![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Zal de Islamisering van Europa uitmonden in burgeroorlog? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
50 | 74,63% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
17 | 25,37% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende keer in het blauw...
Ik ben "racist" en fier het te zijn ! ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 14 februari 2016 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou zoiets niet veel opstand veroorzaken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Er moet discriminatie zijn op basis van religie.
Zoals ik al zei, eerst en vooral moet moslims onmiddellijk het stemrecht en de stemplicht ontnomen worden. Aan sociale zekerheid voor moslims moeten strenge, zeer strenge regels verbonden zijn. Vooral met betrekking tot kinderen. Sterilisatie moet op tafel liggen als voorwaarde. De strijd in het Westen wordt via demografie en democratie gestreden. Het moet voor onze linkse collaborateurs zo onmogelijk en onaantrekkelijk mogelijk gemaakt worden om volksverraad te plegen voor stemmengeronsel. Verder moeten alle buitenlandse subsidies voor islam-scholen, -commissies, -denktanken en moskeeën bevroren en eventueel in beslag genomen worden en er een totaalverbod komen op de politieke organisatie van de Islam. Om maar te beginnen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 14 februari 2016 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() T mag nu wel niet te fascistisch worden ook niet he.
Als we rotte appels in detentiekampen kunnen steken is het al veel he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is daar precies fascistisch aan?
Als je 1000 "rotte appels" in een detentiekamp steekt gaat het al veel zijn. Demografisch niets waard dus, de islam blijft een groeiende bedreiging onder de import en voortplanting van voornamelijk Noord-Afrikanen en Arabieren. Daar is niets mee opgelost.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 14 februari 2016 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Stemrecht afpakken o.a.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe is het in godsnaam tot een Parijs kunnen komen... 2x. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar is niets fascistisch aan he. Mussolini heeft nooit het stemrecht van bepaalde groepen afgenomen, laat staan moslims, hij heeft gewoon van Italië een éénpartijstaat gemaakt.
Stemrecht voor een vreemd volk met een vreemde cultuur, ondermijnt het zelfbeschikkingsrecht van ons volk. Dat laatste is iets wat de VN belangrijk genoeg vindt om in haar charters op te nemen. Als we het stemrecht voor migranten afschaffen en moslims de nationaliteit afnemen, is dat zelfs niet de moeilijkste oplossing.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 14 februari 2016 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Europa is onze thuis.
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Klinkt wel een beetje fascistisch he. Geef nu toe.
Is te algemeen. Beter is de radicale stroom te stoppen en de goei aan onze kant te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() In het door links-progressieven gedomineerde media-landschap waar "fascisme" geroepen wordt bij elk voorstel dat niet centristisch of links-progressief is, dien je daar geen enkele aandacht meer aan te geven. We hebben dat laats nog gezien met het opiniestuk van Van Ranst, waarin hij vooral aantoonde geen flauw idee te hebben wat fascisme en nazisme voorstonden en uitvoerden. Als ik een euro kreeg voor elke keer er een linkse debiel misplaatst "fascisme" of "nazisme" roept in de media, kon ik mijn eigen campagne voor super-fash-overlord a la Trump financieren.
Ik stel dat er voorwaarden verbonden horen te zijn aan stemrecht. Dat één van die voorwaarden is dat je deel uitmaakt van het volk en loyaliteit hebt aan het volk (etnisch en cultureel) dat soeverein is in de natie, was ooit vanzelfsprekend. Dat was integraal aan de natie-vorming van Europa. Net zoals het idee je grenzen te verdedigen. Vandaag is dat plots "extremistisch". Begrijpen wie begrijpen kan. Hoe stel jij in godsnaam voor een groeiende moslim-demografie aan jou kant te houden?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 14 februari 2016 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Oh boy this is going to get complicated.
Mijn linkse wortel schiet omhoog. Ik bedenk even het midden over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Is het wijs besluiten te nemen vanuit een algemene kijk terwijl het geheel groter is zoals het afgetekend wordt hedendaags? Wat was er nu mis met old Europe zonder al die ideologie van vandaag? Ons Europa is vandaag anders, onze veiligheid zoals die ooit was is verdwenen door deze oorlog. Het is binnen gesijpelt en heeft op zich niets met de islam te maken. Het is zoals altijd oorlog om olie en andere zaken waarin de underdog snel aangewezen is. We laten ons dan grijpen door het spinnenweb van ideologie met angst tot gevolg. Ik hoop dat de mensen aan den top wijze besluiten nemen en het midden ten allen tijden zien te benaderen. Misschien streven om terug het old Europe te worden, waarin alle culturen samen konden leven in vrede.
Ik ervaar dat nog vandaag, de meeste onder ons willen gewoon in vrede leven. Voor de rest verder gaan met business as usual denk ik? De situatie is ernstig, maar we houden beter het hoofd koel. We duwen best de visie die we willen zien naar voren. Maar vervolgen streng diegene die tegen onze normen en waarden bewust indruizen wegens radicale motieven. Zoiets tolereren we beter nooit en bereiden we ons beter op voor de toekomst. In die strijd is het wel belangrijk de Europese moslims niet los te laten door veralgemening. We moeten wel het vrije Europa blijven . Maar nu ook geen zot naïef vrij Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=D_VbHfgPVlg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over welke "unity" spreekt hij eigenlijk? One strong heart, but at which beat? Sluit wel mooi af, niet waar? Mijn liberale wortel schiet omhoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant komen er wel nog steeds massaal moslims toe en aan 'discriminatie' al dan niet terecht wordt niets gedaan.
![]() |