![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat verklaart nog niet waarom MRAX zich plots begint te roeren. Zelfs Dewevers uitspraak over Berbers verbaast me, want hoewel ik zijn politieke agenda voor het grootste part hartsgrondig verfoei, onderken ik desondanks zijn feel om er retorisch de kantjes af te lopen, meestal zonder té ver buiten de lijntjes te kleuren. Wat was zijn agenda om op dergelijke plompe wijze een politiek incorrect statement in het publiek te gooien?
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer hij begint met zijn ogen te rollen en te zuchten, en over "die mensen" begint... "Zie je wel?" zeggen zijn fans dan in koor. Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 januari 2016 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Ik pleit de vrijspraak voor meneer Dewever.
Vrije meningsuiting is heilig. De Berbers mogen toch ook zeggen dat Belgen dom zijn of gelijk wat? Dat een voorbeeldfunctie het beter niet doet is nu wel gebleken. Maar laten we terug overgaan naar de orde van de dag en ieder op zijne post laten zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij was toen nog in zijn stageperiode, ondertussen heeft hij de kunst van de huichelarij volkomen onder de knie gekregen. Lees zijn fameuze perscommuniqué over het operationaliseren van het communautair-institutionele en geniet met volle teugen van de grenzeloze hypocrisie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet daar niets verkeerd in?
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Wie vliegt er in het gevang voor zijn mening?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diegene die een mening uit die door de staat verboden is, ik dacht dat dit ondertussen duidelijk was.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Ik heb daar nooit van gehoord. Wel een geldboete, maar bak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in België is er geen vrije meningsuiting. Maar de N-Va is net daar medeverantwoordelijk voor. Vandaar dat het nogal dubieus overkomt als ze voor hun leider plots (voor)rechten op dat vlak gaan claimen. Citaat:
Citaat:
Des temeer als het om politici gaat die zoals Dewever zelf het land proberen te ondergraven, nu eens slinks-heimlelijk en achterbaks in de luwte van de loopgraven, dan plots weer in volle zonlicht.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gedachtepolitie. Leve Belgie!
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal mijn stelling even kort samenvatten, zodat je daar misschien klaar en net kan op reageren: Juridische troubles omwille van zijn racistische uitspraken heeft Dewever en zijn partij zelf over zich afgeroepen. -Ten eerste door indertijd de nefaste muilkorfwetten mee goed te keuren. -Ten tweede door geen enkel initiatief te vertonen om zoals eerder beloofd, zijn kwelduivels af te schaffen nu zijn partij aan het roer zit.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is tegelijk het antwoord waarom er op dit ogenblik maar weinig hoeft over te zijn van het VB om er toch bang voor te zijn. De situatie zal er immers niet op verbeteren, maar verergeren. Ook al zou daar vanaf vandaag niet één vluchteling meer bijkomen.
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je hierboven schrijft kan ik niet anders dan beamen. En daar denken jij en ik niet alleen zo over. Ook de Vlaamse Volksbeweging, waar een zekere Peter de Roover voorzitter van was, beaamt dat De Wever zélf schuld heeft aan wat hem vandaag overkomt. Citaat:
De rest van het artikel lezen kan ook geen kwaad.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 januari 2016 om 19:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Advocaat die Bart De Wever (N-VA) aanklaagt voor racisme is "kwelduivel van juf Magalie" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook een beklijvend stukje uit hetzelfde artikel is dit:
Citaat:
![]() |