gekoeioneerd ofwel geliquideerd, kwestie van de belangrijkheid van de zaak die de moedeloze/gekoeioneerde/geliquideerde betrokkene aankaartte.

Maar dat wisten we ook al lang voor de eerste straaljager richting Khadaffi vloog en zelfs toen de Twin Towers nog recht stonden, dat de toekomst van Europa er niet rooskleurig zou uitzien.

Hoe dan ook, de Europese bevolking is zich stilaan bewuster aan het worden van de maatschappelijke ramp, die hun politieke verkozenen (al decennia) aan het ontvouwen zijn, met 2015 als voorlopig orgelpunt van een Kafkaanse tragi-komische opvoering, met in de hoofdrollen dirigente Merkel en haar voltallige EU-orkest.
Enfin, hopelijk is het multi-water nog niet te warm gestookt, wanneer de kikker begint te beseffen dat ‘m uit de EU-kookpan moet springen voor ‘m gaar wordt.
Het belooft alvast een warme lente te worden in Europa.
Oud 8 januari 2016, 00:09   #99
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
negationisme of racisme.
"naar de persoon"???
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 00:23   #100
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ik ben er nog niet achter gekomen wat nou de officiële versie moet wezen, maar wél dat je de officiële versie niet mag tegenspreken. Of het met aanhalingstekens mag, weet ik niet.
Een échtigentéchtig 'officiele' versie heb ik ook nog niet gezien, maar de ‘betrouwbaarste schattingen’ van Wiki geven het volgende weer :

“Volgens de betrouwbaarste schattingen ligt het totaal aantal vermoorde Joden tussen de 5,1[1] en iets meer dan 6 miljoen.”
https://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust

Enfin, dat is me (rudimentair) op school toch zo verteld en staat ook dikwijls zo vermeld in artikelen, die verwijzen naar de periode van WO-2.

Ondertussen hebben vrije onderzoekers dat ‘heilige getal’ iewat bijgesteld naar beneden toe, zoals te vinden in m’n linkverwijzing naar Schoof.
Wie ze doorgelezen heeft, stelt vast dat de auteurs en onderzoekers uitkomen tussen 500.000 en 1.500.000 Europese Joden die gestorven zijn in WO-2, wat deze tragedie voor de betrokkenen en hun families ntl niet minder erg maakt, als wanneer er 6 of 10 miljoen zouden omgekomen zijn.
Maar dat geldt ntl ook voor andere bevolkingsgroepen, die grote verliezen onder hun bevolking geleden hebben en geen aanspraak (kunnen) maken op deze uitzonderingspositie in de wet.

Er zijn nog tal van andere (joodse) bronnen die dat staalhard kunnen aantonen, alsook de perverse judasrol die de zionisten van dienst toen gespeeld hebben.
Zelfs de meest politiek-correcte historicus zou beginnen te hakkelen en te stotteren, als ‘m deze aangebrachte feiten en bewijzen zou moeten proberen te weerleggen.
Juist daarom zou geschiedenis openbaar en zonder restricties moeten kunnen onderzocht worden, zonder fascistische censuurtoestanden.
Citaat:
Wat nou de juiste versie is, weet ik ook niet, maar ik denk niet dat we het ooit zullen weten.
We weten ondertussen dat de ‘juiste’ versie, alvast niet dé juiste is, dat weten scheelt toch ook weeral een dikke valies aan leugens, in de ‘officiële’ perceptievorming over die periode.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 8 januari 2016 om 00:25.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be