![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zolang dat mensen zich verplaatsen zullen er ongelukken gebeuren.En of dit nu is met paard en kar..met stoomboten ...stoomtreinen of supersonische vliegtuigen het gevaar loert altijd om de hoek....daar werd al over geklaagd in de tijd van de Romeinen.
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tegenwoordig doen we ons best het aantal doden zoveel mogelijk te beperken. Een van de middelen is de snelheid beperken, of beter de mensen dwingen hun snelheid zoveel mogelijk op elkaar af te stemmen |
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wslk omdat hun divers snelheidsbeleid geloofwaardiger is en daardoor ook meer respect/draagvlak krijgt van de voertuigbestuurder, natuurlijk zijn daar ook andere voorwaarden aan verbonden zoals een navenante rijopleiding en handhavingspolitiek (sinds 1974 overigens).
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Euhm, daarmee dat de heren profvoetballers op continue basis voor de Belgische kar gespannen worden?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
gemiddelg genomen is de modale voetballer een voorbeeld van een nieuwe geintegreerde belg.
En als ze dan eens te snel rijden, vind ik dat een voorbeeld van inderdaad de belg die af en toe eens de pedaaldurft intrappen |
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik noem het iets anders. |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En nu komt het.....in België heb ik ook nog wel eens zin als ik op een verlaten snelweg zit bij helder en ideaal weer maar ik Durf niet meer.....ik heb schrik om geflitst te worden Als ik nu nog ene zie vlammen dan denk ik toch bij mezelf ...amaai die durft nogal Maar begrijp me niet verkeerd ik weet heel goed wat je bedoelt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 februari 2016 om 11:48. |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 februari 2016 om 16:27. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die verhoogde adrenalinestoot zorgt bovendien dat je daardoor lekker ook voor een verhoogde aandacht en waarneming, is hetzelfde als een shot coke, of een zelfs de verhoogde aandacht die je krijgt met roken... Dus kunnen we nu eens focussen op de het biochemisch proces tijdens het 152km/u gecorrigeerd 157km/u op de teller 167km/u neerzetten... Op dat moment kom je dus beter wakker, en dat klein sprintte, want uiteindelijk tussen de flitspalen door is het niet meer dan dat, verbeter je uw aandacht op de weg.`` Nu mijne heren, mag ik jullie nu feintjes opmerken dat er geen studies bestaan dat die verhoogde adrenaline leidt tot minder ongevallen of minder doden, daarentegen is zeker dat het beteugelen van die adrenaline-sprint, leidt tot monotoon saai verkeer en in een comfortabele wagen leidt tot verslapte aandacht, waarvoor jammergenoeg de instrumentaria ontbreken om te bewijzen dat die voetballer daar toevallig last van had |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
datis dan toch weer lekker democratisch beslist ze.
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als je dan uitstapt voel je die adrenaline dat klopt.....In de States moet ik constant vechten om niet in slaap te sukkelen achter dat stuur.....gelukkig is er op vele plaatsten daar niet echt druk verkeer. |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als ik een paar honderd km aan hoge snelheid rijd wordt ik evengoed slaperig. Ik denk dat het vooral van de weg afhangt. Op een eentonige baan heb ik daar vlugger last van. |
|
|
|
|