![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als straks 80 procent van een Vlamingen een zelfstandige staat willen , dan komt die er. Alleen is die er niet, dat is waar. Maar voor de rest is dat alles zever in pakskes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Als je ooit gereed bent om te stoppen met die idiote spelletjes roep me dan maar.'
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Delen van het Waalse gewest hebben een zelfde geschiedenis en oorspronkelijke taal als delen van het Vlaamse gewest. De gemeenschappelijke geschiedenis van de regio waar ikzelf mijn roots heb heeft slechts een gemeenschappelijke geschiedenis met de rest van Vlaanderen na de creatie van België. Zijn alle Schotten Engelsen omdat ze Engels spreken? Omdat ze al meer dan 4 eeuwen door de Engelsen geregeerd worden, en dus een gemeenschappelijke geschiedenis hebben? Waar blijf je met je argument dat overal ter wereld taal en geschiedenis als bindende factor voor een volk aanvaard wordt? Op uw argumenten afgaande behoor ik tot het Duitse volk alhoewel die regio nu in het Vlaamse gewest ligt. Dus hebben ik en mijn streekgenoten niks met het Vlaamse volk te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar hij durft geen antwoord geven. Hij doet het in zijn broek omdat deze lompe boer uit Limburg zijn 'intellectuele' tegenstander Xenophone dan bij zijn kl*ten zou hebben. Laatst gewijzigd door pajoske : 7 januari 2016 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die is er, ik gaf ze je net. Maar je hebt natuurlijk het recht om dat te negeren hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat die gemeenschappelijke geschiedenis betreft : los van het feit dat deze louter door overerving van gezag is ontstaan, kijk eens na wie er koos voor de unie van Utrecht en wie er koos voor de unie van Atrecht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Neen, wat kan ze ons doen als wij haar kwaad krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
PS Mijn geboorteregio is bij de vorming van het verenigd koninkrijk door de grote mogendheden bij dit land gevoegd, zonder rekening te houden met de wens van de plaatselijke bevolking of de oorspronkelijke overheden. Evenals er met de wens van NED Limburgse bevolking geen rekening gehouden werd bij de vorming van België. Mag ik er op wijzen dat wat betreft taal in het Zuid-Westen van NED-Limburg sommige gemeenten tot na de eerste wereldoorlog enkel Duits gesproken werd. Dat in Maastricht tot begin vorige eeuw Franstalige kranten uitgegeven werden. ![]() Laatst gewijzigd door pajoske : 7 januari 2016 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 7 januari 2016 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor ik u kan antwoorden moet ge eerst eens aangeven wat de internationaal aanvaarde term 'volk' inhoudt. Met bronvermelding natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |